Hoiatus GOLDCAR autorent

Hoiatan Goldcar autorendifirma eest. Võtsin Tenerifel auto, millel kohe põles armatuuril kollane hoiatusmärk. Näitasin seda teenindajale, kuid see lõi käega ja ütles, et lase bensukas natuke õhku juurde ja märk kaob ära. Ei kadunud. Siis avastasin armatuuril märke, et korraline hooldus oleks pidanud olema juba 3500 km tagasi. KA see pole oluline, kuid nädal hiljem hakkasid pidurid kahisema ja 4 päeva hiljem ütlesid pidurid mägedes ülesse. Eks proovige mägedest laskuda ilma korralike piduriteta. Võtsin autolt ratta alt ära ja tegin olematutest piduriklotsidest pildid ning saatsin GOLDCARi. Vastuseks ei midagi. Tahtsin siis sisse logida oma parooliga, kuid see ei õnnestunud. Vahetasin parooli 4 korda, sait ütles, et parool on edukalt vahetatud, kuid sisse logida ikkagi ei saanud. Seega ilmselt ei tahetud, et ma sisse logiks ja probleemi kirjelduse kuhugi üles riputaks.

Ei soovita ka GOLDCAR´i, meil olid jamad Mallorcal. Kui googeldada, siis paljudel olnud probleeme selle firmaga.

Jah, ka ise googeldasin enne Kanaaridel auto renti antud firma kohta, ja loobusin koheselt. Kohalike eestlaste vahendatud autorendi teenusega jäin väga rahule. Automaatkäigukastiga väike Mersu, oli ideaalne valik.

Olime Goldcarist eelnevalt broneerinud rendi Gironast, lend veidi hilines, nad ise helistasid meile ja täpsustasid transfeeri asja. Nende kontor on lennujaamast pisut eemal. Kõik sujus iseenesest kenasti, korralik auto. Täispaagi poliitika oli, seega tankisime u 20 km enne tagastamist paagi täis, tagastades oli kütusenäidik põhjas. Eelnevalt broneeriti krediitkaardilt kütuse tagatiseks u 100.- Kui tagasi Eestisse tulime, saadeti arve, kust nägin, et kred.kaardi broneeringu 100 eurost tagastati vaid 25.- Maha oli läinud 75.- trahv tankimise eest + kütus (mida arvutatakse mingi koefitsendiga). Mõtlesime, et kummaline küll, et kas tõesti nad selle kulunud 1 liitri eest nii karmilt kasseerivad; me lihtsalt ei teadnud, kas lennujaamale lähemal ka kuskil tanklat on. Saatsime siis vaidlustamise, mille peale tuli lakooniline vastus, et trahv tühistatud ja tagastavad ka ülejäänud summa. Ei mingit selgitust ega kommentaari... Ei tea, kas see ongi nende strateegia või tõesti oli juhuslik eksimus.

Mul oli Kreekas vaidlus. Sain auto suhteliselt kriibituna, osad kriimud olid kirjas, osad mitte. Tegin siis pildid igaks juhuks kui auto kätte sain. Tagasi andmisel näidati üht väiksemat olematut pinnakriimu ja taheti 250 EUR trahvi. Näitasin neile pilte ja nad polnud ikka rahul, et piltidel pole näha. Tegin siis koha peal veel ühe pildi sellest "kriimust", sama tulemus, siis jätsid mind rahule. Seal tundub töötajatele lausa boonusprogramm selliste "avastuste" eest. Keegi neid kriime ju korda ei tee ja iga kriimu eest kasseerivad kliendilt 250 EUR, kogu auto pealt korralik summa ja lõpuks müüakse see auto ikka rumeenia kokkuostjale koos nende kriimudega.

Ja lisakindlustus kohapealt letist. See on sinu jaoks odavaim võimalus rahuldada letitöötaja "teenistusvajadus".
Alternatiivina ka kolmanda osapoole kindlustus, mis loodetavasti hüvitab kõik lisakulud, kuid see eeldab aega ja vabade vahendite olemasolu.
Kütuse osas tuleb kohapeal selgus majja saada. Ja siingi foorumis on läbi käinud lahendus, kus mõnele paberile võetakse letiteenindaja kinnitus, et kõik on OK.

