booking.com broneeringu tühistamine

Tere,

Mure selline - broneerisin booking.com kaudu majutuse. Pool tundi enne kohalejõudmist selgus, et oli tehtud topeltbronn ja minu oma tühistati.

Bronnisin liikuvas autos kähku uue koha; kohale jõudes oli see maja nii jube, et põgenesime. Ausalt, see oli nagu nõiamaja.

Helistasin omanikule, et tühistame bron., aga selgus, et seda tuleks teha läbi booking.com-i. Booking lehele sisenedes nägin, et minu bron.eest võetakse tühistamisel täis summa (muidugi, sest tegelikult no-show).

Minu küsimus: ma ei taha maksta olematu teenuse eest õuduste majas ja niikuinii bronnisin ja maksin juba kolmanda majutusasutuses öö eest. Maksnud ega krediitkaardiga broneerinud ma ei ole.

Mis juhtub, kui ma booking.com bron.ei tühista? Ma ei oleks broneerinud kiiruga mingit suvalist kohta, kui booking süsteem poleks mulle alguses topeltbroneeringut tehes tekitanud sundolukorda?

Mul jäi paar asja arusaamatuks:

  • kust on selge, et just Booking.com oli teinud esimesele majutusele topeltbroneeringu. Pigem on süüdi majutusasutus ja ma eeldan, et selle majutuse eest ju ei makstud ka.
  • Booking.com ei saa vastutada selle eest, et konreetne majutusasutus ei meeldinuf - vähemalt selline on minu arusaam. Ehk siis selle "õudust maja" puhul peaks tasutud summa ja teenuse mittekasutamist kinnitama majutusasutus ja tagastama raha.

Ma ei saa üldse aru ka sellest, et kust siis võetakse "õuduste maja" eest raha, kui krediitkaardiga broneeritud ei ole? Äärmiselt segane asjaolude kirjeldus ja ei oska eriti kasulik olla. Ma saan aru, et soovitakse nn teise majutuse raha tagasi. Aga samas ei krediitkaarti ei ole kasutatud (???) ega makstud ka ei ole. Ja minu teada booking.com võtab raha siis, kui vastav kaupleja on nõude esitanud.

Olenevalt booking.com pakkumisest.
Mõned, nö. "last minute diilid" on tingimusega, et tühistada ei saa. Osasid nö. tavahinnaga pakkumisi jällegi saab.
Samas minuteada on vaja kõik broneeringud krediitkaardiga kinnitada.
Raha nad küll maha ei võta, vaid raha võetakse hotellis maha, kuid kui kohale ei ilmu, siis on hotellil õigus Sinu vastu booking.com-ile nõue esitada ja siis võetakse raha krediitkaardilt maha.

Ma soovitaksin ühendust võtta nende klienditeenindusega (inglise keeles: 800 0111 666, vene keeles: 800 0111 668), sest topeltbronni on ilmselt ikka hotell põhjustanud mitte Booking.com ja Booking küll sinu kaardilt raha ei võta, seda teeb ikka hotell.
Aga sa peaksid neile topeltbronnist vähemalt teada andma, sest hotell oleks pidanud vähemalt mingitki alternatiivi sulle pakkuma.

Kui on broneeritud tingimusega, et tühistada ei saa, siis loogiliselt peab maksma, kas lähed sinna hotelli või ei.
Samas kui tegu oli "õuduste majaga", siis ma eeldan, et pildid ja tekst booking.com-is ei viidanud õudustele, muidu sa poleks seda ju valinud??? Sellisel juhul esita kaebus bookingule, et sulle reklaamiti midagi muud, aga tegelikult on tegemist räpase...vms paigaga. Ja taotle, et selle eest raha ei võetaks, kuna reklaam oli eksitav, pildid valed vms.
ps. mind tõsiselt huvitab, milline see nõiamaja oli? Kirjelda palun täpsemalt.:)

Teen enamuse oma broneringutest läbi booking.com-i. Siiani pole küll selliseid probleeme täheldanud. Reeglina valin võimalusel hotelle, milledele on kirjutatud piisav hulk kommentaare ja sealt juba selgub, millise paigaga on tegemist. Paremal üleval ekraaninurgas on ka kommentaaride põhjal arvutatud keskmine hinne hotellile - kui peaks kiire olema bronnimisega. Vahel kontrollin infot ka tripadvisor.com-is ja vaatan google map-is ka asukoha üle. Samuti püüan valida hotellid, mis ei nõua ettemaksu ja tühistamine on tasuta. Kui veidigi vaeva näha, ei tohiks "õuduste majja" küll sattuda.

