Kas mytrip.com on usaldusväärne?Ostsin oktoobriks piletid Balile. Juulis saatis mytrip.com teavituse, et tagasilend Dohast Stockholmi muutub. Muudatusel oli kirjas, et lend Dohast Stockholmi väljub 03.10 ning lend Stockholmist Tallinnasse 02.10, mis ei ole isegi reaalselt võimalik. Olen mytrip.com kaks korda helistanud ning ühe korra kirjutanud. Telefonis öeldakse, et ma ei muretseks, samas ei öelda ka, et millal korrektne info lendude kohta saadetakse. E-kirjale ei ole üldse vastatud ning nüüdseks olen olnud lennuaegade osas teadmatuses kaks kuud.
Mytrip saadab broneeringu kinnituse meilile. Võta booking see booking reference, mis näidatud alloleval piltnäitel ning logi seda kasutades sisse lennufirma kodulehele. Kui lennufirma kodulehel on samuti ebakõla, võid ju lennufirmale proovida kirjutada.[[35289]]
probleeme Mytrip.com on ka mul olnud...ei vastata kysimustele,tel.kones oeldakse,et koik on OK,aga lopuks tuli valja,et ei ole ikka koik OK...lennujaamas oeldi,et votke yhendust sellega,kes teile piletid myys...probleeme oli palju,nii,et...tuleb iseendal aktiivselt tegeleda ja nöuda....et kord majja saaks,muidu jääte köki-mökiks!
Üheski portaalis ei tõtta keegi kiirelt reageerima. Äkki Stockholm-Tallinn järgmisel päeval?
Mul sama probleem, mis teemaalgatajal. Lennuni on jäänud 2 nädalat, kuid uusi pileteid pole. Lennufirma kodulehel ei ole kohta, et logida ja vaadata kehtivat bronni. Saatsin kirja ka lennufifmasse. Vastust veel ei ole. Mytrip meilidele ei vasta. Sellist jama küll ei osanud oodata. Kannatan veel ja siis helistan lennufirmasse või mytrip.
NorsuEllinair, ei leia lennufirma kodukalt logimise varianti. Tore, kui on siiski olemas ja targemad oskavad aidata.Bosser, kuidas su lugu tookord lahenes?
to Ülane ei lahenudki minu kasuks,sain 125 euroga tappa ja närvikulu,kui palju. Mytrip.com edaspidi sel teemal minuga lihtsalt ei suhelnud. Sinu e-pileti numbriga peaksid saama lennufirma kodulehele,seal saad ka reference numbri ja soovitus....ära jäta koike viimasele minutile...tegutse nyyd!
Nii nende vahendajatega on. Kui tekivad probleemid on nad kadunud. Mina väga seda Kreeka Mytrip.com ei usalda. Kuigi olen nende kaudu pileti ostnud.
nende portaalidega ongi nii, et kui kōik hästi siis on hästi, aga kui tekib jama siis on ilge perze majas...Estravel - pisut kallimküll aga seeeest lahendavad iga jama!
Minul mytripiga kõik hästi sujunud. Esimesel korral sisestatsin ühe reisja nime valesti ja saime õigeks muudetud. Suhtlesid nii meili kui telefoni teel. Kaks korda on finnair muutnud oma lennuaeg ja alati teavitus tulnud. Olen otse finnairi helistanud, et asi kindel oleks. Näiteks, veebruariks ostetud Tai piletid ja lennuaega jälle muudeti. Nii väljumist Tallinnast kui ka tagasi lendu Phuketist. Aga muutmata jäi viimane lend Hel-Tal. Jõuame Helsingisse 18.40 ja lend väljub 18.30. Helistasin finnairi ja uurisin asja. Kõik sai korda.
Helistasin täna uuesti mytrip.com, et nende saadetud uued lennuajad ei ole võimalikud, kui neil just ajamasinat ei ole ja et olen kaks kuud nende vastuseid oodanud. Ütlesid, et helistaksin otse Qatar Airwaysi. Helistasin. Qatar Airways ütles, et olen piletid ostnud mytrip.com kaudu ning nende vastutada on piletid ja kohustus mind aidata. Helistasin aga uuesti mytrip.com ning tundub, et alles nüüd hakkasid asjad liikuma. Mytrip.com lubas ise suhelda otse lennufirmadega ning siis anda mulle vastus. Lubasin oodata nädala. Kui vastust ei ole, helistan uuesti ja kui lahendust ikka ei ole, eks siis tuleb reis tühistada. Kas kellelgil on kogemusi, kui kaua mytrip.com raha tagasi maksab?
Olen samuti olnud hädas mytrip'iga. Meil juhtus nii, et lennupileteid ostes sai ees ja perekonnanimed valesti sisestatud ehk perenimi sai märgitud eesnimeks ja vastupidi. Väidetavalt. Piletid sai ostetud pikalt ette. Mingi aeg lennuajad muutusid ning siis tuligi välja meie väidetav eksimus. Saatsin asja parandamiseks e-maile, helistasin korduvalt mytrip'i klienditeenindusse. Korduvalt. Suhtlesin nii eesti kui soome Finnairi esindusega, kes väitsid, et nemad ei saa midagi teha. Googeldasin ning leidsin ülemaailmselt palju saatusekaaslasi, kes samuti hädas sellega et nimed on vastupidi sisestatud. Mytrip'i klienditeenindus kuulas mind alati sõbralikult ära ja lubas kohe asja korda teha. Alati lubati ka ise tagasi helistada aga seda nad ei teinud kunagi. Ja see kestis mitmeid kuid! Lõpuks avastasin sellise lehe nagu trustpilot.com. Seal sai oma broneeringunumbriga nö kaebuse kirja panna. Kohe kui sinna oma info sisestasin hakkasid asjad liikuma. Kahe päeva jooksul olid mul uued lennupiletid olemas AGA me maksime 4 inimese piletite pealt 130 eurot juurde (lisaks veel klienditeenindusele helistamise kulud, mis kord suunasid Kreekasse, siis USAsse siis kuskile Aasiasse) NING kui lennule jõudsime oli lend täpselt 4 inimese arvelt ülebookitud. Kokkusattumus? Ei tea aga mitte kunagi enam mytrip'i ei kasuta ning ei soovita seda teha ka teistel.
Mul on siiani mytripiga positiivsed kogemused. Kõik toimib. Vintis peaga laupäeva öösel broneeringuid tehes olen siiamaani suutnud hoida vajalikku tähelepanelikkust. Pole nime valesti trükkinud ega lennu sihtkohta ära unustanud. Numbrid on kõige raskemad! Katsu sa pärast check-innis oma vale bronninumbriga kõhtu punni ajada. Kokkuvõtteks: hea on teada oma perekonna- ja eesnime ning seda, kuhu sa tahad lennata. Elementaarne, Watson.