Hotelli broneerimine booking.com kaudu?

Tahtsin broneerida hotelli läbi booking.com-i Las Vegasesse. Tingimustes on kirjas: Ettemakse: Broneeringu tegemise päeval võetakse krediitkaardilt ettemaksena 100% esimese öö hinnast. Saabumise päeval võetakse krediitkaardilt ettemaksena USD 100 suurune summa toa kohta.

Plaan on võtta 2 ööd hotellis.. kõik kokku läheks maksma 67€. Sellest saan ma aru, et võetakse siis pool-summat ettemaksena ehk 33,5€. Kuid miks tuleb summale veel juurde 100 dollarit? Tekib küsimus mille eest, kui kogu maksumus on isegi väiksem ja booking.com näitab lõplikuks hinnaks 67€

On kellegil selline olukord olnud?

Hej,

Ehk on tegu üldiste tingimustega, et hotell lihtsalt nn broneerib peale check-in'ni sellise summa?

Millist hotelli on soov broneerida?
Meie näiteks broneerisime läbi booking.com'i ühe öö LV Terrible's hotellis ja midagi sellist kuskil kirjas ei olnud. Muidugi ööbisime ka ainult ühe öö, seega oli 100% ettemaks.

Kui omal käel reisin, siis alati broneerin läbi booking.com'i ja kunagi pole mingeid probleeme olnud.

See 100 USD tõenäoliselt broneeritakse võimalike kulude katteks (toateenindus, lõhutud mööbel jms) ja hotellist lahkudes vabastatakse järele jäänud osa sellest summast.

100 USD, nagu ees pool kirjutanu ütles, on tagatisraha. Kui te minibaari ja pornokanalid kasutamata jätate, siis see bronn vabastatakse. Olenevalt krediitkaardist võib olla vajadus hiljem paluda oma pangal see vabastada. Mul on Swedbanki Amex ja eelmisel nädalal palusin just kaks sellist bronni lahti lasta. Mõlemad olid teahtud muuseas Booking.com-i kaudu bookitud hotellides.

Õige jutt, töötan ise USAs hotellinduses ja see on levinud asi - tav. $50/öö kohta broneeritakse tagatisraha katteks e. INCIDENTALS CHARGE. Kui midagi ei tarbi hotellis (teenused, söögid, joogid mis toa arvele läheks), siis see summa vabastatakse. Fakt, et öö maksumus võib olla väiksem kui Incidental charges, ei loe kahjuks.

Lappasin veidi booking.com-is hotelle ja silma jäid kohati väga jabuard check-out (mõnikord ka check-in) ajad. Kas tõesti on vaid pooletunnine auk, mille jooksul saab ennast välja registreerida:

http://www.booking.com/hotel/gb/brontes-guest-house.en-gb.html#policies

Soovitan hotellide otsinguks kasutada Skyscanneri hotellilehte http://hotels.skyscanner.com/.

See peaks olema turu parim search-engine, mis sisaldab nt Hotels.comi ja booking.comi.

NB! http://www.olotels.com/ pakub superhäid hindu!

Mis puutub raha broneerimisse, siis suht paljudes hotellides (üle maailma) võetakse kulude katteks sümboolne summa, mis hiljem vabastatakse, kui pole "pättusi" teinud :)

Mis puutub Las Vegase hotellidesse, siis ise leidsin superpakkumised Olotels.comi-ist.

14 ööd Palazzo hotellis 112€ öö (standard on 250-350€/öö).

Lisaks oli saadaval teisi sarnaseid superpakkumisi.

Alguses tundus kahtlane, kuid võtsin Palazzoga ühendust ning nad confirmisid, et mul on broneering jnejne:)

Hei
Küsimus booking.com kohta.
Oskab keegi soovitada, et kui palju varem on neil parimad hinnad broneerimiseks?
Eelmisel aastal broneerisin augusti alguses hotellid Itaaliasse septembri kuuks ning hinnad olid võrreldes hetkel pakutavatega, ikka oluliselt soodsamad.
Olen kuskilt lugenud, et ca kaks kuud varem, teises foorumis kirjutati, et kuu varem parimad hinnad.
Kuid huvitaks ka tripikate omad kogemused?

ette tänades,
K.

Nende hindadega on segane lugu. Mina broneerisin detsembris kogu maikuus toimunud reisi ära ja kuskil märtsis - aprillis algas samadesse piirkondadesse odavamate hindadega reklaamide saamine, aga tegelikult see ikka nii ei olnud. Sisestades maikuu kuupäevad broneerimiseks taheti tegelikult rohkem raha, seega märtsis - aprillis ei olnud neil lihtsalt külastajaid ja nad olid hinnad alla lasknud.
Tegelikult ma ise ühtegi varasemat broneeringut ei muutnud. Ühe hotelliga oli selline lugu, et sain enne reisi algust neilt e-kirja, milles vabandati, et ei saa sel päeval mind majutada. Broneerisin koheselt sarnase hinnaga öömaja sama piirkonna teise hotelli.
Ei ole nüüd täpselt aega meeles, aga selle hotelli omanik helistas mulle Eestisse ja oli väga õnnelik, et "elektronkirjad toimivad." Vabandas lisaks veel "ette ja taha"! Olles seal kohal sõitsin huvipärast seda hotelli vaatama ja tal olid tellingud ümber ning tehti remonti.

