Saime eile teada, et Wizzair on tühistanud kõik Napoli lennud alates novembrist ja pakuvad kenasti tagastust. Kõik oleks väga bueno, kui ma poleks ka ostnud wizz group soodustust, seda nad ei tagasta.
Ideaalis tühistaks selle praegu, kuna sellel on ajaline kestvus (1a) ja kuna pole mingitki teadmist, kas ja milliste hindadega lennud jälle müüki tulevad.
Kuna mul piletite ja selle grupi soodustuse ostmisest möödas alla 14 päeva, siis peaks ju toimima see sidevahendi teel ostetud teenusest taganemine, kuid ma ei leia mingit kohta, kust seda teha saaks. Ostu sooritasin krediitkaardiga.
Sa oled ju ise valinud selle, keegi Wizzairist ju ei müünud Sulle seda?
In case You decide to terminate Your membership, please note that the annual membership fee is not refundable, neither in total nor partially. 7.1. Cobranded credit card holders are entitled for WIZZ Discount Club Standard membership without paying the membership fee.
Kahjuks seda raha sa ei saa tagasi.
Ise asutusin sama reha otsa. Viiest reisist nendega neli tühistati ja see mis toimus jäi paar tundi hiljaks. Membership feed ei hakanud vaevumagi tagasi küsima. Järeldus lihtne, ostan pileti vaid kuni 14 päeva jooksul lahkuvale lennule selle firmaga. Need odavad hinnad selle firmaga lähevad muul viisil hoopis kallimaks. Ryanairiga sellist muret pole.
Kui osta 14 päeva enne siis hinnad on väga kallid .
Seega Wizzair on puhas loterii , eriti viimasel ajal .
Lisainfo Swedi Kreeditkaardi omaniketele kus on reisitõrge olemas, seal on punkt et 1he juhtumi käsitlemise tasu on 30 euri per inimene .
Revolutil on 50 euri per /inimene
Tänud, eks ma ikka jah ise ostsin selle soodustuse :) keegi ei sundinud.
On muidugi üsna vähe tõenäoline, et ma uusi pileteid ei osta, sest ma olin ostes arvestanud nii tühistamise kui ka muutmisega, puhkus paigas nagunii veel pole. Ma lihtsalt ei oodanud, et see nii kiiresti tuleb ja lootsin, et saab valida uute kuupäevade vahel, hetkel aga pole mitte ühtegi valikut enam alates novembrist.
Sellel aastal teinud mitmeid lende wizziga ja kõik on olnud igati tip-top, hilinemisi oli, kuid ei miskit suurt.
Swedi reisitõrkele pole mõtet loota, nad ei kompenseeri isegi siis kui lennuplaani on varakult muudetud nii palju, et sul tekib ööbimise vajadus vahemaandumise paigas. Ma ei tea, kuidas on teiste krediitkaardi kindlustust pakkuvate pankade tingimused.
Kuskilt oli meeles, et kui sa ostad krediidiga ja sulle teenust ei osutata, siis on sul õigus nõuda tehingu tühistamist läbi panga. Pole seda aga kunagi ise teinud ja ei tea, kas tegelikkuses ka toimib.
Alusta sellest, et saada Wizzile kiri, kus soovid internetis sõlmitud lepingust taganeda. Kui nende e-maili ei leia, kirjuta see oma broneeringulehel või vestluses, tehes kuvatõmmised. Anna neile vastamiseks konkreetne tähtaeg, nt 5 päeva. Tähtaja möödudes kirjuta uuesti ja ütle et algatad makse tagasikutsumise. Igal krediitkaarte väljastaval pangal on see võimalus, ma Swedpanka ei tea, aga nt LHVl siin: https://www.lhv.ee/et/kkk/pangakaardid#kaardimakse-voi-internetiostu-vaidlustamine , peatükk 'Kuidas saan vaidlustada enda tehtud kaardimakset või internetiostu?'
Seda on siin foorumis nii palju läbi käinud, et Wizz Airile pole mingit mõtet osta lende rohkem kui 2 nädalat ette. Kui aga ikka selline tahtmine on, siis jumala eest, lihtsalt siis tulebki valmis olla sellisteks olukordadeks. Mina võtaks koolirahana ja oleks järgmine kord targem.