See, et autot tagastades küsid (vahel tuleb isegi nõuda) rendilepingule kinnituse, et kõik on OK ja paak täis, on oluline asi, mis ennetab nii mõnegi võimaliku raha nõudmise. Osad teenindajad muigavad selle peale, aga osad, kes tõenäoliselt tahaks hiljem arvega lajatada, on vahel lausa kurjad küsimise peale ja leiavad erinevaid põhjusi, miks ei saa hetkel autot üle vaadata jne.

Mina kiidan GOLDCARi taevani. Ainult positiivsed kogemused ja olen nende nn. heavy user Itaalias olnud juba paar aastat. Mitte yhtegi pretensiooni, pigem saan alati midagi upgradituna oma paketile juurde. Nn. lastetool tasuta või lisapäev tasuta vms. Väga flexible suhe.

2 kogemust Goldcariga ja peale seda olen ma välistanud selle ettevõtte. Ülejäänud ca 28 autorendi kogemust on olnud kindlasti tublisti paremad ja siiani pole ühtegi suuremat probleemi tekkinud(mis ei tähenda, et järgmine kord tekkida ei võiks).
Goldcariga lisandub Teil tõenäoliselt iga päeva eest lisatasu 2.- € diiselauto eest(kõik autod olidki neil diislid). Suur võimalus, et saate väiksema auto kui olite bronninud. Suur võimalus, et auto hakkab diislit sisse ajama. Suur võimalus, et palute enne väljasõitu osad rattad ära vahetada(suured velje mõlgid.) Aga, ega Te ei palu laua naisterahvast teenindajal seda teha, vaid võtate ise tagavara ratta ja loodate, et see vastu peab. Suur võimalus, et palute ikkagi kriimud lepingusse ka kirja panna. + paljudel juhtudel ainuke võimalus osta ülehinnatud hinnaga kütus ette ja pärast üritada tühja paagiga tagastada auto. Girona ja Gran Canaria.
Kui lugeda rahvuvahelisi arvustusi, jätkub teemasid veelgi.

Meil oli samuti nendega väga ebameeldiv kogemus Kanaaridel ja peale seda oleme selle firma välistanud. Asi algas pihta juba teenindusletis, kus meile püüti müüa topeltkindlustust. Kui me endale kindlaks jäime ja sellest keeldusime hakkasid tulema ähvardused stiilis, et KUI midagi peaks juhtuma, siis maksate meeletuid summasid jne. Hiljem hotellis nende kindlustuse kohta käivat ja väga peenikeses kirjas kirjutatud teksti üle lugedes sai selgeks, et meile üritati lihtsalt nahhaalselt juba lisaks olevale kindlustusele veel üks ja kallim kindlustus pähe määrida.
Auto ise aga oli ilmselt odavaim saadaolevatest. Me pole ei enne ega pärast näinud autot, mille ukseaknad ei ole avatavad :)

Nende teenindus oli äärmiselt ebameeldiv ja ülbe. Kohe, kui teenindajale sai selgeks, et meiega manipuleerida ei anna, hakkas ta lähenema teiselt poolt ja kukkus tegema komplimente meie riietuse, ehete ja kellade kohta. Umbes, et kust te ostsite, ma olen omale ammu täpselt samasugust tahtnud. Samas lookles meie selja taga järjekord närvilistest ja oma autot ootavatest inimestest. Täiesti müstiline firma ja kummaline, et nad ikka veel eksisteerivad, eriti kui lugeda kõiki neid negatiivseid kommentaare teistes reisiportaalides.

Olete kuulnud rendifirmadest nagu Avis Budget,Europcar milleks jamada teistega ja igal juhul võtta kindlustus 0 omavastutusega(Super Collision Damage Waiver ($0 Liability) mis ei ole kunagi rendi hinnas ja ei pea muretsema ,et rendifirma on halb.