Booking.com toimib ainult siis kui hotellid mille reklaame Booking.com edastab on ausad. Just hiljut juhtus minuga see et hotell mille broneerisin Booking.com kaudu ei vastanud mitte ühesgi tingimuses sellele mida Booking.com reklaamis pakkus. Isegi asukoht oli vale -- hotell ei olnud mitte "fashionable and popular" (i.e. populaarses ja moodsas) linnaosas, vaid kusagil väikevabrikute ja ladude tagaalleede rägastikus. Hotellil ei olnud isegi nimesilti väljas, oli vaid suvaline uks graffitiga mäkerdatud seinas. Tööpäeva lõpul olid tänavad pimedad ja tühjad, väljaarvatud prügikastides songerdajad. Esimest korda tundsin tänavatel kõhedust.

Kolisin teise hotelli pärast kahte ööd. Kuna olin ette maksnud 9 öö eest, küsisin 7 öö eest makstu tagasi. Hotell ei maksnud, rääkimata Booking.com'ist.

Booking.com seletus on, et nemad on ainult vahendajad, ja vahendavad seda mida hotellid neile annavad. Nemad vahet ei tee, kas kirjeldatu vastab tõele või mitte. Muusheas, Booking.com vahendab nimetatud hotelli edasi, eksitava kirjeldusega. Fakt et mina saatsin neile detailse kirjelduse hotellist, koos piltidega, neid ei mõjutanud.

Kui arvate et hotell on ikka aus, minu soovitus on tarvitada Booking.com hotelli leidmiseks, ja siis kontakteeruda hotelliga ja pakkuda hotellile 5% vähem Booking.com hinnast (võib ka proovida vähem). Hotell maksab Booking.com'ile 15% hinnast, ja hotellile on see win-win olukord. Booking.com ise väitis et nemad on ju ainult vahendajad, tühja siis neile sellest 15%.

Booking ongi ju vahendaja.
Üldiselt on nii, et seda mida maksad, seda saad ja ka tegemata eeltöö jätab oma jälje.
Olen bookingu kaudu teinud ca. 70 ööbimist ning vaid ühel korral ei saanud seda mille eest arvasin end maksvat. Jätan alati ka hotelli kohta kommentaari, sedakorda oli see äärmiselt negatiivne. Järgmisel päeval võttis minuga ühendust bookingu klienditeenindus, ning peale paaripäevast asjaajamist maksis hotell 30% majutuse hinnast tagasi.
Klienditeeninduse operatiivsus oli minu jaoks tõeline üllatus.

Mõned reeglid mida jälgin hotelli broneerimisel booking.com`ist.

*Ma ei broneeri kunagi öömaja hotelli mis on just andmebaasi lisatud ning millel puuduvad kasutajate kommentaarid. Kommentaarid on kõige alus. Jätan neid alati ka ise. Alati tuleb arvestada sellega, et hotell püüab oma kirjelduse ja piltidega jätta endast paremat muljet.

*Pikema peatuse korral vaatan lisaks veel kommentaare Tripadvisorist.

*Ma ei vaata hotelle mille reiting on alla 7,5 punkti.

*Kindlasti vaatan ka kaardilt hotelli asukoha, ligipääsetavust ühistranspordiga.

*Püüan vältida hotelle millel puudub tagasimaksevõimalus.

Minu pikaajaline intiimsuhe booking.com`iga on olnud väga meeldiv :) Selle meeldivaks kujundamisel on aga ka ise vaja vaeva näha.

Olen ka ise bookming.com-ist ca 30 korda hotelli broneerinud ning samuti olen ühe korra saanud seda, mis mulle tegelikult ei meeldi.
Seal oli muidugi ka hinne 7,2 kuid olles sellega arvestanud, oli ikkagi hotell hullem. Õnneks oli kõigest kaheks ööks ning ilus rand oli lähedal.
Üldjuhul vaatan enamus hotelle ka google street view-ga üle. annab päris adekvaatse pildi piirkonnast ning vähemalt fassaadist.
Samuti tripadvisor on alati abiks.
Kuid ajaliselt soodsaimaile perioodile pole ma siiani täpselt pihta saanud. senise jälgimise põhjal tundub ikkagi ca kuu kuni poolteist enne parimad hinnad.

Just triplekix, street view muidugi ka, seda unustasin mainida.

