Viimased kommentaarid

Kui hind ei sobi, aga raamatut vaja, siis ostja võib pakkuda ka enda nägemuse hinnast :)

Kogemus öörongiga Surat Than - Bangkok

Julgelt soovitan - odav, puhas, turvaline jne. Turvamees ei lubanud ainult kaasavõetud õlut juua, esimene kord hoiatas suuliselt, teine kord osutas käega oma teenistusrelvale :)

to 6unauss

Kõik majutused sai kohapealt valitud-võetud. Asutuste nimesid enam ei mäleta.

2015a nov-dets oli meie kolme nädalase tripi marsuut selline: Bangkok - Phuket - PhiPhi - Ko Lanta - Koh Lipe - Tarutao - Ko Tao - Bangkok.

Ühtegi öömaja ette ei broneerinud, reisisime kolmekesi, valikud ja võimalusi igalpool piisavalt. Kaheksakesi reisides muidugi teine teema, siis on oht, et kõiki inimesi ühte kohta alati ei saa. Tihti väiksemates hostelites ongi 8 kohta :) Koh Lipel näiteks suured bungalote kompleksid, seal saab kõik 8 inimest lähestikku majutada.

Tarutao saart soovitan, kui on huvi metsiku looduse, privaatsete randade (reaalselt terve päeva jooksul kedagi ei kohta) jms vastu. Standardid on seal teised - elekter piiratud, üks väike poeke, üks tagasihoidlik restoran (väga konkreetsetel kellaaegadel söögiajad, menüü piiratud), majutust ja elu-olu korraldavad pargivahid, mingit kommertsi ei ole. Tegevusi paariks-neljaks päevaks jätkub, õhtuti võib igav hakata, pidu ei ole :)

Amsterdam - Mexico City - Guatemala piletid ostetud Tripsta.ee vahendusel. Aeromexico.com näitab, et booking´uga kõik korras - va. sama veateada, mis "valgeluigel" - lennuaega on muudetud 1h.

Minek 22.nov ja tagasi 12. dets - kui keegi samal ajal Guatemalas, võib kirjutada, ehk annab midagi üheskoos kompunnida või infot vahetada.

Sama küsimus.

Split´i lennujaamas pakuvad kõige odavamaid autosid GoldCar ja AvantCar rendifirmad. Kas kellegil on kogemusi nendelt rentimisel? Googeldades, ingliskeelne, tagasiside on kohati negatiivne.

Küsimus Vene-Eesti piiriületuse kohta sõiduautoga - kas Eestisse tagasi tulla Narva või Koidula kaudu, kellegil viimasest ajast infot kumb piiriületus on kiirem? Teine küsimus kas Vene poolt tulles saab ka piiriületust ette broneerida?

PS: See viidatud Delfi reisijuht on sisuturundus ehk reklaam. Info õige iseenesest.

Ryanairil on valikus ka tiitel Master, enda puhul kasutan seda :)

Kui rolleriga sõita ei taha tasub kaaluda rendiautot juhiga või tuktuk´i - lõpuks hind sama ja endal muret vähem. Autorent ja sellega kaasnev väga mugav ja loogiline Tai´s ei ole.

Kogu info saad kohapealt mõnest Ticket Office´ist, müüakse joint ticket´teid (praam+takso+öörong), ise ei pea muretsema ega kombineerima. Ko Tao´lt Bangkok´i läks ca 1000BHT.

@lotaa Kasutanud pole, kindlasti on selline variant olemas, iseasi, kas Ko Phanganilt väljub, võimalik, et väljub Koh Samuilt. Enda kogemusest soovitan öörongi, võidad ajas ja majutusele kuluvas rahas.

Kui taksoga siis on abiks http://taxijakt.se/, nagu meil Taxify.

Koh Phangan´ilt Bangkoki müüakse kindlasti joint ticket´eid (paar+takso+öörong), maksab ca 1000B, lõunast väljud ja hommikuks oled Bangkok´is. Magad rongis, säästad aega ja majutuse raha.

Küsimus selline, et kas siselendude piletid (näiteks Bangkok-Phuket) tasub osta internetist ette või hoopis kohapealt lennujaamst? Kas sama päeva lendudele kohti on?

Kas Norwegian´i lennul on kellegil käsipagasit ka mõõdetud? Endale seljakott ca 10cm lubatust kõrgem, lend Stock-BKK-Stock.

Pagasikindlustuse kohta näide: IF kindlustus, Malta, 2012.

Rentisime mootorpaadi, rendileandja andis mobiilide/fotokate kaoks veekindlalt suletavad kotid, panime asjad paadis laekasse. Hiljem selgus, et vesi oli laekasse sattunud, kotid ei olnud siiski veekindlad ja lõpptulemus oli päris mitu veekahjustusega telefoni. IF´i poole pöördudes selgus, et hüvitist saaksime juhul, kui tegemist oleks olnud nö. ametliku liinireisiga, kus keegi pakub paadiga transporditeenust ja müüb pileteid. Ise rendid, abi ei saa.

Tänud vastajatele!

Korrigeerin plaani:

  1. Krabi jätame välja
  2. Langkawi jätame välja

Hetkel selline marsuut: BKK - Phuket - Bond - Phi - Lanta - Trang - Tarutao - Lipe - Samui - Ko Tao - BKK.

Variant veel Trang välja jätta ja otse Lantalt Tarutaole liikuda.

Veel soovitusi ja mõtteid?

Hei kõigile! Küsin ka teie arvamust reisi planeerimisel :)

Reisime kolmekesi, 2 meest ja 1 naine, vanuses 25-30, reis algab ja lõppeb Bangkok´is, kestvus 23 päeva. Reisistiil seljakottidega aktiivne puhkus (matk, loodus, rannapuhkus, snorgeldamine, sukeldumine, kalapüük, vaatamisväärsused, pidu, shopping jms).

Kas selline ligikaudne ajakava tundub reaalne:

  1. Minnes ja tulles päev-paar kulub Bangkok´is
  2. Phuket: ca 5 päeva, käija ka päeva trippidel PhiPhi´l; James Bond´i saarel ja ehk ka teistel selle piirkondade saartel.
  3. Krabi - Ko Lanta: ca 3 päeva
  4. Trang: ca 2 päeva
  5. Tarutao National Park - Langkawi ja Ko Lipe: ca 5 päeva
  6. Ko Samui - Ko Tao: 5 päeva

Logistiliselt peaks tekkime selline loogiline ring, et marsuudid ja transpordid ei kattuks. Millised on Teie tähelepanekud ja soovitused? Milliseid kohti/vaatamisväärsusi soovitate külastada, mis tegevusi teha ja millised kohad soovitate välja jätta?

Kas 65L mõõtudega L64cm X W28cm X D26cm kott mahub käsipagasisse (55x40x23), kui kott täis pole ja nö. kokku pressida?

http://www.sportsdirect.com/karrimor-skido-65-rucksack-793014?colcode=79301403

Hooaeg algab aprill lõpp - mai algus. Ilm kevadine, sõltuvalt aastast võib vihma/pilvine olla, vesi jahe. Reisibürood ikka tegutsevad. Positiivne see, et inimesei vähem kui kõrghooajal.

+1

Väga lahe, hubane ja kodune taverna, peremees rebib kildu ja vastuvõtt on väga soe. Menüüd ei ole, peremees istub lauda ja vaatab klientidele otsa ning pakub menüü välja. Laud rikkalik, söögid maitsvad.