Booking.com genius programm

Kas keegi sagedane booking.com lehe kasutaja on edukalt saavutanud ''geniuse'' staatuse ning oskab öelda, kuidas see aktiveerimine vms täpsemalt välja nägi? Mul ei tahtnud ta esialgu nagu arvesse võtta telefoni teel tehtud broneeringuid (need ei kajastanud seal üleval loetelus) ning nüüd sai hiljuti juba 6. broneering läbi (kirjade järgi vajalik 5-te). Mingit muutust või viimase linnukese ilmumist ma seal ei näinud, nüüd kui viimati vaatasin olid linnukesed lihtsalt ära kadunud ja kogu programmist enam mitte üht sõna. On kellelgi kogemust, kas tõesti on tegu vigase süsteemiga või tegin mina midagi valesti?

Sulle lohutuseks võin öelda, et see genius programm on vist suhteliselt väljamõeldud teema. Arvasin ise ka algul, et ohohh, äge, saab soodukaid ja nii edasi, aga reaalsus tundub olevat selline nagu näiteks kaup24.ee kus kõik tooted on "VIIMAST PÄEVA -33%!!!". Et see igast soodukate asi on pigem loodud illusioonina ja sellist hinda näevad kõik. Ole sa siis genius või dumbass.
Ja veel, see early check in ja late check out ka 90% olukordadest ei toimi kuna kui ikka hotell on tihedalt mingiks ajaks täis bronnitud, siis ükski hotell järgmisi kliente ukse taha ei jäta kuna ühed geeniused tahavad 2h kauem magada :D
Aga kui tõesti tunned, et miskit mäda, siis kirjuta klienditoele. Meil peaks isegi siin Eestis booking.com esindus olema, seega ka eesti keelne abi on olemas.

Aga lükake keegi mind ümber, kui asi on teist moodi. Mulle lihtsalt mulje jäänud, et ega erilist panust see genius olemine juurde seal ei anna.

Ma pakun küll, et üle 90% klientidest on seal Geniused.
See ei anna midagi juurde. Genius hinnad on näiline hinnalangus, mis lubab näidata suuremat allahindlusprotsenti.
Hotelscombined võrdluses on igale dumbassile kindlasti needsamad Genius hinnad.

Kinnitan. Genius hind on vahel kallim olnud, kui päev hiljem ilma sisselogimata sama majutust vaadates. Varase ja hilise check in`i teema ka ei kehti muidugi, majutusasutused elavad enda, mitte mingi booking.com reeglite järgi.

Milleks pead vaevata: Booking Eesti tel. 6694905, 6694900. Tallinn, Laeva tn 2.

Minule see geenius meeldis ainult late checkudi puhul , toimis hästi ja vastati kiirelt. Pikkendasin paar korda 3-4 tundi

Ei mäleta, et oleks selleks pidanud midagi tegema. Olen mõned korrad broneerinud (enamasti kasutan Agoda't) ja ühel hetkel tekkis mulle sinna päisesse kiri Frequent Traveller .genius.

Genius annab mingit väikest soodukat (5-10%, ei ole näiline) ja/või muud nipetnäpet nagu hiline checkout vms. Selle saamiseks ei pea pingutama, piisab teatud hulgast bronnidest järjest.

Ma ei tea kas sellel "Geeniusel" on ka erinevad tasemed või mitte, aga mul on küll bookingus alati soodsaimad hinnad olnud.
"Geeniuseks" saab vist tõesti siis kui on tehtud 5 broneeringut.
Mul on bookingu kaudu tehtud ca 200-300 broneeringut, võibolla siis ongi see "geeniuse" allahindlus natuke suurem?
Ei tea, pole väga süvenenud sellesse.

Olen võrrelnud seda genius värki nt Tais. Soodustus jäi samaks aga äsja geniuse saanule näitas 15€ eurot kõrgmat hinda. Seega pakun, et enamus super pakkumisid tulevad vastavalt sellele palju üldse bookid. Hotels.com iga on olukord olnud, kus hotellist helistati lehe haldajale, et nad vaataks pakkumise üle kuna oli ajuvabalt odav.

