Bookinghouse

Tere, kes on kasutanud bookingouse teenuseid? Öelge, kas tegemist on usaldusväärse firmaga? Broneeringuinfos kirjas küll, et hinnad sisaldavad kõiki makse, on see reaalselt ka nii? Küsimus tekkis kuna neil nii odavad lennud, kuid pole eriti kohanud inimesi kes nende teenuseid tarbinud.

Olen nende teenuseid eelmine aasta kasutanud ca 10 korda ja rahul. Korra oli segadus e-piletite ja sellega, et oli tarvis piletid kulleriga Brüsselisse toimetada, aga saime asjad korda ja ei mingit muret. Täiesti okei ja usaldusväärne teenusepakkuja. Saad seda, mida tellid.

Minu kogemused samuti ainult positiivsed. Ostsin piletid Kesk-Ameerikasse, Continental Airlines'iga, kuna neid polnud võimalik otse Continentali lehelt osta.
Olen jäginud ka nende erinevaid sooduspakkumisi ja pakuvad väga häid hindu

Mina ka ostnud mitmele reisile just sellest firmast ja pole mitte ühte halba sõna.

Me ostame tavaliselt lennuiletid otse. Aga mingist ime lennufirmast pileteid osta ei õnnestunud kuna neil puudus oma andmebaasis eesti riik ja meie krediitkaarti ei aksepteeritud seetõttu. Bookinghouse sebis meile need piletid minimaalse juurdehindluse eest! Samuti saime nende klienditeenindajalt väga head lisainfot.

Väga usaldusväärne firma, soovitan. Olen ise ta teeneid kasutanud.

Kasutan samuti Bookinghouse'i pidevalt, väga hea ja paindlik teenus.

Ennist sai siin kiidetud. Omast kogemusest soovitan teistel nüüd, kes kullerteenust seal kasutavad edaspidi, et nad kindlasti..KINDLASTI, nõuaksid seda, et kuller TOIMETAKS ISIKLIKULT neile piletid kätte.
Mul juhtus nii, et kuller viskas tellitud lennukipiletid mingi suvalise mu naabri kätte ja pärast kui Bookinghouse poole pöördusin, et kuulge nii ei tehta, öeldi, et see mu oma probleem. Minu arusaam siiski, et kuller toimetab piletid personaalselt tellijale, mitte suvalisele isikule. Siiani ootan vastust Bookinghouselt, aga tundub et jäängi ootama. Igaljuhul see oli korralik tilk tõrva sellele eelnevale meepotile.

Süüdista parem kullerfirmat.

käisin Jaapanis nende käest ostetud Finnairi piletitega - el. pilet, väljatrükk, kõik OK. 24 tunniga asjad korras, kodust lahkumata. Siiani ei laida.

Kes neil kulleriks on? Kõigi eelduste kohaselt saadavad nad 'a paari kuu pärast kliendile ju vaid e-pileteid, ehk on siin ka põhjus, miks nad kullereid puudtuvate jamadega väga tegeleda ei taha.
Muidu mõneti kahju, et ise piletitele järgi minemise variant üldse ära kaotati.

korduvalt kasutanud nende teenuseid ning pole pidanud pettuma. soovitaks küll.

Kas kellelgi on bookinghouse`ga ka ümberistumisega lendamise kogemus? Kui piletid koos ostetud (no üks broneering), siis kas nad ka ikka tagavad, et ühe lennu hilinedes ja teisest maha jäädes, pannakse reisija järgmise lennu peale.

Näitena toon: NYC - TLL läbi Pariisi ja Helsingi.
NYC - Pariis lendab Air France
Pariis - HEL, firma Air France, opereerib Finnair
HEL - TLL, opereerib Finnair.

Bookinghouse ise ei taga midagi, tagavad lennufirmade vahelised kokkuleped, mis võimaldavad kombineerida eri firmade lende ühel piletil. Bookinghouse otsingumootor lihtsalt sobitab lende vastavalt kombineerimise reeglitele.

pead loomulikult ka ise piisavad vahed jätma, muidu ei korva ka kindlustus sulle. See oli mingi konkreetne aeg minuarust kindlustuste jaoks, mis pidi 2- e lennu vahele jääma. Igaljuhul nii ei ole, et lähed hea õnne peale välja ja järgmine( connecting flight) on nt poole tunni pärast. Tasub täpselt järgi uurida.

