Ryanairi piletite tühistamine?

Tere

Hetkel pakub Ryanair veel aprilli lendudele tasuta kuupäevade vahetamist. Aga täitsa ära tühistada lendu ei ole vôimalik, et saaks kogu raha tagasi? Vôi on lootust, et nad aprillis, oleneb olukorrast, pakuvad ise seda? 

Olemas piletid Edinburghi aprilli lôpus, 4 inimest ja pagas ka. Majutusasutused juba tûhistavad meie bronne.

Kui su lend tühistatakse, saad täis tagasimakse. Teades Ryanairi on raske uskuda, et nad seda niisama pakuvad, kui lend opereerib tavapäraselt.

Vaevalt küll makstakse raha tagasi, pakutakse kuupäeva muutmist, aga sama liinile.., endalgi mai lõpu poole piletid, ja olen nõus isegi edasi lükata reisi, aga”tegijad” tõstsid ööjooksul hinnad topelt.., nii et nüüd kas loobud oma rahast või maksa sama palju ja isegi rohkem edasilükatud reisi eest.., nõme !

Mul on kaks Ryanairi lendu tühistatud maikuus ja mõlema eest sain järgmiseks päevaks raha tagasi. Kohe pakuti kahte varianti: kuupäeva muutmine või tühistamine koos raha tagastusega.

sama probleem. 

oleksin nõus kuupäevi vahetama, aga hinnad tõusevad automaatselt topelt (kuigi niisama ostes on hoopis odavamad hinnad). tundub ebaaus ja ootan lendude tühistamist, ja edaspidi ei lenda ryanairiga.

Kirjutan oma positiivse kogemuse natuke pikemalt lahti. 

Minul oli plaanis lend Berliin Schönefeldist (SXF) Tallinnasse ja tagasi, 7. aprill - 13. aprill. 

16. märtsil sain Ryanairilt kirja soovitusega, et lükaku ma reis edasi, piletite vahetamise eest tasu ei küsita (kui tulevikupiletid on kallimad, kui juba ostetud piletid, siis selle vahe oleks pidanud, nagu tavaliselt, ikka kinni maksma). Viimase punktina toodi välja, et uus ajavahemik võiks olla pärast aprilli. Eestis oli selleks hetkeks 1. maini eriolukord välja kuulutatud, aga Saksamaal võeti asja päris rahulikult, nii et ma ei hakanud uute kuupäevade valikuga kiirustama.

21. märtsil sain Ryanairilt kirja lennu tühistamise kohta. Anti kaks võimalust: 

1) rahade täielik tagastamine;

või 

2) lõppsihtkohta viiva lennu vahetamine alternatiivide vastu -- teine Ryanairi lend/muu lennufirma, rong, buss, rendiauto -- mis iganes kohale viib. Et sellega kaasnevad lisakulutused kinni makstud saaks, tuleks Ryanairiga enne ühendust võtta (telefonitsi või esinduses kohapeal) ja hiljem kõik kviitungid alles hoida. 

Kuna töötan Saksamaal, jätsin Ryanairiga pimesiku mängimise asemel koju puhkusele sõitmise plaani katki ja andsin piletiraha tagastamise avalduse sisse. Ei pidanud mingit .pdf-blanketti mööda netti taga ajama, link, mille kaudu avalduseni sai, oli väga mugavalt kirja juures olemas.

Kuidas saab tasuta kuupäeva muutes hind topelt minna?

Sest muutmist pakutakse küll tasuta, kuid hinnavahe tuleb ikkagi hüvitada juhul, kui hind on tõusnud. Ning mõistagi on hinnad tõusnud, kui proovida muuta olemasolevat broneeringut. Kui niisama kodulehelt uus pilet osta, siis on hinnad madalamad. Ehk siis uuele pileti ostjale ja olemasoleva broneeringu muutjale pakutakse samale lennule erinevaid hindu. Suht alatu värk.

See ainult Ryanairi eripära, et broneeringu muutjale teised hinnad?

Saan aru nii, et ei ole pointi enne tõmelda kui Ryanair ise tühistab minu lennu, 20 mai, ja siis on kindel värk raha tagasi saada...?

kui tühistab, siis jah, aga ma saan aru, et mingid lennukid ikka lendavad praegu. lennujaam pole päris tühi.

Seega ei ole muuta mõtet, valid raha tagastuse ja kui asi klaarunud, ostad sama odavalt uued piletid.

Veigo- see on rohkem ennustus, viide tehtud valitsusele ja ne, minu lend konkreetselt ei ole tühistatud, pean ootama nende, ryanairi,  poolt ametliku otsuse

minul ka kõik lennud alles.

Mul ei õnnestu küll Refundi saada. Olen täitnud Refund Application Formi alates hetkest kui teate sain, et tühistatud (11.märts). Ja igakord on kas veateade või nüüd täna ütles: We are sorry but we are unable to process your application at this time. Please try again later. Aga lend juba 2.aprill.

Ele, loll järjekindlus aitab, ehk väike ajaline vahe ka jätta, nul ca 30-ndal korral läks läbi, selleks sain ka siit info, seega varu kannatust:)

Proovida mingil sellisel kellaajal kui serveri koormus loodetavasti väiksem - a la 03:21?

Mul lend aprilli keskel, 5 inimest. Tahaks raha tagasi saada. Ryanair saatis kirja muutmise kohta, aga tühistamist ei pakuta ei meilitsi, ei nende veebis. 

Kas tühistamise vorm on see?
https://refundclaims.ryanair.com/

Alguses ütles "failed", nüüd rõõmsalt "Flight has not been cancelled or delayed > 3 hours".

Mida teha?
Ootan lihtsalt, kuni nad päriselt otsustavad, et tühistavad ära?

Mul on ostetud maipühadeks 6 piletit Berliini, sain 16. märts meili, et võin vahetada kui soovin. Ei soovinud, sest vahetades sobivateks kuupäevadeks, tulnuks pileti pealt 50 eurot juurde maksta, samas kui ostetud piletid olid 25€ kallimad kui need, mida kodulehelt ise ostes oleks pidanud maksma. Jäin ootele. Aga mina küll ei ole mingit meili saanud, et 30.aprilliks ostetud piletid oleks tühistatud.

Minu 15.aprilli lend tühistati 24.märtsil.                                  Alguses ütles "failed", nüüd rõõmsalt "Flight has not been cancelled or delayed > 3 hours". Mul oli sama algul aga varsti tuli meilile info ja seal on link, mille kaudu saab tühistada.