booking.com

Kas keegi on kasutanud seda lehekülge hotelli bronnimiseks, kui usaldusväärne see on ja kas keegi teab kas hind on ühe või kahele inimesele mõeldud (kui näitab et tuppa mahub 2 inimest kas hind on siis vastavalt ühele inimesele, kahele inimesele või hoopiski neljale inimesele). Vabandan kui tundub rumal küsimus aga tahaks enne kindel olla kui hakata bronnima?

On usaldusväärne. Hind on toa kohta. Üks väheseid kohti, kus broneerides kohe raha ei kasseerita (maksad otse majutusasutusele).

Saab soovitada. Kui näitab kahte inimest, siis on tuba ka kahele inimesele.
Ainult tasub tähele panna, et vahest võib näidatud hinnale debiteerimisel lisanduda kohalik maks (näit. Singapuris).

Olen kasutanud korduvalt. Üsna tihti annab kõige parema hinna ja mulle meeldib ka see, et ei pea raha (või kasvõi osa sellest) ette maksma.

Hästi normaalne koht hotelli broneerimiseks, julgen soojalt soovitada.
Olen ise nende teenuste pidev kasutaja:)

Kasutangi kas booking.com või hotels.com ja seda pidevalt.
Booking.comi eeliseks on tõepoolest see, et kohe ei pea midagi maksma.
Hotels.com peab tavaliselt kogu summa kohe ära maksma, ent hinnad on seal mõnikord odavamad.
Näide:
Minu soovitud hotelli rack rate 159 EUR/öö
Booking.com annab hinnaks 73 EUR/öö - maksta hotellis
Hotels.com annab hinnaks 65 EUR/öö - peab kohe broneerimisel maksma
Bronnitasu ei võta ka www.hrs.com

Hotell sai juba novembris Booking .com kaudu märtsis toimuva reisi ajaks broneeritud. Kuid nüüd selgub , et Swedbanga krediitkaart on alates 1. märtsist kehtetu. Kas võib tekkida hotellis probleeme , kui tasumine toimub uue kaardiga , mitte sellega , millega broneering sai garanteeritud?

Minul ei ole probleeme olnud, üldiselt nad tahavad lihtsalt tasumist krediitkaardiga. Väiksemates Kreeka linnakestes hinnati aga kõrgelt üldse sularaha, kohe nii, et hakati pidurdama, kui krediitkaardiga maksta tahtsin.

Kui see muret teeb, siis kirjuta bookingusse ja uuri, kas see võiks olla probleem.

Mingeid probleeme ei teki. Booking.com broneeringu eest võid maksta kohapeal ka sularahas. Kuskile eraldi sellest soovist teatama ei pea. Maksad kohapeal nii nagu mugavam on.
Hotels.com võtab tavaliselt ettemaksuna krediitkaardilt summa maha.

Peab ütlema, et booking on minu meelest parim broneerimissüsteem. Teen igal aastal kümmekond broneeringut selle kaudu ja kõik on suurepäraselt toiminud. Ka bronni tühistamine käib probleemivabalt.

Hotels.com on selles mõttes nirum, et raha võtavad nad kohe maha ja väljavalitud hotelli hinnale lisanduvad toimingut lõpetades ka maksud ja muud tasud. Bookingis kuvatakse aga kohe lõpphind.

Ah jaa. Üks tõrvatilk ka, bookingusse mingite küsimustega meili saata vist mõtet pole. Aastaid tagasi üritasin nendega kirja teel suhelda kuid mingeid vastuseid pole siiamaani saanud, samuti üritasin sinna helistada kuid nad ostavad sisse kõnekeskuse teenust ja mingi konkreetse broneeringu küsimustes head vastust ma neil ei saanud.

Kuid vaatamata sellele on senimaani kõik muu toiminud laitmatult.

Ei oska ka bookingu kohta midagi halba öelda, kasutanud võrdlemisi palju ja ei ole probleeme olnud. Raha kohe kinni ei pane, võimalik broneeringuid probleemivabalt tühistada (loomulikult mitte nüüd küll enam viimasel päeval, mil peaks juba check in-i tegema) kui vajadus peaks olema jne. Hinnaotsinguks olen viimasel ajal kasutanud skyscanner.net hotelli lehte, korjab erinevatest otsingumootoritest pakkumised kokku, hinnavahed sama hotelli puhul võivad olla ikka päris suured. Kasutada saab seda siis ainult otsinguks, broneering tuleb teha ikka "õige" lehe kaudu.

Mul oli sügisel booking.com kaudu broneeritud Barcelona hotelliga intsident kus sain booking.com-st meili, et "The credit card details you provided have been declined/are not correct" ja paluti otse hotelliga ühendust võtta. Kokkuvõttes broneering tühistati hoolimata sellest, et ma kohe hotelliga ühendust võtsin. Krediitkaardiga kindlasti probleemi ei saanud olla ja tegelikult ma kahtlustan, et hotell meelega tühistas mu broneeringu kuna nad olid lihtsalt ülebookitud. Tagantjärgi oli hotelli vahetus väga hea otsus (kuna osutus üsna nutuseks) aga jama kui palju. Ja mul on kahju, et ma ei saanud booking.com-i selle hotelli ja intsidendi kohta kommentaari jätta :)
Hoolimata sellest on booking.com jätkuvalt mu lemmikportaal: head ja täpsed kommentaarid, normaalsed hinnad ja tühistamistingimused ning raha ei pea ette maksma.