Ostsin 18.11.2008 3 edasi-tagasi piletit ümberistumisega Tallinn-Viin-Tallinn. 8.12.2008 sain teada, et üks lend jääb ära. Mulle anti Bookinghousist Kopenhaageni lennujaama telefoni number ja soovitati sinna helistada ja tellida sealt uus pilet. Helistasin sinna. Vastas faks. Otsisin Googlist selle numbri üles ja nägin, et on olemas ka telefoni number. Sealt vastati viisakalt, et nemad ei saa aidata. Helistasin tagasi BH-i. Sain uue telefoni numbri, mis pidavat olema SAS Tallinna filiaali number. Sealt sain teada, et tõesti üks lend on muudetud, kuid nemad ei saa aidata- muuta saab broneeringut vaid Bookinghouse. Helistasin BH uuesti tagasi ja teatasin, et tahan raha tagasi. Mulle öeldi, et saan meili teel vormi, mis tuleb ära täita ja tagasi faksida. Ütlesin, et faksi mul pole saadan vastuse meili teel. Sellega oldi nõus. Vahetevahel helistati mulle ja küsiti kas olen vormi täitnud. Vastasin, et pole mingit vormi saanud (ja pole seda siiani saanud). Nädala pärast teatati, et saan vormi niipea, kui lennujaamad on autoriseerinud nende päringu. Helistasin Estonian airi ja sain teada, et nemad teavad pileti annuleerimisest ja kuna nad pole Bookinhousilt siiani raha saanud, siis pole ka midagi tagasi maksta. Muide Bookinghouse lubas summast maha arvata 380 krooni teenustasu. Olen rääkinud ka Matti Pruuliga (kohalik ülemus), kuid tema vastused on sama hämavad kui infotelefoni 6703400 töötajate omad. Raha makstakse kord nädalas- teisipäeviti. Tänaseks on möödunud 28 päeva lennu annuleerimisest ja 22 päeva ajast, millal mind informeeriti. Bookinghouse kinnitab, et võib kuluda kuni 6 nädalat, et raha tagasi saada.

Olen olnud aastaid Bookinghouse'i klient ja ostnud neilt kümneid pileteid. Kogemused olid väga head kuni selle detsembrini, kui ostsin neilt lennu Bangkokki, sealne lennujaam suleti ja lend tühistati.

Esiteks oli ettevõttega väga raske suhelda, kuna sisseostetud klienditeenindus probleeme ei lahenda, kõik mured saadetakse edasi Leetu ning tagasi üldjuhul ei helistata. Teiseks olid nad müünud mulle pileti (mida nad eripakkumiste all eraldi välja olid reklaaminud), millega ei olnud seotud justkui ükski lennufirma konkreetselt ja seetõttu ei saanud keegi piletit ümber muuta. Finnairi esindaja sõnul oli Bookinghouse pileti teadlikult valesti vormistanud, et seda odavamalt pakkuda.

Reisile sain minna nii, et ostsin uue pileti Hongkongi ja raha senise pileti eest sain tagasi paari nädalat pärast. Kui oleks ostnud pileti näiteks otse Finnairilt, oleks lennufirma mind ilmselt kiirelt mõnele teisele lennule pannud ja ei oleks olnud vaja uut piletit osta. Kasutan Bookinghouse'i ilmselt edasi, aga tean, et kui lend ära jääb, ootab ees palju peavalu ja pikki otsi enam nii uljalt neilt ei osta.

Olen kasutanud erinevaid piletiostusüsteeme (e-bookers.com, e-flights.de jne) ja kõik on käinud nagu asjad peavad. Hinnad klapivad, mida näed seda ostad ja lõpuks lastakse ostetud piletiga lennukisse kah veel.

Mõtlesin, et proovin siis bookinghouse.ee kah ära. No et läheks näiteks Indiasse, tuttav koht ja tahaks lihtsalt vedeleda. Ning mis ma näen, Riiast algusega pilet kõigest viis tuhat ja veidi peale (üle Helsinki). Egas midagi, naisele kõne ja ämm vaja lapsevalvesse kaubelda ja sellel omakorda vist isegi puhkus organiseerida. Asjad kõik klappima saadud täidan kõik väljad ja saan tünga. Ei ole võimalik sellise kombinatsiooniga. Helistan infotelefonile ja kaame häälega preili teatab, et jah, võibolla süsteem uuendab ennast ja see võib aega võtta ja kui ei saa proovige pakutavatest veidi kallimat varianti ja üleüldse ta ka ei saa nõu ega jõuga aidata. Selge, mõtlen, proovime siis mõnda teist kuupäeva ja samal päeval veidi kallimat piletit. Ei midagi. Mõtlesin siis süsteemi uuendamise ära oodata, mine tea kuidas toimib. Järgmine päev uuele ringile. Kui asi hakkas kümnele tuhandele liginema siis sigines sisse selline tunne, et sellise raha eest saab juba igast letist nimetatud pileti ja kodusemast Tallinna lennujaamast lennukile kobida... Erinevaid kombinatsioone proovides olid eelnevale lisaks ühtäkki kõik näidatavad odavamad hinnad tabelis umbkaudu duubeldunud. No hea küll. Ei saa sinna toreda hinna eest, paar korda käidud kah, vaataks siis õige Taisse.

Uurime bookinghouse.ee abil erinevaid võimalusi lähedastest lennujaamadest. Sankt-Peterburgist täitsa tore lend saadaval ja viisaka hinnaga ning sobival perioodil kah. Mis seal ikka, sama ring, naisele kõne, uurime kas ämm saab vabaks kui vaja ja kõik kenasti korras. Paneme aga nimed sisse, hinnad on ilusad, klõpsime aga edasi - ja tuleb teade, et hinnad küll näitame nüüdsest latis aga sest pole midagi ja palun pange oma krediitkaardi nr sisse ja... WTF hind kahele kõigest 3230 (70+k eeku)latti. Kusjuures eelmisel lehel oli veel kõik õige ja hind kenasti 14k eek kandis.

Kokkuvõttes olgu õnnelikud need, kes sealt omale mõne pileti on suutnud osta aga minu poolest jääb see asi küll tegemata.

Mul oli umbes sama lugu nagu siin eelmisel kirjutajal. Aga analoogselt bookinghosega proovisin kalevatraveli ja teiste firmade broneerimissüsteemi ja ikka sama lugu. Ei ole võimalik bronnida seda. Helistasin siis kalevatravelist ja sealt öeldi, et nemad üldse sellise hinnaga lendu üldse ei näe, mida mina tahtsin bronnida. Huvitav, olin seda lendu mitu nädalat jälginud. Kalevas arvati, et süsteemis mõne lennuga mingi kala sees ja seepärast siis selline viga. Sai igatepidi bookingust proovitud omale sobivaid lende bronnida, lõpuks õnnestus natuke kallimad piletid saada.
Ei ole kerge see, aga võimatu ka mitte.

Võib tõesti, aga minu kirjeldatud liinidel proovisin vähemalt kolme pakutud hinnataset ja Tai variandi puhul hakkas mul küll tunduma, et hea kui vanad ise ka aru saavad mismoodi nende äri töötab. Mina selles nii kindel pole aga teades leedukaid, nemad võivad olla küll. Ilmselt kui oleks krediitkaardiandmed andnud oleks veel igaks juhuks arve viiega läbi korrutatud.

jannos, see Riiast Indiasse lend oli väga lihtsal põhjusel (ma jamasin tõenäoliselt samal ajal selle asjaga) 5400.- lend oli KLMiga riiast. Aga KLM katkestas lennud Riiast, nii et siis võeti see süsteemist maha. Ja oligi kõik. Ma ka hommikul avastasin odava lennu ja tunnike hiljem kui kõik nõusse olin saanud, et lähme oli pressiteade välja tulnud ja lend maha võetud. Vot nii.

Ostsime siis tonni rohkema eest ära hoopis algusega Helsinkist, sest lootust on, et kui KLM lõpetas lennud nii Tallinnast kui Riiast, siis Helsinki jääb ikka alles. sõrmed ristis