Siin põhimõtteliselt kattuv teema https://trip.ee/foorum/uldfoorum/mida-eelistate-broneerimisel-kas-agoda-booking-voi-hotels-com-tai-hotelle-broneerides

Tegin seal hinnavõrdluse ja vähemalt sel ajahetkel ja konkreetse hotelliga oli Agoda kõige soodsam. Just mõned päevad tagasi. Ma ei arvestanud maha veel seda sooduskupongi, mis iga broneeringuga kaasneb. Kogu neid kuni saab umbes 100 € täis ja siis kasutan korraga ära. Olen seoses tööga kolmveerand aastast reisil viimased 5 aastat ja Agodat hakkasin kasutama 2009.a. Ei kujuta ette, kui palju seal neid broneeringuid võib kokku olla. See ilmselt ka mõjutab.

Töötades ise hotellis ning tiheda reisijana võin öelda, et Geenius programm täitsa töötab. Üldjuhul annab see tavahinnast 10% soodustuse (nende hotellide puhul, kes on sellega liitunud). Olen ka ise võrrelnud neid pakkumisi, mis mul on Geenius hinnaga ning siis välja logides vaadanud, kas on hinnavahe või mitte. Alati on see tavahind olnud kallim kui see, mida pakub Geenius.

Olen eelkirjutajaga sama meelt! Aastaid "geenius" ja tõesti 10% soodustust, lisaks hilisem väljakirjutus - tavaliselt võib olla seal kella 12-ni. Olen saanud veel mingeid tasuta teenuseid, kohvri võib hommikul kohale viia ja varem saab ka asjad sisse viia, kui eelnevalt teatad ja midagi taolist veel veel. Vahel ilmub teade, et kasuta oma "geeniuse" soodustusi, aga ei ole leidnud otseselt vajalikku. Lisaks "geeniusele" on mul veel seal "logimise" juures tiitel - "sagedane reisija" Kas see ka midagi juurde annab, ei tea!

Jah kui keegi teab mis see "Frequent traveller" tähendab võiks infot jagada

Uus katse. Kuupäev 19.01, Baiyoke Boutique Hotel. Booking.com hind koos maksudega 44 € (sisaldab "geeniuse" -10% ja lisaks on see veel "great value today". Agoda telefoniäpp näitab kohe koos maksudega 33 €, lisandub kinkekaart 1 € tuleviku tarbeks. Läbi hotelscombined.com ja arvutist sisse logides oma Agoda kontole, tuli hind koos maksudega 33,39 €.
Päris suur vahe ühe öö kohta, arvestades seda, et olen "geenius".
Ega siin pole muud, kui tuleb lihtsalt iga kord võrrelda läbi hotelscombined'i. Ei loe see, et oled "geenius" või mingi muu tegelane mistahes saidil

nii :)
vaatasin just teie tehtud bronni .
Sama kuupäev hind on agoda 33 + 6 hotel service fees see teeb 40 euri :)

Bookingus näeme hinnaks 44 ja free cancelation , ja pay on property .

Mõtlesin kuidas nii , töesti agoda on odavam või ? EI ole sest see esimene tuba mida annab Agoda on ROOM ONLY shared batchroom .
Ja kui meie vaatame agodas samat duba DELUX siis hinnakas on meil 46.30

Ja bookingus on 44 :)

Seega väidan et booking on hea , agodas ei ole isegi võimalust ( mina ei näinud ) maksa koha peal .

Bookingus on võimalus kohe ellimineerida imelikud asjad , siin aga esimene hind on odav küll aga toa tüüp on P..sk

Tore arutelu , kus sain kinnitust et booking on mugavam ja parem ( minu arvatest ) . Ja rohkem ei viitsi isegi võrrelda ja vaadata endale on selge booking on hetkel parem ja mugavam ja odavam ikkagi ( minu arust ) .

