Mida teha/mõelda lennu osas?

Ainuke asi, mille pärast peaks Nordica puhul muretsema, on lennuplaanist kinni pidamine (st. õigeaegne väljumine/kohale jõudmine).


Muus osas küll paanikaks põhjust pole.
Lennanud korduvalt ja pardapersonal on igati professionaalne.

Nt Euroopa on kehtestanud kindlad nõuded lennuettevõtele, nii et "rämps" firmasid meil siin ohutuse mõttes väga lennata küll ei tohiks.

Seega võib julgesti kõikide eelpool nimetatud lennufirmadega lennata.


Kui sa juba Smartlinxiga lennanud oled, ei tohiks Nordica küll muretsema panna.

Ise olen korduvalt lennanud ja alati väga rahule jäänud. Ainuke ebameeldiv kogemus oli Nordica lend, mida opereeris Bul Air 30 aastat vana 737 lennukiga, siis tekkis küll küsimus, et kui suur lootus on kohale jõuda. Aga muidu muretsemiseks põhjust ei peaks olema.

Ei, see 737 lendas Brüsseli ja Tallinna vahet, kui oli Eesti EU eesistumise aeg - siis oli rohkem reisijaid. Ise lendasin ka sellega, Brüsselit kasutasin hubina.


Muidu jah, Nordical on pidev hilinemine ja lendude ära jäämine. Neil pole vist varulennukeid, erinevalt suurematest lennufirmadest.

Nordica vägagi OK ja istmed mõnusad. Isegi juua (vesi, kohvi, mahl) pakutakse.

Ainuke miinus tihedad lendude tühistamised. 
Lendasin järgemööda Nordica ja SAS-ga ja Nordica ikka tunduvalt parem.

Palju mõnusam lennata kui suurte odavlennufirmadega. Olen lennanud nii üksi, kaksi kui lastega. Niiet lenda julgelt :)

Mina väldin Smartlinxi lennukit täielikult. Ma ei arva, et ta maha pudeneb, aga tundide ja ööpäeva pikkused hilinemised pahandavad ja rikuvad puhkuse ära. Nordicaga pole minu arvates midagi erilist lahti. Kõik tõmbavad koomale ja igaühel võib hilinemist ette tulla.  Sel kuul ei andnud Lufthansa isegi võileiba enam, ainult miniatuurne küpsis kahel lennul neljast ja jook. Ah, parem siis juba Nordica, kui sihtkoht sobib. Odav pilet pole midagi kahtlast, see on hea õnn ja arukus soodukat ära kasutada.

Kuni oktoobri lõpuni on Nordica lennufirma, kes müüb pileteid, kasutades LOT-i müügisüsteemi ja tellib lennud Regional Jet-ilt, mis on Nordica ja LOT ühisfirma.


Sealt edasi müüb pileteid LOT, oma süsteemist ja tellib lennud ikka Regional Jet käest. Kui räägid Prantsusmaa reisist, siis ilmselt jutt oktoobri kuust, kuna hiljem jäävad käiku ainult Brüsseli, Warssavi ja Stockholmi liinid.

Kuniks jälle midagi ringi ei korraldata.

150 eurot pole kahtlaselt odav, vaid täiesti tavaline soodushind. Minul Nordicaga ainult positiivsed kogemused. 

APPI milline paanika su peas. Kõik mõeldavad kahtlused, imestan et selliste muredega inimene üldse lennata tahab ja on suutnud seda.

Loogika võiks öelda et Eesti asjadest kirjutataksegi Eesti lehtedel ja need lennu lood pole ju katastroofid. Ohutuse tagamiseks tehtud lisa  tööd, mis omakorda väike firmas lennukite vähesuse tõttu põhjustavad hilnemisi jne
Vastupidi see näitab hoolsust ja turvalisuse nimel ei võta viimast, et rohkem teenida.
Miks sa arvad et euroopa lennul on 150€ kahtlane hind, aru ma ei saa. Üsna tavaline hind. Minu soodsaim lend maksis 16€  Teiseks kuidas hind sinu lennu turvalisust mõjutab? Kõik lennufirmad teevad aegajalt soodukaid. Ega siis sooduka tegemise ajaks ei palgata eraldi kehvemaid ja vähesekogemusega piloote. 
Nii Rayanair kui Wizzair on pidevalt meedia tähelepanu all, miks sina nende probleemidest kuulnud pole on raske kommenteerida. Nad on teada tuntud oma hädadega. Samas viimaste aastate alla kukkumised pole üldse ka nendega seotud, veel vähem on muresid Nordical. 
Paljud õnnetused on üldse lennukivälised- inimlik eksitus maalt, troonid. linnud jne Sel puhul ei päästa  sind ükski eriti kallis ja tunud lennufirma kellesse näid uskuvat.
Ma ei tea kas see jutt sind nüüd rahustab aga miks sa tegeled oma hirmude üleskütmisega.



