BA reisimugavuste kohta võid vaadata siit: http://www.britishairways.com/travel/classes/public/en_gb
vt neid lehti: http://www.seatguru.com/ http://www.airlinequality.com/
Mis puudutab "vanarauda", siis lennukid ei ole nagu bussid, mis sõidavad kuni hetkeni kui miski puruks läheb keset maanteed ja siis SLOL pasundab, kuidas reisijad jäid keset teed ja mõned tädid said närvivapustuse, jne jne.
30 aastat vana lennukiga on täiesti turvaline lennata kui seda on hooldanud korralik firma. Hooldus on märksa olulisem kui vanus turvalisuse seisukohast. Enamus süsteeme on niikuinii dubleeritud.
MD11d ei lähe vanarauaks, vaid müüakse lihtsalt maha mõnele muule lennufirmale peale Finnairi pargist välja arvamist.
Mis lennumugavust puutub, siis väga palju oleneb sellest, kuidas lennuk on sisustatud ja mis teenuseid pardal pakutakse. Ka näiteks 20 aastat vanasse lennukisse on võimalik täitsa korralik sisustus panna.
KLMiga kogemust ei ole, aga Finnairi A340ga ja MD11ga olen mitmeid kordi lennanud. Teeninduse tase oli madalam kui Aasia firmadel, kuid arvestades hinda, mis maksin, võib täitsa rahule jääda.
Head reisi,
TM
Uuemad tulemused lennuturvalisuse alalt: http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Tutkimus+Finnair+Euroopan+turvallisin+lentoyhti%C3%B6/1135243421302 /Finnair on sakslaste poolt valitud Euroopa turvalisemaks lennukompaniist maailmas :-) Nendele viiele kompaniile pole viimase 30 aasta jooksul sattunud yhtki lennukatastroofi (arvan, et peetakse silmas paljude laipadega önnetusi)/