broneerimine Booking.com-s

Tere!
Palun abi.Broneerisin läbi Booking.com-i suveks ööbimise.Sin siis järgnev broneering:

Külastaja nimi xxx
Külastajate arv 2 täiskasvanut, 2 last (vanuses kuni 3 aastat) Muuda külastajate arvu
Toitlustamine Hommikusöök kuulub toa hinna sisse.
Ettemakse
Ettemaksu ei võeta.
Tühistamistingimused:
Teil ei tule maksta tühistamistasu juhul kui broneering tühistatakse või seda muudetakse kuni 2 päeva enne saabumiskuupäeva.Teil tuleb maksta 100% esimese öö hinnast juhul kui broneering tühistatakse või seda muudetakse kuni 1 päev enne saabumiskuupäeva.Teil tuleb kinni maksta kogu broneeringu maksumus juhul kui broneering tühistatakse või seda muudetakse hiljem või klient jätab kohale ilmumata .
Kõik muutmis- või tühistamistasud on majutusasutuse määratud. Kõik lisatasud makstakse otse majutusasutusele.
Tühistamistasu:
Kuni 7 juuli 2015 23:59 : € 0
Alates: 8 juuli 2015 0:00 : € 56,95
Alates: 9 juuli 2015 0:00 : € 398,65

Tühistasime broneeringu, kuid nüüd on minu arvelt ikkagi raha broneeritud ja kirjas, et tuleb maksta 15% tühistustasu. Kas ma olen millestki valesti aru saanud?

Siit saab küll aru, et tasuta tühistamine. Kus kohas see kirjas on, et 15%? Mõistlik on booking.com poole pöörduda.

Kus on kirjas, et tuleb maksta 15 % tühistustasu? Kas booking.com saatis tühistamise peale sellise kirja?
Broneering võib arvel isegi olla mõnda aega, sest hotellil on õigus kontrollida, kas arvel piisavalt raha on. Aga broneering peaks ikkagi maha minema mingi aja jooksul peale tühisatmist.

Kelle käest saite kirja peale broneeringu tühistamist, kas bookingist või majutusasutusest?

Sain sellise kirja:
Dear Sir,
We have received your reservation for one bedroom bungalow in hotel XXX.
Since you have booked your reservation with 15% discount we have charged your credit card in the amount of 398,65 EUR (3.060,76 KN – local currency).

In the meantime, we have noticed that you made a cancellation of your reservation.
Please note that reservation you made with 15% discount was non refundable.

Still, we would like to take an opportunity to let you know that amount charged for your reservation (which you have cancelled) you can use by making a new reservation for any time from 04.04.2015. till 10.10.2015.
If you decide you would like to make a reservation and use the money paid, please contact us directly sales@hotelipodgora.hr.

Best regards
XXX
Prodaja/Sales department

Mida peaksin tegema?

Olen ka ise korra hotelliga vaielnud teemal, kus reeglites oli kirjas, et mingi x% võetakse enne hotelli saabumist krediitkaardilt ja ülejäänud osa tuleb tasuda kohapeal. Mingi aeg üritasid nad võtta kogu summat maha, mida sel hetkel krediitkaardil ei olnud. Viitasin nende reeglitele, mis ütlesid selgesõnaliselt, et ülejäänud summa kohapeal. Sellepeale nad vastasid, et tõesti, bookingus on valed reeglid sattunud ning seekord teevad nad mulle "erandi", kuna vastavalt reeglitele nad tõesti praegu ei tohi seda raha mu kaardilt broneerida. Ehk siis, kui reeglites kirjas ei ole, et sellised tasud tulevad, siis soovitan ka kohe bookinguga ühendust võtta.

