Lufthansa check in masinad ja krediitkaart

Tere

Küsimus Lufthansa check in masinate kasutamise kohta.

Kas keegi teab öelda. Kui teha check in Lufhansa masina abil ja kasutada audentimsieks krediitkaarti, millega pilet internetist osteti, kas siis on vaja sisestada ka krediitkaardi PIN koodi. Või piisab, kui magnetriba on töökorras ja samad numbrid, mis pileti ostmisel? Sest kahjuks ei suuda meelde tuletada PIN koodi.

Äkki need, kes on kasutanud Lufthansa check in masinat, saaksid praktilise infoga kinnitada, et pin koodi tõesti ei ole vaja masinale öelda :)

AITÄH!

Viimati kui ma seda masinat kasutasin, tahtis ta küll passi või ID-kaarti, mitte krediitkaarti. Viimane ei tohiks teda üldse huvitada kui pilet välja ostetud on.

Saab ikka, piisab su pileti või broneeringu numbrist. Kasutasin Nizzas. Lennujaamas saadeti kõik reisijad iseteeninduse terminali juurde ja tegelikult võttis see kordades rohkem aega, et kõik reisijad check-in-i tehtud said. Lisaks oli seal 3 juhendajat, kes aitasid. Programm ise ei olnud kõige kasutajasõbralikum, miskipärast väga palju ekraanivorme pidi läbi surfama. Kui oli vaja lugeda passi või id-kaardi andmeid, siis id-kaardiga oli paras trikitamine, et läbi läheks. Pidi asetama anduri kas paremasse või vasakusse nurka. Kokkuvõttes midagi keerulist polnud, aga aega kulus küll.

Olen ka ise Nice's LH masinatega jännanud ja oma nimes olevate täpitähtedega jänni jäänud. Üldse tunduvad LH masinad nendest, mida olen kasutanud kõige ebamugavamad olema.

Aitäh kommentaaride eest. Muretsema hakkasin, sest kui pileti ostu sooritasin, oli kuskil seal kirjas, et pean kasutama kindlasti sama krediitkaarti Check in tegemisel. Ja ei saanud nagu valida ka, et tahaksin ID kaarti kasutada enda tuvastamiseks. Sellest siis mure, et kas ma siis olengi nüüd kohustatud end krediitkaardiga tuvastama, või ikkagi ID kaardiga saan ka, kui näiteks krediitkaardiga peaks midagi juhtuma.

Siin on demo http://www.lufthansa-demo.de/automaten-cki/popup_automaten_check-in_demo_en.html

Id kaarti ei saa 1.sammus tuvastamiseks kasutada, siit on näha, et saad kindlasti valida variandi booking code ja nime sisestuse. Nii et ära krediitkaarti üldse kuskile sisesta. Id kaarti, passi küsitakse alles edaspidises sammus, siin demos nad väidavad, et Euroopa sisestel lendudel ei küsi. Maikuus vähemalt Nice-Frankfurt ja Frankfurt-Tallinn oli see nõue.

Augustis Nice's küsis Id-kaarti või passi.

Kuidas Lufthansal on, kas tahab ka näha krediitkaarti, millega piletid broneeriti (nagu nt. Singapore airlines) või ei ole vaja? Mul on piletid juba pea aasta tagasi ostetud, seda, millega ostetud sai, küll ei mäleta.

Lissabonis aasta lõpus ka saadeti alguses masina juurde kus üks LH tüüp proovis seal mulle check-inni ära teha, kuid kuna mu passi ribakoodil on täpitähed kujutatud kui AEAE aga piletil AA, siis hästi ei õnnestunud. Minnes tegin checkinni netis-ei mingeid probleeme.

On 3 võimalust(4.netis teha). Soovitan järgmist: Touch the screen and enter your last name and the booking reference for your flight. You will find this on your booking confirmation, on your online passenger receipt or in your profile on lufthansa.com under "my bookings". Head lendu!

Aga kui ma ei osta oma krediitkaardiga seda piletit? Saaksin ta kaasa võtta, aga see isik ise ei reisi minuga kaasa. Kas saan üldse võõra kaardiga endale piletit osta?

Pole seda krediitkaarti kuskil seal tarvis, saab pileti numbri või broneeringu koodiga kenasti joonde (kui see masin muidugi üldse toimib - oma kogemus ütleb, et kindlasti toimivad need Münchenis, mujal on nii ja naa). Hästi sobib ka Lufthansa või mõne teise sama alliansi (nt SAS) kliendikaart. Ja alati jääb võimalus ka teenindaja juures check-in ära teha. Netis muidugi kah.

Minu pole miskipärast sageli krediitkaardiga või SAS kaardiga ära tundnud, kindlam ikka ID kaart ja minu arust veel lihtsamalt tunneb passi abil Sind ära. Aga bronni koodiga saab samuti kõik korda aetud (toiminud Tallinnas, Helsingis, Münhenis, Frankfurdis). Korra on keset trükkimist paber/pardakaardi blankett otsa saanud aga siis aitas teenindaja hädast välja.

Kellelgi infot, kuidas selle Miles & More kaardi kätte saab? Regasin end kasutajaks, saadeti mingi ajutine kaardipilt mailboxi, sealt sain kaardinumbrid ja need sai sisestatud ka lennupiletite ostul. Kõik see toimus oktoobri keskel, oleks oodanud, et kahe kuuga saadetakse mulle ka reaalne kaart koju, aga ei midagi. Kas üldse eksisteerib reaalselt sellist kaarti?

Mul tuli kaart ca pool aastat hiljem, kui oli nendega mõne reisi veel teinud.

Päris kaart saadetakse alles peale seda, kui on esimene reis tehtud. Miilide saamiseks esita see ajutine väljaprinditud paberkaart.

Mis mõttes miilide saamiseks, kas nad automaatselt mulle miile ei anna siis? Kuhu ma selle kaardi esitama peaksin? Tänud ette!

Tibin - Su miilid kantakse automaatselt, kui Sul on see kliendinumber - vms nimega asi see on - broneeringus kohe algselt kirjas või enne lendu lisatud nt internetis iseteeninduses. Kui aga ei ole - siis pead selle püsikliendikaardi esitama check-inis või self-checkinis vastava numbri vastavasse lahtrisse sisestama.

See on küll nüüd vana uudis, sest see on nii olnud tegelikult juba 2 aastat. Lisaks sellele on info uudises vale, kuna Estonian Airi laudades põlevad tavaklassi laudade asemel Baggage dropi lauad. Veel vägisi inimesi masinasse ei sunnita aga viisakalt mainitakse, et järgmie kord tuleks masinas/kodus ära teha.