Väljavõte booking.com tingimustest:
Teenuseid pakkudes avalikustame me infot, mis põhineb majutusasutustelt saadud teabel. Sellest tulenevalt on majutusasutustel ligipääs ekstranetile, mille kaudu uuendavad nad hindu, saadavust ja muud teavet, mis on nähtaval meie veebilehel. Teabe uuendamine on seega majutusasutuste vastutus. Meie eesmärk on tagada, et meie esitatud andmed oleks õiged. Samas ei saa me garanteerida kõigi andmete õigsust, täpsust ja täielikkust. Lisaks ei ole me vastutavad valeandmete (väliste ja kirjapilti puudutavate vigade), häirete (tulenevalt ajutistest ja/või osalistest riketest, parandustest, uuendus- või hooldustöödest meie veebisaidil või muudest asjaoludest), informatsiooni mitteedastamise ning ebatäpse, eksitava või vale informatsiooni eest. Kõik majutusasutused on igal ajal vastutavad meie veebisaidil nähtava teabe täpsuse, täielikkuse ja õigsuse eest (see hõlmab ka kirjeldusi, hindu ja saadavust).

kui krediitkaardiga ei reserveerinud, siis ei saa ju keegi Teie käest raha võtta. Booking.com ei võta raha ette, hotell võtab kliendi käest raha ja booking.com saadab hotellile iga kuu arve klientide eest, kes seal käisid, st. komisjonitasu.
Topeltbronn on alati hotelli viga, hotell ju paneb booking.com lehele välja, kui palju tube veel vabu on. Kui tuleb bronn ka kuskilt mujalt ja booking.com lehel tuba maha ei võeta, siis ongi jama käes. Leping booking.com´iga näeb ette, et sellisel juhul peab hotell ise topelt kliendile majutuse otsima sama raha eest ja vähemalt samal tasemel.

Topeltbronni korral tuleb helistada Bookingusse ja nemad klaarivad. Kui kliendile uus öömaja ei meeldi mõnes punktis, näiteks on kesklinnast kaugemal või algbroneeringus oli hommikusöök, aga uues ei ole, võib klient ka ise uue hotelli valida. Hinnavahe maksab see hotell, kes topeltbronni tegi.

Tühistasin Bookingus broneeritud hotelli. Tingimuste kohaselt pidi olema tühistamistasuta ja pärast tõhistamist tuli bookingust e-mail, et tühistatud maksumusega 0 eurot.Päev pärast tühistamist on hotell krediitkaardilt siiski ühe öö raha maha võtnud. Kellelgi olnud sellist juhust ja kas olete saanud ka raha tagasi?

Küsi kõigepealt oma pangast, järsku nad saavad broneeringu tühistada. Kui pank ei aita, siis pöördu bookingu poole. Kindlasti tasub oma raha tagasi küsida.

Tasub ka tingimusi täpsemalt kontrollida. Näiteks võib tingimustes olla kirjas, et tasu ei võeta vaid juhul, kui tuba ära öeldakse vähemalt 1 ööpäev varem.