Olen samuti booking.com'i kasutaja ning nendega ei ole kunagi probleeme olnud. Olen saanud parimad hinnad ja diilid. Kuna ma tavaliselt olen budget reisija siis tuleb ettevaatlik olla odavate kohtadega, hotellide eelnevate külastajate kommentaarid on mulle alati abiks olnud ja vastavad tõele.
Kui bookisin Puerto Ricole hotelli läbi hotels.com'i (booking.com'is polnud lihtsalt nii suurt valikut) siis sain väga hea hinnaga toad. Hiljem selgus, et neli inimest ei saa tulla, kuigi ma teatasin loobumisest 1 kuu ette võeti kahe toa ja kolme päeva eest kogu raha. Kuigi hotellil sellist reeglit ei olnud ning otse hotelliga suheldes öeldi, et nad annaksid meile raha tagasi kuid hotels.com võttis selle endale...Ma olin ise ka süüdi, et broneerides sõnastusest aru ei saanud aga siiski koorija on hotels.com, võimalusel ma läbi nende ei broneeri enam midagi.

Kuna paljud on soovitanud booking.com kaudu bronnida sai endalgi see tehtud 10.märtsil. Mai lõpus toimuvale reisile. Booking.comist/ tripi foorumist lugesin et ‘no fees’ ja tõesti siiani ei ole sentigi maksnud aga:

Eile 12.04 on äkki mu kontol bronnis 78kr (5 euri) Vaatasin et summa küsija on hotell ise (sama kuhu booking.com kaudu maikuuks toad võtsin) muud infot ei ole.

Kas keegi siinolijatest teab mille eest see on siis nüüd kuu aega hiljem peale bronnimist?

Kas see võib olla booking.com ‘Confirmation’ lehel kirjutatu: The hotel reserves the right to pre-authorise credit cards prior to arrival.

Suured tänud kui kellelgi on kogemusi või infot mida see 5 eurone bronn tähendab!:P Summa ei ole suur, kuid oleks kindlam teada mille eest see on! Pole varem niimoodi broneerinud ka, seega ei ole kogemusi. Reisini veel paar nädalat aega.

See 5 EURi ongi see pre-authorization jah. Kõik on korras, paanikaks pole põhjust :)

Minagi broneerisin suhteliselt hiljuti booking.com kaudu, mingit raha pole maha läinud. Kuid siis broneeisin teise hotelli, alguses ikka midagi maha ei läinud aga paar päeva hiljem nägin, et teise hotelli esimese öö summa on bronnis. Küsisin hotellilt üle ja öeldi, et jah, see esimese öö eest, kõik õige. Seega tegutseb ilmselt iga hotell omamoodi.

Booking.com`is peab broneerides vaatama ka tingimusi. Üldjuhul on broneerimistingimusteks "flexible". Tähendab see seda, et maksad kohapeal, mingit eelnevat tasu pole ja tühistada tellimuse saad 24 tundi enne selle jõustumist. Vahetevahel, eriti headel diilidel, on tingimusteks ka "Non flexible" või "special conditions" (vist oli õige sõnastus). Esimene tähendab seda et tellimust tühistada ei saa ning raha võetakse kohe maha teine aga sisaldab juba hotelli poolt määratud eritingimusi, kasvõi seda, et esimese õõ summa läheb maha. Kõik see on hotelli info all ka ilusasti kirjas. Mina olen alati bronninud "flexible" ja mul pole kunagi olnud brobleeme ei tellimuse tühistamise ega maksmisega. Aga alati loe ikka ka hotelli info ja võimalikud eritingimused üle samuti on eelnevate külastajate kommentaarid päris adekvaatsed.

Jah mul ka 2 hotelli bronnitud (erinevates riikides) teisel hotellil ei ole siiani mingit summat veel kaardilt broneeringusse pandud, isegi mitte seda 5eur teenustasu vms. Ju siis sõltub hotellist/diilist.
Tänud vastajatele!

Küsimus: kui kiiresti jõuab info booking.com'ist hotellini. Kui bronnitud paar nädalat tagasi, kas siis kui hotelli helistan ja küsin, kas nad peaksid teadma juba minu booking.com kaudu tehtud broneeringust või ei?
Tänud, kui kellelgi on kogemusi või infot!

Milles mure? See peaks enam vähem kohe jõudma. Tegemiston ju elektroonilise broneeringusüsteemiga. Olen läbi bookingu broneerinud hotelle kümneid kordi ning kordagi pole juhtunud seda, et hotelli jõudes käsi laiutataks ja minust midagi ei teataks.

Mure on mul sellega, et varem kirjutatud (v.t. sama teema ylalpool)broneeringus olnud summa (hotelli 5euri bronnitasu) on pangakontol tagasi. Ja bronn kadunud, raha maha ei ole võetud. Ei teagi enam mida sellest järeldada. Kas on siis kehtiv broneering hotelli või miks nad seda bronnitasu siis pangakontolt ära ei realiseerinud? See broneeritud summa seisis seal u. 1 kuu. Pank ütles et neil automaatne tühistus ka juba selle aja peale nagunii. s.t. nad ei lase hoida bronnis üle 1 kuu.

Selle broneerimistasu otsa pole ma kordagi sattunud. Kõik bronnid on olnud ilma selleta ja ka majutuse eest olen maksnud kohapeal. Pole "non flexible" varianti kasutanud.
Kas tellimuse kinnitus sulle ikka meilile tuli? Peale broneeringu kinnitamist saadab booking selle.
Kui mingi kahtlus broneeringu kehtivuse kohta on siis küsi kindlasti hotellst järele. Kontaktanmed on broneeringu kinnitusel olemas.
Teine variant on see, et tühistad tellimuse ja teed kohe uue aga selgem ikka on hotellist üle küsida.
Huvi pärast sooviks teada ka mis riigiga tegu on. Kui viitsid siis kriba ka pärast siia kuidas asi lahenes. Teistel kasulik teada.
Edu!