Täpselt samad sõnad, 1966. Iseendale otsitakse probleeme. Võib välja lugeda, et isegi mitte säästmise eesmärgil, aga mingi enesepiinamise vajadus on :). On siis uhke tunne pärast kirjutada, kuidas auto kriime pildistatakse ja teenendajalt mingit kirjandit nõutakse, aasta hiljem kirjavahetust peetakse ja pangakontolt kaduvat summat leinatakse?

Ainuke ettevõte, kes on näpuga pärast renti kriime ja tolmu jälgi tagaajanud, oli Avis Frankfurdis. Selles osa, ei ole küll mingit vahet, kas nn. "noname" või "great name" rentija. 12 aasta kogemuse baasil soovitan jätkuvalt economycarrental.com. Seal on alati võimalus, mitte sobiva firma rendi pakkumine ka tühistada.

Kogemused endal enamasti Avise ja Europcariga peale renti jätad auto lennujaama parklasse(paak täis) ja keegi ei tule üle vaatama ega pildistama,Dubrovnikus kästi ka võtmed ette jätta ja ise lennukile kobida,Tenerifel jäi ka hommikul auto rendi parkla aia taha,ja võtmed post kasti.
Itaalias mäletan ,et oli autoks uus Galaxy ja kolmandal päeval oli keegi parema külje ära kriipinud ,viiendal vasaku lõpuks tagasi viies rippusid ka peeglid külgedel .Andsin auto tagasi ja oligi kõik s.t korraliku kindlustuse ostmist mis v.a. Itaalias, ei ole kallis.Kriimu otsitakse ikka neilt kes ei osta lisa kindlustust ca 40 eur nädal ,Tipp hooajal olen ka nendest firmadest saanud tihti kõrgema klassi auto mis broneeritud.

Eelmise aasta sügisel oli L-Prantsusmaal samuti väga ebameeldiv kogemus Goldcariga. Ei rendi põhimõtteliselt nendelt kunagi ja ei soovita ka kellegile teisele. Olen ise rentalcars.com kaudu rentinud ning tänu nende lisakindlustusele sain enamus raha kiiresti tagasi, Vaadake hoolega reitinguid, mida rentalcars.com näitab. Kui on teistega võrreldes madalam, kasvõi 0.5 punkti, siis pigem hoidke eemale.

Sarnaselt teistele kommenteerijatele soovitan broneerimisel võtta miinimumkindlustus ja kohapealse teenindaja käest täiendav kindlustus osta... siis on hundid söönud ja lambad terved :) Keegi ei hakka norima, kui sul on kohapealse teenindaja käest ostetud kindlustus. Isegi kui on mingi jama, siis see määritakse kaela ilmselt järgmisele kliendile, kes lisakindlustust ei võtnud.

Goldcari puhul vist loeb ka veidi see, millises riigis auto rendid - Itaalias tundub mingil ime kombel isegi mõistlik värk olevat, Hispaanias on aga alla igasugust arvestust. Samas võin omast kogemusest öelda, et Hispaania puhul võib alati üllatusi oodata...näiteks suutis Europcar anda meile Madridis Yarise, mille esiots poole tee peal Portugali sõna otseses mõttes maha põles, lennutades kapoti veel enne uhke paugu ja sinise leegiga keset kiirteed taeva poole. Tõsi, lisaks korralikule adrenaliinilaksule saime ööbida lähima linnakese üldse mitte kõige kehvemas hotellis Europcari kulu ja kirjadega ning hommikul sõidutas takso meid uut autot vastu võtma. Kohaliku päevapiltniku (kelle väga lahkelt küsimuse peale, kas sooviksime poseerida koos leegitseva autovrakiga, olime sunnitud ei ütlema) kohalolust võib järeldada, et saime ka igaveseks jäädvustatud mõne Ciudad Rodrigo häälekandja krimiveergu. Nii et seikluse ja kustumatute mälestuste huvides soovitan igal juhul võimalikult odavat ja kahtlast autorenti! :)

Kindlustuse koha pealt olen nõus, et tasub valida soodsaim rendifirma pakutav pakett ja võin väga soojalt soovitada võtta endal ise juurde seliine kindlustus nagu AXA Car Insurance. Tõmbasime Sardiinias oma Pandal kitsastel tänavatel manööverdades veits küljed maha ning AXA tasus kiirelt ja vähese vaevaga meile kogu deposiidi.