Pank ei aita tavaliselt enne, kui algallikast pole raha esimese asjana tagasi nõutud. Võta booking.com-ga ühendust, kui tõesti ilma asjata on maha võetud. Mul oli ükskord juhus, kus hotell broneeris öö maksumuse krediitkaardilt topelt. Booking.com inimene helistas ise kohe hotelli (mina samal ajal liinil ja kuulsin nende vestlust) ja asi aeti superkiiruselt korda :)

Vahepeal olen suhelnud hotelliga. Väidetavalt tegemist broneerimisega kaasneva tavapärase krediitkaardi kehtivuse kontrolliga, blokeerisid selleks 1 ööpäeva maksumuse ja üsna pea see vabastatakse. See, et kontrolli tegemine teostati vahetult pärast broneeringu tühistamist (1,5h tundi peale seda), pidavat olema lihtsalt juhus.

Tere.
Minul selline mure, et tühistasin broneeringu Las Vegases (kuna reisplaanid muutusid) - läbi booking.com'i ja vastus tuli, et tühistamine on tasuta. Ka broneeringut tehes oli kirjas, et tühistamine on tasuta 1 päev ennem saabumist. Mul oleks veel nädal aega tasuta tühistamist teha aga praegu on kogu summa kontolt broneeritud (4 öö eest). See summa ei ole mitte väike. Kirjutasin nii booking.com'ile kui ka hotelli, hetkel vastust ei ole kummaltki. Muretsen, et vaikus jääbki kestma ja raha võetaksegi minu kontolt maha. Oskab keegi nõu anda või on keegi sarnases situatsioonis olnud? Enda meelest ei ole midagi valesti teinud. Veel - broneeringut tehes võeti ka kohe ühe öö eest raha maha - võeti raha maha, mitte ei ole broneeringut peal.

Ester-le
Kirjuta oma panka ja palu broneering vabastada põhjendusega, et tehingut pole toimunud ja Sa oled tehingust loobunud vastavalt reeglitele (juurde pane see sama hotelli broneering, kus on näha tühistamise tingimused). Raha tagastamine võib pärast seda kirja võtta aega kuni 28 päeva, aga lõpuks saad raha ikkagi tagasi. Booking.com ei võta ise mingit raha kelleltki (see on kirjas ka igas broneeringus).

Edu pangandusega võtlemisel (närve läheb palju ja aega veel rohkem)!

Booking comil on tasuta kõnekeskus - customer service - selliste küsimuste jaoks, inglise keeles 8000111667, riigi kood ette.

Minu kogemuse põhjal on booking.com lahendanud probleemid hotellidega igati korrektselt. Sellise suure süsteemi puhul oli see mulle positiivne üllatus. Usun, et a sina saad oma asjad korda, kuid palun jaga siiski siin enda kogemusi lahenduse leidmisel. Seda oleks hea teada.

Mina julgen ka booking.comi kiita väga korrektse ja kiire töö eest. Ja minu puhul oli ka nende meeskond väga mõistlik: Broneerisin bookigu kaudu majutuse sama päeva õhtuks. Hind oli hea ja samal päeval broneeritud hotelli tühistada ei saanud. Kahjuks juhtus nii, et teepeal läks meil auto katki ja hotelli me ei jõudnudki. Esimese asjana kirjutasin hotelli ja andsin teada meie mittetulekust ja samas küsisin, et ehk kuidagi saaks ka broneeringu tühistada. Hotell tühistas meie broneeringu ja soovitas booking.comile ka asi ära rääkida. Kirjutasin sama jutu ka booking.com`i kliendiinfo meilile ja sealt tuli mulle vastus, et nad mõistavad minu olukorda ja tühistavad ka omaltpoolt ilma mingi tasuta minu tolle päevase broneeringu. Võib olla mängib rolli, et ma tõesti broneerin iga kuu vähemalt 5-6 korda, aga võib olla ka mitte. Minul sellel korral vedas ja tühistamistasu ma maksma ei pidanud :)

Olen booking.comi palju kasutanud ning nii mitmelgi korral on ka raha kohe peale broneerigu vormistamist ka arvelt ( ühe ööbimise tasu) võetud. Peale probleemiga tegelemist on alati selgunud, et võtjaks on olnud hotell, kes soovib kaardi kehtivust kontrollida. Hotelli väide on alati - tagastame raha 24 h. jooksul ... tegelikkuses hakkavad asjad liikuma peale pangaga suhtlemist. Edu.