Air Baltic, lennule registreerimine

Sain aru, et 36 tundi enne lendu saab internetis registreerida lennule tasuta ja ise välja printida pardakaardid.Aga ikka pidin maksma kohatasu 9.99.Lend on homme hommikul Viini.Kas Air Balticul mingi muudatus?

Kohatasu maksad ikka ainult siis, kui valid istekoha. Check-in iseenesest on tasuta, kui lennuni on jäänud alla 36 tunni.

Tähendab,kui kohta ei vali siis stjuuardess näitab vaba koha?

Alla 36tunnise check-ini puhul kohatasu maksma ei pea. Loomulikult üritab Air Baltic ka veel siis selle pealt teenida, pakkudes lisatasu eest kohta. Kui seda poleks vastu võtnud, siis oleksid check-ini tulemusena saanud süsteemi määratud suvalise koha 

Check-inni tegemise käigus saad istekoha. 


Kui kohta ei vali, saad automaatselt istekoha kui internetis check-ini lõpuni teed. Check-ini lõpus saad pardakaardi, kus on istekoht kirjas.

Koos reisivad inimesed saavad minu kogemuse läbi alati kõrvuti istekohti. 
Kohatasu maksad ainult siis, kui soovid ise kindlat istekohta valida, tasuta saad automaatselt mõne istekoha.

Tänan.Kas Viinis lennujaamas on olemas aparaat,kus check in teha?Lugesin,et letis tehes pidi 35 eurot maksma.Seal pole mul ka mingit väljaprintimise võimalust.

https://www.airbaltic.com/et/pardakaardid


Sa ei pea printima, kui on olemas nutitelefon- mobiilne pardakaart kõlbab samuti. Ja oled kindel, et printida ei saa? Kui ööbid hotellis, siis retseptsioonis on printerid olemas ja töötajad aitavad sind selles, ei mingit küsimust. Saadad hotelli maili peale või annad mälupulgal ning prindivad välja.

Mul endal oli viimati AirBalticuga Tallinnas nii, et läksin letti check-in`i tegema. Ma ei teadnud, et see tasuline on.Töötaja ütles, et "No kuule, miks sa maksta tahad? Mine praegu kohe telefoniga airbaltic.com ja tee check-in seal minutiga ära. Siis tule tagasi ja saad pardakaardi." Tegin seda, sain pardakaardi ja ei maksnud midagi. Nii et arvatavasti saad sa Viinis samamoodi teha. See 35 eurot on tasu sinu andmete süsteemi sisestamise eest, kui selle ise telefonis või arvutis ennem ära teed, peaks ok olema kõik ja saad pagasit ära andes pardakaardi ka.

Kui telefonis teha check-in ja pardakaarti sealt näidata ei tohiks ka probleeme olla ju.

Minu AirBalticu kogemus, kaks nädalat tagasi:


Mul on ostetud ka SUUSAKOTT  ("sports equipment 20 kg").
Online check-in seda ei näita. Ei check-ini tegemise ajal ega pärast. Tavaline äraantav pagas ja muud teenused on kõik detailideni kirjas, suusakotti ei ole.
Saan pardakaardi, kus mustvalgel kirjas, et sellel piletil on: üks äraantav pagas. Muud teenused kirjas, suusakotist ei sõnagi.

Muretsen. Küsin AB teeninduse kassast (Oslo lennujaamas), need kontrollivad - kõik on ok, suusakott on süsteemis kirjas. Ja lisavad, et see online check-in ongi loll ja ärgu ma muretsegu. 
"Baggage drop" võtab mu suusakoti ja seljakoti vastu ja kõik ongi hästi. 

Hei! Kuidas AirBalticuga lastega reisides kõrvuti istumisega kogemused, kas tõesti võib juhtuda et kui kindlat kohta ei osta, siis võib alaealine laps kuskil lennuki teises otsas istuda? Nende kodulehelt vastavat infot ei leia, aga näiteks Ryanairil on laste ja neid saatva vanema kohavalik tasuta. 

Pille KL
Ryanairil ei ole last saatva vanema kohavalik tasuta. Lapse koht on tasuta ja ühele vanemale lisatakse kohustuslikult kohavaliku lisatasu ning siis ka koht lapse kõrvale. Ei ole variantigi, et "pangu suvaliselt".

tsheburashka, alla 12-a on Ryanairil tasuta nii vanem kui laps, seda muidugi kohe piletit ostes. Jah, võimalik et checkini tehes on istekoht juba tasuline, pole seda varianti kasutanud. 

Ma ei julge seda küll kinnitada, lapsega reisides peab vanemale koha ostma ja minuarust on see küll tasuline koguaeg olnud ostes.

AirBalticul piisab check-ini tegemisest. Pardakaardi trükkimine on lennujaamas letis ilma rahata.

Proovisin just dummy bookingut. Alla 12aastase lapsega lennates on lapsele kohavalik tasuta (ainult teatud ridades), täiskasvanue piletihinnale lisatakse kohavaliku tasu automaatselt. Tasu suurus ilmselt oleneb lennu pikkusest, propaani turuhinnast Kalkutas ja O'Leary tujust, maikuus STN-TLL oli see näiteks £6.

Praegu on vist enamus lennuliinidel võimalus nutitelefonist pardakaarti näidata. Igatahes olen elektroonilise piletiga saanud lennata nii Air Baltic, Ryanair kui ka Wizz Air lendudel ja pole pardakaartide paberile printimiseks vajadust näinud.



Sõbra sõnade järgi  Kutaisi lennujaamas Wizzairiga lennates kuu aega tagasi maksis 35 dollarit trahvi, kuna pardakaardi polnud.... oleneb lennujaamast ehk...

Wizzairi kodulehel on kirjas jah, et KUT-TLL lennul ei saa mobiilset pardakaarti kasutada, peab olema paberil pardakaart.



@Maarekp Veidi OT, aga BT on vist üks väheseid lennufirmasid, kes pole suutnud androidile äppi teha.

smallisland, sõber lendas  Kutaisist Küprosele, käis odavlennufirmadega Euroopas trippimas. Minu sõnum oli pigem see, et pandakaardi olemasolu sõltub pigem lennujaamast kui lennufirmast.

Seoses lastega soovitaks küll kohtade probleemi enne reisi täpsustada- minu tuttaval oli 2 aastat tagasi kolme aastane laps pandud eraldi keskmisele istmele emast eraldi. Reis Itaaliasse.