Estonian Air`i pahad päevad

Asjalik küll, aga samas tekitab analoogset segadust Air Balticuga. Kui ikka tekib mingil hetkel vajadus see pagas ära anda - nt selgub, et tagasiteel on kohver "kosunud", siis hakkab jama pihta ja siis olgu Estonian Air valmis pahaste klientide nurinat pareerima! Enamikus lennujaamades ei saa ju koge check-in´is seda lisa juurde maksta, tuleb ikka mööda lennujaama kapata.
Vägisi tundub, et see idee on imporditud koos uue tegevjuhiga just Air Balticust...

Mis siin imelikku. Enne reisi tead ju, et lendad käsipagasiga. Kui pagas suureneb, maksad lennujaamas lisatasu ja kogu lugu. Easyjeti ja Ryanairiga on nii ja selle vastu ei vaidle keegi. Mulle isiklikult see pakkumine meeldib.

Homme (29.09.) avalikustab EA ka oma uue strateegia. Eks siis näeme mis trikid neil veel varuks on.

Järgmine uudis on Superlight pakett - kui loobud lisaks äraantavale pagasile veel ka võileivast, oksekotist ja istmealusest päästevestist, saad pileti kõigest 37.95 eest

Iroonia?
Mina võiks kasvõi tiiva peal lennata, kui see mulle vähem maksaks. Reisides ei otsi mina elamust lennureisist. Seal ei pea olema viiekäiguline eine ega varieteeprogramm.

Samas on Lacplesisel võimalus valida lendamiseks vaid äriklassi ja nautida sajaga. Igaühele oma, nõudlus määrab turul pakutava. See nišš oli täitmata ja mul on vaid hea meel selle üle, et ma saan reisimisel lisaks RA pakkumistele ka eesti õhku kaaluda.

Tiiva peal lennata? Sa ostaks auto ilma turvavööta või sööks mädanenud toitu ka kui vähem maksaks? :)

Mul on natuke kahju, et lendamine teatava glamuursuse on kaotanud. Isegi nn normaalsed lennufirmad ei paku tavaklassis enam ajalehti ega sooja toitu, pähklitest ja veiniklaasikesest rääkimata. Lennujaamades on ka paras hullumaja, kuna reisijaid on liiga palju ja turvameetmed on kaine mõistuse piirid ületanud.
Muidugi on hea maksta nii vähe kui võimalik ja oma sihtkohta(või enam-vähem selle lähedale) jõuda, aga mõnu lendamisest on samuti kadunud.

Minul küll kahju pole. Minu jaoks on lendamine lihtsalt üks moodus liikuda kiiresti punktist A punkti B. Kui aga glamuursust taga ajada siis seda on ju alati võimalik juurde osta.

Just, baaspakett ei pea olema glamuurne. Igaühele oma. Lennuliiklus on muutunud täiesti tavapäraseks ja pikemate vahemaade puhul kõige mõistlikumaks transpordiliigiks.
Ajalehe saab lennujaamast alla euro kaasa haarata. Lennukis pakutav toit maksab saabumisel või vahetult enne õhkutõusmist mõne euro - niikuinii peab aega seal parajaks tegema. Pähklitest ja veiniklaasist rääkimata. Kui nendest loobumine aitab kahe punkti vahel vajaliku liikumise oluliselt odavamaks muuta, siis minul selle vastu midagi ei ole.

Nõustun viimase kommenteerijaga.
Saaks kuidagi seda lennujaama varem saabumise aega ka lühemaks, siis oleks bueno.

Estonian Air taastab lennud Riiga ja Helsinkisse ning tihendab lennugraafikut Stockholmi, Peterburi ja Vilniusesse:

http://www.e24.ee/637126/estonian-air-taastab-lennud-riiga-ja-helsingisse/

Täpsemalt (sagedused, ajad, lennukitüübid) on kirjas siin:

http://airlineroute.net/2011/11/20/ov-s12update1/

CR9 on CRJ-900, SF3 on Saab-340