Oleme teinud kaks broneeringut India erinevatesse hotellidesse ja kreditkaartilt ei ole midagi broneeritud ega ära võetud. Ühel tütarlapsel kes tegi hiljem broneeringu on krediitkaartilt mingi summa läinud. Saa sa siis aru mis toimub :D

Täiesti nõme, minu arvelt on broneeritud 460 €. Kas selline jama broneeringuga läbi booking.com-i on tavaline või olen sattunud oma valikuga mitteusaldusväärsele hotellile? Või olen ise millestki valesti aru saanud, broneerides jälgisin just seda, et tühistamine oleks tasuta, sest mõne hotelli juures oli, et 15% tühistusraha? Ei soovi rohkem selliseid elamusi ("kooliraha").

võta booking.com´iga ühendust

Minul juhtus samalaadne asi Tais Koh Lantal hotelli broneerides. Lugesin tingimusi valesti - sain aru, et tühistamine tasuta, aga tuli välja, et igal juhul pidi 1. öö ära maksma. Helistasin Booking.com infoliinile, saatsin neile meili ja nad ajasid selle ise korda. Palun kontrolli üle, et kas tõesti polnud märget sellest non refundable soodustusest märgitud kuskile tingimuste alla ja palu Bookingul see asi korda ajada või siis kui muud üle ei jää võta ikkagi see öömaja. Sellised tingimused seadistab iga hotell ise, mitte booking ja kõige õigem on sul otse bookingu poole pöörduda!

Majutuskohtade eest maksmise tingimused booking.com-is määrab minu teada majutuskoht ise. Kas on ettemaks või mitte, kas kaardiga või sulas jne. Kui keegi käitub vastupidiselt lehel kirjasolevatele tingimustele, siis tasub booking.com-i poole pöörduda, sest nad valvavad päris korralikult, et kõik oleks nii nagu kirjas.
Võibolla on tegemist mingi "õngitsejaga", kes loodab sellele, et kui inimene ei ööbi, siis ei saa ta ka võimalust kodulehel tagasisidet anda, seega on ohutu mõni tüng teha.
Ise olen bookingus päris tihti bronninud, mõnikord on olnud ettemaks, mõnikord sulas kohapeal, olenevalt hotellist. Ühegi jama otsa pole veel sattunud. Ühe korra olen ka tühistanud ja siis polnud midagi vaja maksta.
Pangas tasub see broneering niikauaks blokeerida. Netipankades on see vähemalt Swedis ja SEBis väga lihtsalt võimalik.

Helista bookingusse ja küsi järgi. Nad näevad ise broneeringust kõiki samu tingimusi, mis sinagi, ja kui hotelli info ei vasta tõele, siis peavad just bookingu omad asja korda ajama. Ja teevad seda ka.

Olen olnud ise ka samas olukorras. Mina kirjutasin oma panka ja palusin raha mulle tagastada põhjendusega "tehingut pole toimunud" ja lisasin selle bookingu. Asi selles, et nii Visa, kui ka Mastercard'i süsteem töötab tegelikult nii, et tegelikult kinnitatakse tehing alles 28 päeva pärast. Ennem haldavad tehingut nn. kliiringkeskused (mida on maailmas 6) ja kasutavad pankadelt saadavat infot tehingu osapoolte arvel oleva krediidi kohta. Tehing kinnitatakse siis, kui sinu kodupanka saabuvad reaalsed dokumendid toimunud tehingu kohta (sina oma arvel näed, et raha on läinud, aga tegelikult hoiab sinu panka seda veel kinni). Kui saadad avalduse, siis pank seda raha "lahti ei lase" ja nõuab teise poole tehingu legaalsuse kinnitust. Kui seda ei tule, siis kantakse raha sulle tagasi (sinu tehingu legaalsuse kinnitus on see booking, kus on kirjas tasuta tühistamine).
Rahu ja toimetamist! Läheb pisut aega ja sa saad oma raha tagasi. Ja siis ära "unusta" Bookingusse oma komentaare jätmast!

Tänan vastajaid. Saatsin bookingusse järelpärimise koos oma broneeringu ja kirjadega. Nüüd ootan vastust.

Ma olen Bookinguga suhelnud telefoni teel ja oma probleemidele kiire lahenduse saanud, kuigi jah, natuke teistmoodi murele. Aga olid väga vastutulelikud ja lahendasid probleemi jooksvalt.