See 33 €, millest enne kirjutasin, oligi koos maksudega. Ilma selleta on mul alghind 29 € ja kui minna läbi hotelscombined, siis 28 €.
Tõepoolest on seal kõige esimene valik ROOM ONLY aga allapoole kerides on järgmine variant Deluxe ja ikka sama hinnaga 29 €. Sama ruumi pakutakse ka 34 €, ja selle vahega, et kui 29 pealt saad 1 € kinkekaardi, siis 34 pealt 2 €. Sama Deluxe on ka Bookingus.
Avastasin nüüd, kus peitub konks. Nimelt on Agodas see variant, et kui tahad maksta hotellis, siis tuleb tõesti see hind 46 € sentidega. Booking pakub kohe hotellis maksmise võimalust.
Kes väga pikalt ette broneerivad, siis on arusaadav, et tahetakse maksta hiljem. Mina eelistan kohe maksta otse saidil, kuna enamjaolt broneerin tube maksimaalselt kaks nädalat ette. Üldjuhul pigem nädal või mõni päev, sest ma ei tea tavaliselt pikemalt ette, kui kaua ma kusagil peatun ja kuhu järgmisena lähen. Nii üldjoontes, aga kuna reisin üksi, siis teen plaane käigu pealt ja tänane plaan sõita järgmisel nädalal ühte kohta, võib homme asenduda teisega, kui avastan, et seal toimub midagi põnevat.

Tegelikult on selle hotellis maksmisega olnud probleeme. Broneerisin toa Nusa Lembonganil ja valuutaks valisin USD, kuna meil olid siis veel kroonid käibel ja reisides kasutasin vahel dollareid, vahel eurosid. See oli üks esimesi broneeringuid, mis ma üldse tegin läbi booking.com'i ja ma ei mäleta enam, kas kusagil võis tol ajal kirjas olla summa, mis tuleb kohapeal sularahas tasuda ja et see on ruupiates. Igal juhul oli mulle üllatuseks see, et esiteks ei saanud seal maksta kaardiga ja teiseks kasseeriti mult raha oluliselt rohkem, kui olin arvestanud. Näitasin ette oma vautšeri, kus oli hind dollarites ning arvutasin selle tolle aja keskmise vahetuskursiga ruupiatesse. Selle peale teatas majutuse omanik, et tema kurss ongi selline (oluliselt madalam) ja see pole tema probleem, kui booking arvestab hinda teise kursiga. Võimalik, et tänapäeval ei tule selliseid probleeme enam ette.
Samas, kursid ju muutuvad kogu aeg. Kui ma reisin eurotsoonis, siis pole muidgi mingit küsimust, aga näiteks Indoneesias võib euro ja ruupia vaheline kurss kõikuda väga palju. Nemad annavad oma hinna broneerimissaitidele ikka enda valuutas. Meie valime sealt eurod ja näeme hinda, mis on sel hetkel. Paari kuuga võib see päris palju muutuda kursi kõikumise tõttu. Samas tahab hotell ikkagi saada kohalikku valuutat. Kui maksad kaardiga, siis arvestab sinu pank selle vahetuskursiga, mis on neil hetkel hinnakirjas. See paarieurone hinnavahe kahe saidi vahel võib suurema summa puhul muutuda kümneteks eurodeks. Või kes peatub mitusada eurot maksvates hotellides, siis on vahed veel suuremad ;)

Lisan veel siia vahele, et mul on alati oluline saada hotellist korrektne kviitung, mis sobib raamatupidmisse. Kui otse saidile maksan, annab agoda sellise arve, kuhu saan otse sisestada enne firma andmed ja kõik on korrektne. Kohapeal makstes, kui tegu mõne odavama väikese majutusega, pole tihtipeale neil isegi firma andmetega kviitungit, rääkimata printerist, et saaks arvutis valmis teha. Olen pidanud ise kviitungeid kirjutama, kuna majutuse töötaja ei oska ladina tähtedega kirjutada isegi siis, kui ma talle visiitkaardi ette näitan. Lisaks ei pruugi neil olla hotelli andmetega pitsatid. Lõpuks on üle jäänud selline variant, et kirjutan kviitungi ise ja sinna külge lüüakse klambriga majutuse visiitkaart. Viimases kohas polnud seda ka ja pitsat oli teise hotelli nimega, mis samale omanikule kuulub. Ma ei tea veel, mida raamatupidaja selle peale ütleb. Panin kokku vautšeri ja omatehtud kviitungi, eks näis ;)

