Tere,
Meil oli planeeritud lend 06.02 Tallinn-Moskva (21:20-00:20) ja sealt edasi Moskva-Denpasar (01:40), mis oleks jätnud aega 1:20 ümberistumiseks. Piletid on ostetud nö koos ühel piletil BudgetAirist. Nüüd tuli Aeroflotilt info, et kuna alates 01.02 muutus Tallinn-Moskva terminal, siis ei jõua me jätkulennule et vaja oleks minimaalselt 1h ja 30min.
Pakuti asenduseks 100% tagastust või 06.02 Tallinn-Moskva kell 10:50. See tähendab, et peaksime lennujaamas olema 12 h.
Kas meil on õigust mingile hüvitisele kui võtame 100% rahatagastuse või selle uue pika ooteajaga lennu?
Suured tänud juba ette ära!
Minu teada ei ole sel juhul teil mingit õigust kompensatsiooniks. Kuna olete aktsepteerinud need muudatused.
https://www.claimcompass.eu/blog/flight-schedule-change-compensation/
Kuna teavitus oli vaid mõni päev ennem lendu, siis peaks saama kompensatsiooni, ütleb see leht.
Kui valite 12h lennujaamas, siis tasub ka küsida kupongi capsule hotelli jaoks, mis lennujaamas olemas (Sheremetyevo). Ise saime selle, kui tekkis pikk delay.
Seda otseselt taevani kiita ei saa, aga asju võimalik hoiustada ja vajadusel magada.
Ma passisin Moskva lennujaamas ca 20 tundi, nii et tehtav.
Aga mis terminali nüüd Tallinn-Moskva lend saabub? Kas uude C-terminali, mis pole ülejäänutega ühenduses?
Kas vähemalt 14 päeva ette ei pea teatama lennuplaani muudatustest? Praegu peaks küll mingid hüved lisanduma.
Aerflot võiks ka nõustuda pileti muutmisega nii, et lend algaks Riiast kuid kas ta Riiga jõudmis kulud kompenseerib on ise asi.
Nii.. kuna meil Tallinna lennujaam sama kaugel kui Riia, siis saime nendega kokkuleppele, et lendame Riiast. Seal jääb piisavalt aega ümberistumiseks.
Juhul kui oleksime valinud 12-tunnise ooteajaga variandi oleksime saanud kapselhotelli ja söögi nende poolt.
Tänud kõigile kaasamõtlejatele! :)
Tõenäoliselt, kui piletid oleks ostetud otse Aerofloti, mitte BudgetAiri kaudu, oleks probleem juba lahendatud.
Me tuleme samuti Hcmc 5 Märts tagasi ja ümberistumisaeg Tallinna lennule täpselt 1:30 kas peab siis lisaks kuhugile mujale terminali seiklema vms,et kas jõuab sellise vahega ikka?
Kordaksin juba eelpool küsitut:
Millisesse terminali Tallinn-Moskva lennud nüüd siis saabuvad?
Meile saadeti kiri, et Tallinn-Moskva õhtused lennud saabuvad alates 1.veebruarist terminali C. Teised jäid vist ikka samaks ehk D terminali.
Otsisin nii Aerofloti kui ka Sheremetjevo kodulehtedelt infot sellise transferi kohta aga ei leidnudki midagi.
Ainus info paistab olevat vaid lühiuudis terminal C kasutuselevõtu kohta:
Aeroflot has launched a phased transfer of international flights to Terminal C
C ja B on omavahel ühendatud ning B terminalist peaks saama millegi rongitaolisega DEF terminalidesse. Kas aga see liikumine toimub veel on transiittsoonis või mitte?
Kui ei, siis enam ei saagi Tallinnast Moskva kaudu Aasiasse ilma Venemaa viisata?
See küll hea uudis ei oleks.
Väidetavalt rongiga saad https://airportmsk.ru/sheremetevo/kak-dobratsya-iz-terminala-b-v-d-svo
See poleks tõesti hea uudis.
Sheremetyrvo 1. on terminalid B ja C. Sheremetyevo 2. on D, E, F.
Kirjutab,et lennujaama sisene terminalide vaheline transportteenus, on pileti esitamisel tasuta.
Ma ei saa ka aru, kas pean tr.tsoonist väljuma? Siis vajan ju viisat.
Kasutan Sheremetyevo 2. tihti rahvusvaheliste lendude korral, alati on terminalid D, E, F. olnud.
Mis nüüd siis saab?
Sellel lingil saadaolevas infos pole sõnagi selle kohta, kas tegemist on transiittsooniga või mitte.
Ja isegi kui oleks transiit, siis ainult liikumine terminalide B ja D vahel võtab kokku väidetavalt 45-90 minutit aega!
Väidetavalt on tee maa-aluse rongi peatuseni pikk ja selle mõne vaguniga rongile saamiseks omakorda ka pikk järjekord.
Ja sinna juurde tuleb veel lisada peale maandumist C terminalist B terminali liikumine. Ja muidugi veel oma lahkuva lennu väravani jõudmine (mis arvestades lennujaama suurust võib võtta samuti hulk aega).
Kui tegemist ei peaks olema enam transiidiga, siis läheb lisaks veel aeg pagasi kättesaamiseks terminalis C ning selle uuesti äraandmiseks terminalis D (või E, F).
Kuidas Aeroflot üldse nõuab minimaalseks kahe lennu vaheks ainult 1,5 tundi kui sama aeg võib minna ainult kahe terminali vahel liikumise peale?
Sellise meeletu ajakulu (ilmselt ühest väravast teiseni jõudmiseks 2+ tundi!) ja võimaliku viisavajaduse tõttu loobun üsna kindlasti Moskva kaudu Aasiasse lendamisest.
Kui asja irooniaga võtta, siis nüüd ei ole pika lendudevahelise ajaga transiitreisijatel vähemalt enam probleemi, mida liigse vaba ajaga ette võtta. Probleem ju lahendati - kahjuks küll Venemaa stiilis.
Kui ma olen millestki valesti aru saanud ja transiitlennud on hoopis mugavamaks ja kiiremaks muudetud - parandage mind, palun :)