Kellel on kogemusi WizzAiriga lendamisel? Vaatan, et nad on avamas lennusuunda Tallinn-Rooma. Välismaistest foorumitest küll midagi positiivset ei leia ning tundub, et reitingutelt jääb Ryanairile alla. Minu jaoks on AirBaltic, Easyjet ja Ryanair (just selles järjestuses) täiesti ok. Kardaksin lennata mingite ülivanade või üliväikeste lennukitega, kus kvaliteedis ei saa päris kindel olla. Wizzi osas ei saa ma aga aru, kas selle võiks liigitada sarnasesse lennufirmade rühma nagu ülalmainitud või on tase nõks kehvem.
Esmane mure nende uute liinidega on hetkel see, et keegi ei tea, kas need hakkavad ka toimima. Wizzil (ja ka teistel odavlennufirmadel) on palju suuri plaane, aga tihti läheb nendest päris suur osa luhta.
Roomat näitab alates 2. juulist. Seega ma ootaks vähemalt 19. juunini ja siis hakkaks alles lootma, et see lend ka toimub. Kui selleks ajaks on 2. juuli lend veel jätkuvalt müügis, siis tõenäoliselt äkki isegi hakkab lendama.
Muidu vist nagu odavlennufirma ikka.
Wizz lendab uute A320 ja 321 (mis mulle isiklikult meeldivad rohkem, kui B737 suguvõsa) lennukitega, keskmine vanus alla 6 aasta. Selles osas teevad suured odavlennufirmad traditsioonilistele full service firmadele silmad ette.
Aga lennukite vanuse pärast pole mõtet muretseda, korraliku hooldusega kestavad need väga kaua, paarikümne aasta vanused lennukid pole mingi haruldus.
Mida sa mõtled üliväikese lennuki all? A320 on kõvasti väiksem, kui A380, aga selge ju, et Tallinnast Rooma sellega ei lennata. Samamoodi on A320 kõvasti suurem kui ATR72, ja jällegi, Tallinnast Rooma sellega ei lenda.
Olen lennanud Wizziga korduvalt, nt, hiljutigi Milan - Cluj Napoca, Cluj Napoca - Dortmund, Athens - Vienna jt. Turvalisuse poolest on Wizz kindlasti üks parimaid ja samuti on nende lennukipark väga moodne ja koosneb ainult A320/A321 lennukitest. A321 lennukeid küll praegu väga lendamas ei näe, pigem A321neo. Need liinid, mis olid A321 poolt operereeritud on muudetud või muudetakse A320 peale ümber.
Küll aga on kogemus näidanud, et Wizz Airiga ei saa kohe kuidagi teha ette pikemaid plaane kui 2 nädalat. Välja arvatud lendudel, mis on väga hea täituvusega ja ei sõltu puhkusereisijatest ( nt Kyiv - Warsaw, Cluj - Dortmund ). Absoluutselt kõik broneeringud, mis olen teinud, on mingil moel muudetud, välja arvatud juhul, kui need tehtud vähem kui 2 nädalat ette.
Mis puutub Tallinn - Rooma lende, siis ma ei panustaks nendele, vähemalt praegusel ajal küll mitte. Nad arendavad oma Itaalia siselendude võrgustikku ja väga tõenäoliselt on neil oluliselt kasumlikum opereerida nendel liinidel ja mitte lennata pikemat lendu Tallinnasse. Kui vaadata Wizz Airi sihtkohti Tallinnasse, siis ainuke kindel lend on Tallinn - Kyiv, mis ei sõltu puhkusereisijatest, sestap need ka toimuvad. Tallinn - Viin lennu alustamise kuupäeva on pidevalt edasi lükatud, seega arvan, et Tallinn - Rooma lennuga läheb samamoodi, kui see üldse peaks hakkama lendama.
Nad tühistavad lennud vajadusel rohkem kui 14 päeva enne väljumist. Siis piisab raha tagastamisest. Mingit uut marsruuti ega hüvitist ei pea maksma.
See Viini liin on neil plaanis juba eelmisest aastast. See aasta pidi liin avatama juba mais. Hetkel on esimene lend neil märgitud alles juuli lõppu.
Ma väga suuri lootusi hetkel sellele ei paneks, aga kui rahvas liikuma hakkab, siis on äkki siiski mõtet liin avada. Hetkel Ryanair juba lendab samal liinil.
Jah Wizziga on tõesti nii, et olen ostnud eelmisest aastast alatest erinevaid pileteid, kõik on tühistatud(Milaano, Lviv, Viin), olen saanud nii nn "120 %" tagasimakse krediidi kontole ja uued piletid broneerinud. Lennanud senini pole. Muidu pole hullu, saab pileteid "broneerida" ja "reise planeerida" ning selle huvi "rahuldatud" väikse raha eest. Aga ettevõttena tekitada oma liinide suhtes sellist ebakindlust, et pigem on 80% tõenäosus , et lendama ei hakata? No ma ei tea, see on pigem enda ettevõttele kahju tekitamine. Näiteks Viini lennud, mingil hetkel olid jaanipäeva paiku olemas, broneerisin, siis tühistati, siis paar nädalat tagasi jälle olemas, nüüd jälle tühistatud.