Püstitan siia veel ühe küsimuse. Äkki kellelgi on kogemusi. Hetkel peatun hotellis, mille broneerisin läbi Agoda, aga hotellist öeldi, et tegelikult said nemad tellimuse hoopis booking.com'i kaudu. Arusaadav, kuna tegu sama firmaga ja ma ei tea, kuidas nad neid vautšereid süsteemis jagavad. Mina sain siiski agoda vautšeri. See polegi tegelikult oluline, aga küsimus hoopis selles, et mul on see summa 2x kontol reserveeritud, päevase vahega ja summa on ka paar eurot erinev (kursivahe tõttu ilmselt). Samas ei läinud see kohe broneerides kontolt maha, nagu mul tavaliselt, vaid broneeringus oli kirjas: * Payment for this booking will be collected by the property. Oma kaarti ma ei pidanud andma, vaid neil olid mu kaardiandmed juba Agodast olemas. Käisin juba mänedžmendiga rääkimas ja nemad ei oska kommenteerida. Näitasid mulle kviitungit, mis nende terminalist trükitud ja neil polevat ka mingit deposiiditeemat, nagu mõnel pool. Hotell peaks selles mõttes olema usaldusväärne, kuna kaua tegutsenud, saitidel on head hinded ja ise olen siin läbi aastate palju peatunud.
Kas on võimalik, et Agoda on selle summa samuti reserveerinud ja vabastab siis, kui ma olen välja registreeritud? Kontol on küll mõlema makse taga hotelli nimi, mitte Agoda. Ma ei hakanud veel Agodasse kirjutama.

Ma ei hakka eelmisele postitusele enam vahele kirjutama. Proovisin nüüd nii, et läksin Agoda saidile teise brauseriga, mis pole pole google kontos sees kogu aeg. Hind oli kohe teine. 29 € asemel oli seal 35 € ja tõesti ROOM ONLY. Järgmised valikud olid veel kõrgema hinnaga ja seda Deluxe tuba ei saanud 35 € ka. Nii et see on ikka ainult isiklik boonus, mida pakutakse tihedajale kasutajale Agodas.
Varem oli neil ka mingi staatuse teema seal, sest viimati olin seal Elite member, aga nüüd on need kõlavad nimed ära kadunud üldse.

Bookingul peaks olema ju ka hinnagarantii. Kui suudad tõestada, et kuskilt saab odavamalt samadel tingimustel, siis saad vahe tagasi.

Kuuldavasti need hinnagarantiid nii mõnelgi teisel ka. Agodas samuti, nagu äsja märkasin. Eks nad kõik mängivad pigem selle peale, et suurem mass broneerijatest ei hakka üldse jändama, või ei teagi nendest lisavõimalustest. Samuti lojaalsusele. Nagu ka siin foorumis erinevate teemade all näha, siis kõik üritavad oma lemmiku plusse välja tuua konkurentide ees ja meelsasti jäävad truuks oma saidile.
Ja tõsi see on, et inimene usub seda, mida kirjutatakse. Olen kunagi sõdinud veebis ühe konkureeriva e-poega (nüüdseks õnneks ajalugu), kus teine kirjutas sellist jama kokku samast kohast ostetud toodete kohta, mida me mõlemad müüsime. Ja siis lugesin sama teema foorumitest, kus inimesed arutasid neil teemadel ja arvasid, et minu konkurent on ikka parem, kuna tal kirjas, et toode on kvaliteetsem kui teistel. Nii et piisab sellest, kui oled "geenius" ja saadki omateada kõige odavamalt. Endal oli ka uhke tunne varem Agodast lugeda, et olen eliit-liige :)
Ei taha kedagi maha teha selle jutuga. Ma ise ka ikka kaldun Agoda poole. Harjumuse asi. Selles mõttes on hotlescombined ju kuldaväärt koht, et kohe hinnad kõrvuti näha ja kellel viitsimist, saab nende hinnagarantiidega veel alla konkreetselt oma lemmiksaidilt.

Mina isiklikult ei ole vastu , lihtsalt lugedes bookngu tingimusi oletan et teised ei saa paremat hinda pakkuda.
Agoda ja Booking on vist ühe omaniku käes ( keegi mainis seda) .
Ja nüüd tulevad need pisikesed nõksud , bookingus otsides kohe saad välistada mingit voodikohtasi ja muid asju . Agodas ma pole näinud , märkanud .

Kuna mul on suur eelarvamus KÕIKIDE firmade ( mitte ainult hotellid ) ja portaalide suhtes :) siis ma uurin mingi aja tagant neid pakkumisi .

Päris paljudel on kavalad nõksud sees :)