Ostsin 2 lennupiletit + ühe 10kg käsipagasi. Peale tasumist oli arvel 2x 10kg käsipagasit. Kas keegi teab millisel viisil kõige lihtsamini saaks ettevõttega ühendust võtta. Tegemist on tänapäeva süsteemiga, kus ei ole ühtegi kontakti.
Ryanairi leht teebki viimasel ajal mingeid imelikke asju. Ma sain nt Ryanairi kodulehelt lennupileti ostetud ilma pileti eest maksmata. Kuna maksmise osa jäi vahele, läksin broneeringule ja kõik oli ilusti olemas, hind 0.00 € ka märgitud. Mõne aja pärast see bronn siiski kadus. Siis oli mingi jama pardakaartide allalaadimisega, tahtsin laadida alla pdf vormis, aga failis oli pardakaardi asemel ainult valge leht. Mingi veidrus oli seal veel. See toimus siis eelmise kuu lõpus. Ühest teemast siin lugesin, et Ryanair teeb kodulehe uuendust. Ehk on asi siis selles.
Hakkasin oma elu tagasi kerima ja Ryanairil oleks minu mälu järgi nagu päris paindlik pagasi lisamine olnud.
Kontrollisin oma mälu pidavust ja tegin testiks uue bronni kahele inimesele sinna-tänna (return trip siis). Pagasi lisamisel vaikimisi, kui teed ainsa mummu täis, saadki 2x2 pagasit aga kui vaevud avama "Add for all passengers" tagant drop-down'ist reisijad, saad valida, kelle kaela pambu jätad ja kui pampude listi all lülitad sisse toggle-buttoni "Different for return flight?" (ja seal all ka reisijate listi lahti), siis avaneb kena maatriks ja sättid kõik vajalikud pambud täpselt sellele ja sinna suunda, kuhu soovid.
Enne maksmist oleks võinud ju punase tulukese põlema lüüa, et pakutud hind ületab minu pambuveo valuläve...
Ja kas hiljem juurde ostmine mitte kallim ei olnud? Või-polla oli ainult 20 kg mega-pambul nii...