Viimased kommentaarid

Kui Google Maps ja Apple Maps (mõnes kandis on üks parem, mõnes teine) kõrvale jätta, siis üritan kasutada konkreetsete linnade-riikide oma äppe. Eriti mugav, kui selles äpis on ka piletiostu võimalus olemas (nagu näiteks eelmainitud WienMobil Viinis või DOT Kopenhaagenis jne jne). Sellist muud universaalset äppi pole suutnud leida, kuigi varem olen ühte ja teist proovinud. Lõppude lõpuks ei tea ju keegi, et kust need suvalised äpid oma andmed võtavad ja kas need ka tegelikult õiged on.

Sama jutt käib ka raudteeäppide kohta, kuigi Deutsche Bahn katab Euroopas paljutki.

0
0

skater

Just see on õige link. Muide, see Berliinis väljaantud kleeps kehtib kõigis Saksamaa linnades.

3
0

Minul on just vastupidine paari aasta tagune kogemus Air Balticuga Riias, kui nende lend Istanbulist hilines tugevasti ja kuigi Riiast Tallinna minev lennuk polnud veel õhku tõusnud (värav oli juba suletud), ei hoitud seda kinni. Anti hoopis hotell Riia vanalinnas, hommikusöögikupong ja maksti kinni kaks sõitu Boltiga. Siis jäi mulle küll mulje, et odavam on majutada kui lendu kinni hoida. Vähemalt Riias. Kusjuures see polnud tolle õhtu viimane lend Tallinna.

0
0

Sõidan nii Bolti kui Forusega. Üldjuhul rahul mõlemaga -- kusjuures teinekord Foruse hind odavamgi.

Foruse juht on alati küsinud, et mis marsruuti mööda soovin sõita. See on tegelikult boonus, sest Waze/Google Mapsi valitud marsruut ei ole ikka päris tihti adekvaatne.

Bolti juhiga ei pea aga vestlema -- teinekord eelistan just seda vaikset teenust... :-)

Siinjures märgin ka ära, et olen istunud Forusesse lennujaama ukse eest, helistanud nende kiisule ja kasutanud ka äppi. Kõik toimib.

1-2 euro pärast taksohinnas ma jaurama ei hakka -- alati on alternatiiviks kas ühistransport või oma isiklikud jalad.

3
0

Aivart67

Täiesti nõus -- 1-2-3 korda ohutuledega vilgutamine tavalisel teel, ilma pidurdamata, on laialt kasutatav teise juhi tänamine. See toimib nii Poolas, Austrias ja Tšehhis ja mujalgi.

Minu meelest on oluline, et juhid omavahel suhtlevad.

Teine asi, kui jätad ohutuled pikemalt peale ja samal ajal ka pidurdad või võtad tuntavalt hoogu maha -- see on ohust teavitamine.

2
0

Aivart67

See kiirus on seotud ikka autode rohkusega, sest Masuuria järvepiirkond on populaarne turismipiirkond.

Plaanitud on ka Ełki ja Olsztyni vahelise tee rekkimine ekspressteeks (S16), mida on juba ka alustatud, kuid tervikuna võtab see aega.

Vt ka: https://ssc.siskom.waw.pl/

0
0

tutkaonu

Paraku tuleb aru saada, et Booking ei koori ju raha, vaid osutab teenust. Ja see teenus ju loomulikult maksab midagi.

Kümmekond aastat tagasi olime perega ühes Kesk-Läti metsades asuvas turismitalus ja broneering oli tehtud Bookingu kaudu. Samal ajal oli Eesti ajakirjanduses mitmeid majutuspaikade omanike artikleid, kes kurtsid, kuidas Booking neid röövib. Tegin siis ka peremehega seal Lätis juttu teemal, et Booking nöörib teda palju ja kuidas ta ots-otsaga kokku tuleb. Peremehe vastus oli aga ootamatu: ta on Bookingu teenusega rahul. Mis sest, et teenustasu on suht kõrge, tuleb enamus külalisi just ju Bookingu kaudu. "Poleks ju teiegi mind ülesse leidnud ilma Bookinguta," ütles ta. Ja jumala tõsi -- täpselt nii see ju oligi.

12
0

Näiteks Ungari 1 päeva e-vinjett on 5150 HUF (13.16 €) ja nädalane maksab 6400 HUF (16.35 €).

Ungari näitel on ühepäevase hind ikka suht kallis.

0
0

viktor54

Üldiselt nõus -- kiirteemaksudest hoidumisega palju ei võida.

Mis aga Poola väiketeedesse ja küladesse puutub, siis ega see asi nüüd nii hull ka pole. Teid leidub külavahedel seinast seina, kuid külad ja väikelinnad on iseenesest huvitavad ja pole need sugugi väga räämas, eriti külad. Lisaboonusena on suvisel ajal külavahedel oma aiasaaduste müüjaid -- võimalus osta häid aia- ja metsasaadusi ning toetada kohalikku majandust.

See aiasaaduste teema puudutab samuti minu kogemuste järgi peale Poolat ka Leedut ja Austriat. Tšehhis ja Lätis pole seda viimasel ajal väga täheldanud.

Aga tõesti, kiire läbikulgemise jaoks pole kohalikud teed mõeldud.

4
1