See ei ole reklaam. Olen eelnevatel aastatel proovinud enamus autorendi võimalusi euroopas. Vahel võeti deposiiti, vahel prooviti tühine kriim pähe määrida, vahel mõõdeti grammidega kütust.
Olen juba 4.aastat Avise klient. Alati täiskindlustus. Preferred staatus annab ka eelisjärjekorra teenendusel. Maksan küll rohkem, aga miks peaksin puhkuse ajal muretsema, palju raha kaardilt maha võetakse või kes tänaval autot kriibib.
Teen Eestis kindlustuse, astun autorendi letti, annan eelnevalt tasutud arved,
paberid, ja puhkus alaku. Autod on olnud alati puhtad , uuepoolsed ja heas tehnilises korras.
Vajan PUHKUSEKS autot paar korda aastas, sellepärast ei koonerda, et endale hiljem peavalu valmistada.

Tekkis minulgi küsimus või siis arusaam, et eestlasele ikka meeldivad seiklused. Selle sõna halvemas ja paremas tähenduses. Kui on võimalik 10 EURi kokku hoida isegi siis, kui kõiksugu revjuud "punast lippu lehvitavad", siis ikka minnakse riski peale välja.
Vahel õnnestub, vahel mitte. Aga võiks selle õnnestumine % kõrgemaks viia arvestades kaasrändajate kogemusi.
Eks tuleb ka aru saada, et 10 EURine hinnavahe on ühele inimesele oluline ja teisele võibolla mitte.

Nt. Päike12 soovitab omast kogemusest AVISt. Samas mina pean otse AVISest rentimist kalliks ja kasutan AutoEurope poolt pakutavaid rendifirmasid. Kindlustuseks on alati 0-excess full protection, mida AutoEurope ise pakub.
Selle miinuseks on see, et kui midagi juhtub, siis esialgsed kulud pead ikka ise kandma ja hiljem need siis omakorda vahendaja käest välja nõudma.
Lisaks peab kaardil olema piisav vaba limiit, kuna rendifirmad bronnivad vahendaja puhul mõnikord olulisi summasid (nt. viimati Itaalias Europecar 600 EURi).

Ei ole veel neid rahvusvahelisi kindlustajaid proovinud (nt. Marelli soovitatud AXA Car Ins), aga tundub, et peab seda tegema. Kohati tundub soodsam, kui Autoeurope'i pakutu. Revjuud enamasti head.

Jälle minek ja auto Eesti Avis est bronnitud kõik kindlustused peal kaardilt ei broneerita midagi ja kui tagasi koju jõuan tuleb arve ilusti postkastisellises summas mis on broneeringus v.a trahvid

Huvitav arutelu, Barcelonas olen korda 3-4 Goldcar st rentinud ja ei saa nagu midagi kurta, letis võtsin ise juurde täiskindlustuse. Hinnavahe oli eelpool mainitud nii Avise ja Hertzi hinnast ca poole soodsam. Olen päris palju rentinud erinevatest autorendi firmadest nii otse kui läbi vahendajate, korra Mehhikos isegi läbi vahendaja vahendaja. Lugedes eelnevaid soovitusi siis pehmelt öeldes jääb tunne et mõni on ikka rahakoti peale päris kuri. Üks rumalamaid kindlustusi on see vahendaja poolne täiskindlustus, kellel on kohapeal nii palju rahalisi vahendeid et asi ära klaarida, olenemata sellest et pärast see hüvitatakse? Ma pean siinkohal silmas korralikku süülist kahju, mitte mõnda 100 eurost kriimu või ripakil suunatuld.