Paneks mõninga enda arvamuse booking.com osas.
Endal tavaliselt eeltööna hinna ja asukoha eelistus koos kommentaaridega.
Selle jaoks on booking.com asendamatu.
Kui hotell valitud siis booking.com Te parimat hinda ja kvaliteeti ei saa kuid tihti saab sealt kuni viimase hetkeni lihtsalt tühistatava toa.
Kuskil foorumis arutati ka seda, et selle saidi kaudu broneeringud ei saa tavaliselt häid tube.Otsing abiks miks see nii on aga võin omadest kogemustest kinnitada.Ma ei saa öelda et halva toa saad aga kas 1 korrus, kõige lähemal lifti sahtile jne on standard.
Edasi juba http://www.hotelscombined.com/ ( sama otsingumootor on tegelikult ka skyscanner.net) ja 90% juhtudel tuleb hotels.com olotels.com jne parem hind. Eeelistage neid keskkondi või veel parem otseselt mõne suure reisifirma lehte( näiteks hotels4u.com )sest need on koostööpartnerid ning seal saad standartse toa või üle selle.
Otsingumootorites ei figureeri veel alpharooms.com mille usaldusväärsus on inglaste tasemel.

Olen booking.comi teenuseid kasutanud piisavalt palju ja mingeid väga hulle kogemusi ei ole. Korra Poolas sattusin ehitusjärgus hotelli, aga kui arvestada toa suurust, milles me elasime, siis mul pretensioone ei olnud.
Täna aga otsisin ühele oma äripartnerile juulikuuks Tallinnasse hotelli ja leidsin bookingult pakkumise Palace'i 50 eur/öö.

Hotels.com võttis kunagi broneeringu pealt lisatasu mis tõstis lõpphinda, esialgsele hinnale lisandusid bronni vormistamisel maksud + raha läks krediitkaardilt kohe maha. Pärast oli tükk tegemist, et tühistamise korral seda tagasi saada. Võibolla on nad nüüd midagi muutnud.

Kui bookingust võttes pole esimese toaga rahul (paar korda on seda juhtunud) on see hotelli adminni poolt ilma probleemideta ümber vahetatud. Ühe uuendusena on bookingus osadel hotellidel võimalus valida ka rõdu, terrassi, vaadet jne. Seda linnalegendi, et bookingu klientidele sihilikult viletsamad toad antakse ei usu. Sama loogika järgi võiks hotell niimoodi teha ju kõigi broneerimiskeskkondadega kuid selge see, et tubade jaotamisel eelistatakse esmajärjekorras siiski lepingulisi reisibüroosid.

Odavama hinna otsingul on hea vaadata nende viimase hetke pakkumisi, sealt võib kuupäevade sobivusel tõeliseid pärleid leida.

Reisil olles pole hotell minu jaoks lihtsalt voodiga tuba, vaid alati üritan leida midagi omapärast. Odavus ei ole esmane eesmärk. Ketihotelle püüan vältida. Väikehotellides on tavalised olukorrad kus väljatšekkimisel tuleb juhataja juurde küsib kuidas rahule jäime ning palub kindlasti ka bookingusse mõni kommentaar lisada.

Bookingu miinusteks on väike valik mõningates piirkondades ja riikides. Eriti on selles suhtes silma jäänud Tšehhi.

Ma ei ole seda Tsehhi hotellide vähesust tähele pannudki. Ise olen Prahas läbi bookingu ööbinud ja valiku üle ei kurtnud.

Prahas on ok kuid regioonides on valik kesine. Eriti Liberecis ja Hradec Kraloves. Võibolla sellel aastal on asi paranenud.

Kas keegi on reisil olles bookinud samaks päevaks endale hotelli? Plaan suvel lõuna poole (Itaalia, Horvaatia jne) sõita ja ei tahaks midagi endale ette kirjutada, et kuna ja kus olema pean. Juhul kui kusagil netti ei saa siis linna nime koju saadan, siin broneeritaks ja minule vaid aadressi saadab. Kas toimiks selliselt??

Mina kahtlen siiralt booking.com kommentaaride õigsuses. Viimane väga ebameeldiv kogemus oli veebruaris, kui broneerisime booking.com kaudu majutuse Penangi. Hinnang oli üle 7,5 ja praktiliselt ühtegi negatiivset kommentaari booking-st ei leidnud. Tegelikult oli majutus ikka alla igasugust arvestust. Reisilt tagasi, kirjutasin ka omapoolse põhjaliku kirjelduse, mida kuu aja jooksul ei avaldatud. Sain teavituse, et teie review on lisatud, kuid lisati ainult tärnid, kirjeldust mitte. Saatsin neile kirja ja küsisin selgitust, mille peale anti mulle võimalus uus review saata ja see ka c 1,5 kuud hiljem lisati.
Paar aastat tagasi kommenteerisin ühte Krabi hotelli, mille arvustus algul küll lisati, kuid mõne kuu pärast kustutati. Küsisin neilt ka selle kohta kommentaari, kuid pole seda senini saanud.