Tutipluti lennupiletiotsing

Kas kellelgi on mingeid isiklikke, nii umbes 2 viimase aasta sisse mahtuvaid kogemusi tutipluti.com nimelise Eesti taustaga (soodsate) lennupiletite otsingukeskkonnaga ja kui on kogemusi siis kas pigem häid või mitte nii väga häid?

0
3

Domeeni nimi ja kasutaja alles registreerumine ütleb mõndagi, kui mitte kõik.

Ja muuseas, miks peavad kogemused mahtuma kahe aasta sisse? Kahe aastaga on turismis kõik ju muutunud. Isegi kahe kuuga.

4
1

Viimase kahe aasta sisse, sest viimase aasta sisse võib tulenevalt ülemaailmsest olukorrast mahtuda vähe kogemusi või väheste inimeste kogemusi. Ma ei tea kui vana see tutipluti.com on, aga kui kellelgi on kolme aasta taguseid kogemusi siis miks ka mitte. Ma ei oska arvata, mida see domeeni tutipluti.com nimi sinule ütleb. Minule ei ütle see midagi ja sellepärast ma küsingi inimeste kogemusi. Kusjuures oodatud on nii positiivsed kui negatiivsed kogemused selleks, et ka mulle hakkaks see domeeninimi ütlema seda mida mul vaja teada on - et kas tasub sealt lennupileteid kammida või mitte.

0
0

Kräpp! Powered by kiwi.com ütleb juba iseenesest kõik ära. Lisaks ei olnud mingit kasu kui panin, et näitaks 1 ümberistumise ja ilma ööbimiseta lende. Ikka näitas kõiki. Miks peaks keegi seda lehte kasutama näiteks momondo või skyscanneri asemel?

2
0

... ja LiisM, ma tean ausalt öeldes isegi, et lennunduses ja turismis on kõik muutunud ja võib muutuda ka edaspidi päevade ja lausa tundidega. Aga ma muidugi tänan targutamast. 

Minu küsimuse mõte oli, et kas antud piletite otsikeskkonda tasuks kasutada või mitte. Ning soovisingi ma just nimelt tagasisidet, et enda jaoks järeldusi teha. Kasutajale neandertaal siinkohal tänu oma kogemuse jagamise eest ja ka kõigile teistele juba ette kes omi kogemusi jagada viitsivad.

0
2

Neandertaal leidis õige asja üles. Tundub et tutipluti on vahendaja vahendaja.

6
0

Juba nimi ise välistab tõsiseltvõetavuse.

8
0

Vastan küsimusele - ei tasu kasutada, kuna ei näe ühtegi eelist võrreldes otse lennufirmalt või Eesti reisibüroolt ostmisega, küll aga pikka rida miinuseid. 

Mis hinda puutub, siis võtsin täiesti suvaliselt Lufthansaga Tallinn-Madriid-Tallinn ning Tallinn-Mexico City-Tallinn ajavahemikuks 1.-8. märts ning mõlemal juhul oli otse Lufthansast broneerides ca 5-6€ odavam. 

Nüüd kaks praktilist kodutööd. 
1. Oled ostnud Tallinn-Mexico City-Tallinn pileti 1. märtsiks, saad broneerimiskinnitus, ent 27. veebruaril uurid Lufthansa kodulehte ja näed et Sinu broneeringut sealses 'minu broneeringute' kataloogis pole. Mida teed? Ma ütlen vihjeks mida ma Lufthansaga teen - helistan nende Eesti telefonil ja saan põhjuse teada. Aga mida ma tutipluti/kiwiga teen, vat see on juba mõistatus. Ise pole õnneks pidanud nendega suhtlema, aga teiste kogemuste lugemisest piisab: https://trip.ee/foorum/uldfoorum/lennupiletite-tuehistamine-kiwi-com-poolt

2. Saad lakoonilise teate et lend on ära jäetud. Mis teed? Lufthansaga oma kogemusest asi lihtne, koheselt vautšer samas summas  või 1-2 kuud hiljem samas summas raha. Kiwi puhul ooteaeg 2x pikem ning lõpuks raha saabudes on sellelt paarkümmend eurot 'teenustasu' maha võetud: https://trip.ee/foorum/uldfoorum/kes-on-koroona-padeemist-reaalselt-huevitise-rahana-tagasi-saanud?page=14.   

Lennunduses kehtib täna põhimõte 'cut out the middlemen'. Praegusel tõrgeterohkel ajal on iga vaheaste pileti ostja ja lennufirma vahel üks peavalu ja kolmeastmeline kett lennufirma-kiwi-tutipluti on kolmekordne peavalu. Mõne hea Eesti reisifirma kasutamine võib teatud tingimustel olla hea mõte - näiteks kui soovid eestikeelset teenindust või probleemide korral personaalset ja professionaalset jamalahendust - ent siin ei näe ühtki head argumenti tutiplutitamiseks.

15
0

Buldooza, väga detailne jutt. Suur tänu!

2
0

... aga samas: küsimus oli, kas konkreetselt tutipluti.com on mõistlik koht piletite otsimiseks või mitte. Aga kui tema kasutamismugavus on halb, lennuvahenduse nö toitumisahel liiga pikk ja sellest tulenevalt hinnad kehvavõitu, siis tundub, et vastus on käes.

0
1

Mis huvi on äsjaregistreerunud kasutajal teemat kogu aeg soojana hoida?

4
0

kolm korda võid arvata.

3
0

Selle asemel, et teha paar testotsingut ja veenduda kasutusmugavuses, teeb M1971 pigem teema tripi foorumisse ning vaidleb seal kõigiga, kes julgevad küsimuse mõistlikkuse kahtluse alla seada :)

1
0

Vastati juba, et ei ole mõistlik osta. Esiteks on vahendaja, koroonakriis tõi väga hästi välja, ei ole mõtet vahendajaid kasutada, säästate mõne euro aga närvikulu ja telefoniarve probleemide korral on suurem kui asi väärt.

Tegu Eesti firmaga, väikeettevõttega. Risk veel suurem.

Kahe viimase aasta kogemus.... Esimest korda kuulen sellisest firmast, mis siis veel kogemusest.

0
0

 Ma isegi ei kaaluks sealt millegi ostmist. Vägagi on võimalik, et see tutipluti.com idee sündis näiteks Hellas Hundis baaripukil õlut tinistades.  Mingi kihlveo moodi asi stiilis, et teen mingi kodulehe ja mõni uudishimulik ikka kasutab.

 Olen aegade jooksul näinud oma klientidel nii mõndagi firmat, mille nimi kulme kergitama sunnib või suu naerule veab.  Omanike sõnul just hetke ajel tehtud ja selleks, et sõpradega tuju hea hoida.

 Kui tõsiselt te suhtuks Tallinna Keskturul maasikaid müüva firma "Pasapeakasvanudmaasikas OÜ toodangusse? Või ostaksite Mööblit veebipoest teemetünga.ee? Või ostate lennupilti lehelt "lendavjobu"? Või auto platsilt nimega "Ninnunännu"?

 Kui tahetakse mingit pikaajalisemat äri ajada, siis enamasti leitakse siiski nimi, mis tegevusega natukenegi sobib või vähemalt neutraalne näib.  Seda selleks, et kui asi käima läheb, siis pole vaja häbeneda ega nime vahetada. Ainuüksi tahtmisest ei piisa, peab ka natuke mõtlema.

7
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased