Tere
Hetkel pakub Ryanair veel aprilli lendudele tasuta kuupäevade vahetamist. Aga täitsa ära tühistada lendu ei ole vôimalik, et saaks kogu raha tagasi? Vôi on lootust, et nad aprillis, oleneb olukorrast, pakuvad ise seda?
Olemas piletid Edinburghi aprilli lôpus, 4 inimest ja pagas ka. Majutusasutused juba tûhistavad meie bronne.
Kui su lend tühistatakse, saad täis tagasimakse. Teades Ryanairi on raske uskuda, et nad seda niisama pakuvad, kui lend opereerib tavapäraselt.
Vaevalt küll makstakse raha tagasi, pakutakse kuupäeva muutmist, aga sama liinile.., endalgi mai lõpu poole piletid, ja olen nõus isegi edasi lükata reisi, aga”tegijad” tõstsid ööjooksul hinnad topelt.., nii et nüüd kas loobud oma rahast või maksa sama palju ja isegi rohkem edasilükatud reisi eest.., nõme !
Mul on kaks Ryanairi lendu tühistatud maikuus ja mõlema eest sain järgmiseks päevaks raha tagasi. Kohe pakuti kahte varianti: kuupäeva muutmine või tühistamine koos raha tagastusega.
sama probleem.
oleksin nõus kuupäevi vahetama, aga hinnad tõusevad automaatselt topelt (kuigi niisama ostes on hoopis odavamad hinnad). tundub ebaaus ja ootan lendude tühistamist, ja edaspidi ei lenda ryanairiga.
Kirjutan oma positiivse kogemuse natuke pikemalt lahti.
Minul oli plaanis lend Berliin Schönefeldist (SXF) Tallinnasse ja tagasi, 7. aprill - 13. aprill.
16. märtsil sain Ryanairilt kirja soovitusega, et lükaku ma reis edasi, piletite vahetamise eest tasu ei küsita (kui tulevikupiletid on kallimad, kui juba ostetud piletid, siis selle vahe oleks pidanud, nagu tavaliselt, ikka kinni maksma). Viimase punktina toodi välja, et uus ajavahemik võiks olla pärast aprilli. Eestis oli selleks hetkeks 1. maini eriolukord välja kuulutatud, aga Saksamaal võeti asja päris rahulikult, nii et ma ei hakanud uute kuupäevade valikuga kiirustama.
21. märtsil sain Ryanairilt kirja lennu tühistamise kohta. Anti kaks võimalust:
või
Kuna töötan Saksamaal, jätsin Ryanairiga pimesiku mängimise asemel koju puhkusele sõitmise plaani katki ja andsin piletiraha tagastamise avalduse sisse. Ei pidanud mingit .pdf-blanketti mööda netti taga ajama, link, mille kaudu avalduseni sai, oli väga mugavalt kirja juures olemas.
Sest muutmist pakutakse küll tasuta, kuid hinnavahe tuleb ikkagi hüvitada juhul, kui hind on tõusnud. Ning mõistagi on hinnad tõusnud, kui proovida muuta olemasolevat broneeringut. Kui niisama kodulehelt uus pilet osta, siis on hinnad madalamad. Ehk siis uuele pileti ostjale ja olemasoleva broneeringu muutjale pakutakse samale lennule erinevaid hindu. Suht alatu värk.
Saan aru nii, et ei ole pointi enne tõmelda kui Ryanair ise tühistab minu lennu, 20 mai, ja siis on kindel värk raha tagasi saada...?
kui tühistab, siis jah, aga ma saan aru, et mingid lennukid ikka lendavad praegu. lennujaam pole päris tühi.
Seega ei ole muuta mõtet, valid raha tagastuse ja kui asi klaarunud, ostad sama odavalt uued piletid.
Veigo- see on rohkem ennustus, viide tehtud valitsusele ja ne, minu lend konkreetselt ei ole tühistatud, pean ootama nende, ryanairi, poolt ametliku otsuse
Mul ei õnnestu küll Refundi saada. Olen täitnud Refund Application Formi alates hetkest kui teate sain, et tühistatud (11.märts). Ja igakord on kas veateade või nüüd täna ütles: We are sorry but we are unable to process your application at this time. Please try again later. Aga lend juba 2.aprill.