Olles ainuüksi sellel aastal lennanud Nordicaga ca 36 lendu (vahepeal läks lugemine sassi ;) ) võin täiesti kindlalt öelda, et vähimakski paanikaks pole põhjust. Vähemalt kindlasti mitte Nordicaga seoses. Sarnaselt mõne varasema kommenteerijaga on ka minu ainukesed ebameeldivad kogemused Nordicaga pärit 2017.aastast, kui eesistumise tõttu pandi Tallinn-Brüssel liini lendama suuremat lennukit (BulAir´i oma) ja too lennuk, millega minul sai oma õnne lennata, oli aastast 1984. Ja seal ei olnud tegelikult ühtegi probleemi, lihtsalt psühholoogiliselt tundus kuidagi nõme nii vana masinaga lennata.
Minul pole sel aastal Nordica isegi hilinenud eriti - kõik minu lennud on olnud üllatavalt õigeaegsed.
 Olles ise vaatamata ebamõisltikult suurele lendude arvule (sel aastal tehtud kokku praeguse seisuga ligi 80 lendu) mõneti lennupelglik, mõistan teemaalgataja teatud hirmu. Aga kindlasti ei ole põhjust muretseda Nordicaga lendamise pärast. Ma ise oluliselt rohkem pelgaks SmartLynxi lennukisse ronimist, mis on parajalt vanad ja lennufirma pole ka miski eriti suur ega paista ülemäära hoolas.
Samas tegelikult vastavad kõik EL-s lendavad lennufirmad ja lennukid kehtestatud nõuetele ja pabinaks pole põhjust.
Wizzi ega Ryanairi hilinemistest jne ei kirjutata meie meedias põhjusel, et see lihtsalt ei ületa uudiskünnist. Nordica on "oma" ja mõistagi on hea selle kohta kirjutada.

See eestikeelne google on petlik, kuna näitab kohalikke klikimagneteid. Võrreldavuse huvides pane googlesse näiteks kohalikukeelne "finnairin lentokone" või "lufthansa flugzeug" ja tulemus sama, esimestel kohtadel reklaamid, teises ešelonis klikke koguvad probleemartiklid ja siis riburadamisi muu.


jah tripi kasutajad on kõik tohutud õnneseened olnud Nordicaga lennates.

no tule taevas appi... ei pea ju lendama nendega kui hirm nii suur. mine maad- või vettmööda või vali teine lennufirma :D 

loogika et negatiivne kogemus saab kordi rohkem tähelepanu, tagasisidet ja (tihti üleliia võimendatud) meedia tähelepanu (mida dramaalilisem pealkiri seda rohkem klikke) kui positiivne. pole ju reaalne et iga õnnestunud lennu kohta ka uudis tehtaks või iga reisija iga õnnestunud lennukogemust internetis ülistaks.

Üldiselt kui miskit pelgad, siis seda Googeldades tundub pea vältimatu, et see juhtub. Ma arvan ka, et rahune ja pane Google kinni ära :)

Teemaalgatajale - tõepoolest, lennates iga aasta pea ligi 80-90 lendu, ja nii juba päris mitu aastat, olen seni õnneseen olnud, sest alati on kenasti kohale jõutud. Aga seostada oma lennuhirmu Nordicaga on ebamõistlik. Minul isiklikult alati palju parem tunne lennata eesti meeskonnaga, keda ma kuidagi isegi usaldan rohkem, kui näiteks täiesti võõraid leedukaid GetJet lennukis (nad hetkel teenindavad palju LOTi, tulenevalt Boeing Max'i jamast). 

Nordica lennukid ei ole kindlasti halvemad kui mõnel teisel. Paljude firmadega võrreldes on need hoopis uuemad. Meeskonnad on alati professionaalsed ja tasemel. 
Täiesti asjatu pabin. Ma kardaks rohkem mõnda odav-firmat, kes eeskätt keskendub kiirele ümberpööramisele ja meeskonnalt jne kokku hoiab. 
Aga laias laastus on EL-s kõik firmad ok ja isegi need 40-aastased lennukid on tehniliselt korras (nt kui ma ei eksi, siis Delta Airlines kasutab ka vanu lennukeod, mida nad "ajakohastavad").

Ja no asjaolu, et Eesti meediale meeldib meie ettevõtteid negatiivselt esitleda, on ju teada. Ja alati on olemas "murelikud reisijad", kes kirjutavad Delfile, et nende lennuk hilines veidi, või tagasi pööras vms. Minul üks kord on tagasi pööranud Estonian Air aastal 2012, ja siis Adria aastal 2015 vms. Go-around'i (st kui maandumine ei olnud hea ja lennuk tagasi õhku tõusis) tegi aga kahel korral Lufthansa. 

Ma julgeks arvata, et mul on piisav lennukogemus, et siin teemas midagi arvata :)

Aa, ja 150 euri Euroopasse pole sugugi odav. Odav on nt 100 eur. Tänapäeval saab 250 euriga juba USAsse või 330 eest Aafrikasse.

Kui hirmu toita, siis see kasvab. Otsides hirmujuttudele kinnitust, kindlasti ka leitakse midagi. Otsides häid kogemusi, leitakse neid. Kes mida otsib, seda ka leiab.