Üks väheseid põhjuseid, miks bookingut eelistada, ongi 101% garantii, et asjad toimivad. Korra olen perega Poola kolkas hotelli ukse taha jäänud (hotell märkis staatuseks "no show"). Samal õhtul oli bookingu helpdesk abiks ja järgmisel päeval uuriti eesti keeles, kuidas meil öö sujus ja anti juhised kõikide täiendavate kulude hüvitamiseks nende poolt.

Offtopic, aga see päästis meid tõenäoliselt väärteosüüdistusest. Olles öösel ilmunud suvalise hotelli ukse taha, kauplesime endale kidakeelse neiu käest kaks tuba. Toad olid korralikud, öö mõnus, hommikusöök hea ja lahkudes jagus meeldivaid naeratusi kuhjaga. Me ei osanud kuidagi arvata, et ühes toas puudu olnud lahmakas LCD telekas seal olema olnud pidanuks. Peale Bookingu kõnet otsustasime ikkagi minna kviitungit küsima. Olime õnneks läheduses rannas lebotanud ja polnud kaugele minna. Kohapeal ootas meid politseipatrull, kes retseptsioonis seletusi võttis. Oh seda üllatust ja ehmumist, kui me sisse astusime. Politseinik reageeris, võttis meid kontrolli alla ja hakkas selgitusi nõudma. Ühtäkki aga ei olnud hotelli töötajatel enam pretensioone. No, kui ei olnud telekat, ju siis ei olnud telekat. Vist oli jah keegi eelmisel õhtul parandusse viinud. Ka kviitungi välja kauplemisega ei olnud probleemi, sest võimuesindajad seisid selja taga ja noogutasid mõistvalt.

Booking.comiga pole iialgi probleeme tekkinud, olen tühistanud hotellibroneeringu, kuid alati olengi valinud tasuta tühistamisvõimalusega hotelli. Samuti mõnikord olen teinud isegi mitu broneeringut samaaegselt, kui väga hea pakkumine, kuid koheselt ei suuda otsustada , mis parim. Booking.comi soovitan küll igaühele, väga kliendisõbralik , just praegugi sain meili, kus teavitati mind , et broneering jõus, isegi ilmateade päevade lõikes toodi välja ning soovitus, mida antud kohas tasub külastada jne. Olen aastaid kasutanud booking.comi teenuseid ning igati rahul, samas ei võta nad teenustasu. Erinevatel hotellidel on omad reeglid, mis kajastuvad hotelli kodulehel kindlasti , peab lihtsalt enne uurima.Mitte ammu hotelli broneerides booking näitas, transfeer lennujaamast hotelli ja tagasi on tasuline, hotelli koduleht aga tasuta teenust, saatsin hotelli meili ning hotellibuss ootas mind ( eks tippi peab ikka andma, aga tunduvalt väiksem summa , kui öösel taksoga sõites).

Minu probleem leidis positiivse lahenduse. Suhtlemine Booking.com-ga oli meeldiv ja positiivne, sealsed töötajad abivalmid ja vastutulelikud. Seega taaskord kiidusõnad ka minu aadressilt nende kohta.

Kas on normaalne, et booking.com broneerides apartemendi, soovitakse ettemakset just Western Unioni kaudu.

Ei ole sellest midagi kuulnud. Et uurida, oleks vaja täpsemalt teada kuhu broneering on tehtud?

To eha:
Astu apartemendi omanikuga kontakti. 1-2 apartemendi väljaüürijatel ei ole tavaliselt kaardimakseterminali ja nähtavasti on WU tema jaoks turvaline, kiire, harjumuspärane moodus raha saata ja saada. Kui sulle on WU tülikas, paku maksmist endale sobival viisil, näiteks pangaülekanne, Paypal, Leader, Contact vm. Vb nõustub ettemaksuta, kui saadad lennupiletite koopia, et oled ikka kindel tulija. Booking com ei puutu õieti asjasse, nemad raha ei võta kliendi käest, nad saavad hiljem komisjoni korteriomanikult. See et sa ettemaksu saad tehtud, on puhtalt korteriomaniku ja sinu vaheline asi.