Wizzi Airbusid on küll modernsed ja lendaks nendega iga kell, aga see pidev lennuplaani muutmine on nii tüütu. Mäletan, et ostsin kunagi pool aastat ette TKU-KRK lennu, selle aja jooksul jõuti seda lendu kümmekond korda muuta (ja ma sain iga kord toredasti kogu oma reisiplaani ümber teha) kuni siis veidi rohkem kui 2 nädalat enne reisi lend üldse tühistati. Üldiselt ei viitsi enam Wizziga tegemist teha peale seda.
Wizz on igati asjalik lennufirma, olen saanud korduvalt lennata ja olen saanud ka tühistamisi, siis raha ilusti tagasi makstud. Kui ikka lend kestvusega ca 4-5 tundi on saadaval hinnaga 40€ ots - siis ostan selle ära ja võimalik tühistamine tuleb lihtsalt oma plaanidesse sisse arvestada. Südamerahu ja stabiilsuse soovijad saavad ju alati osta kordades kallimaid pileteid alates kaks nädlat enne väljalendu.
Mul ka wizzile kaebusi pole. Korra sai lend tühistatud Riias, aga seal oli probleem rajal parkinud airbaltic ja isegi siis wizzair maksis kõik kulud ümber suunamisel kinni ( sh toit +hotell).
Ei ole küll otse teemasse, aga olen Wizzairiga väga rahul. Hinnad soodsad, lennukid uued, pardateenindus hea.
Jah. Kipuvad oma lennuplaane muutma seega tuleb sellega oma plaane tehes arvestada.
Paganama kahju kui nad Napolit suvest ei taasta :(
Wizzairi otselennud ei ole just tüüpilised sihtkohad meie inimestele, ei puhkamiseks ega ka tööreisideks. Enamasti eeldab see mingis mahus transiiti. Kui aga lennud on eraldi piletitel, muudab see olukorda drastiliselt. Ühe segmendi kadumine võib tähendada doominoefektina kogu resii kokkukukkumist. Odavlendude puhul võetakse see risk teadlikult, arvestan ise sageli, et on 1-2% tõenäosus, et miskit muutub. Wizzi puhul näib see tõenäosus olevat üle 50%, mis muudab nendega lendamise täiesti mõttetuks.
Muudatus 2 nädalat enne lendu tähendab kulutusi suursujärgus, mis oleks võimaldanud kohe osta lennud ühel piletil.
Wizzi arengud ida suunal on küll huvitavad (Jordaania, AÜE, Maldiivid, Saudi-Araabia, Usbekistan jne), aga täiesti kasutud, kuna need on kasutamatud meile. Tegemist on minu silmis püramiidskeemiga raha kokku ajamiseks.
Ainus positiivne tegur nende asjaajamise juures on see, et ühtlasi saab suur hulk eestlasi kogemusi omal käel reisimise planeerimise, probleemide jms ning see ehk vähendab foorumis küsimusi teemal "Kas Tiit&Teet-AusadReisid OÜ on keegi kasutanud ja kas kõik sujus?".
Tegin igatahes soovitatud avalduse wizzile ja uurisin ka pangast järgi, mis dokumente on vaja neile edastada kaarditehingu vaidlustamiseks. Kasvõi juba selleks, et saada teada, kas selline asi üldse toimiks, eks ole näha. Kaotada pole mul midagi, sest piletite raha maksab wizz tagasi ja kuna ma enam kui kindlasti nendega kevadel/suvel lendan, siis ka soodustuse mitte tagastamise korral saan seda ikkagi kasutada.
Wizzi puhul otselende ma julgen osta pikalt ette, arvestades, et need ei pruugigi kunagi toimuda, jätkulende aga pole siiani julenud osta, eriti veel 5+ suurusele seltskonnale. Aga kahju on küll, kui nad Napoli otsa kevadeks/suveks ei taastagi, nii mugav minna saartele või siis saapatalla/kontsa peale sealt. Palju sai see suvi avastatud ja nii palju jäi veel kripeldama.
Napolisse ju lendab Ryanair, palju korralikum firma kui Wizzair. Miks kahju, et Wizzair ei lenda enam sinna?
Näiteks selle alusel, et neilt pileteid ostes on võimalus, et nad sinna lendavad ka!