Qatar Airways alustab lende Tallinnast Dohasse!

Suurepärased uudised eestlastele!
Maailma parim lennufirma Qatar Airways teatas läbi Instagrami 12 uue sihtkoha lisamisest. Üllatus- üllatus: nende hulka kuulub ka Tallinn! Veel pole täpselt selgunud, millal lende alustadakse, kuid Trip.ee annab sellest kindlasti teada! Jälgi kindlasti meie soodsate lennupakumiste rubriiki või otsi lennupileteid Qatar Airwaysi kodulehelt!

Kõik uued sihtkohad:

  • Antalya, Türgi
  • Bodrum, Türgi
  • Cebu, Filipiinid
  • Da Nang, Vietnam
  • Davao, Filipiinid
  • London Gatwick
  • Langkawi, Malaisia
  • Lissabon, Portugal
  • Luxembourg
  • Tallinn
  • Valetta, Malta

super uudis! Kuna eestlased reisisid enamasti läbi Helsingi siis on huvitav näha, kas nüüd võtavad Helsingist lende vähemaks või hakkavad väiksemate lennukitega lendama.

Minu ennustus on, et Tallinna vahet hakkavad ehk paar korda nädalas A320-ga lendama.

Siin link Qatar Airwaysi kodulehelt: https://www.qatarairways.com/en/press-releases/2018/march-/qatar-airways-reveals-aggressive-expansion-plans-and-15-exciting.html

huvitavad ajad ees, saab ühe ümberistumisega maakera kuklapoolele ja mujale..

Qatar lendab isegi Sarajevosse 4x nädalas, ma pakuks, et vähemalt sellel sagedusel hakkab A320 ikka lendama, loodetavasti fully-flat business tüübiga.
Ja oi kui magusaid hindu võib hakata tulema, kui teisi Ida-Euroopa linnasid arvestada.

Tallinnast ühe vahepeatusega Austraaliasse ja Uus-Meremaale! Eesti viimaks maailmakaardil!

Väga hea uudis! Avardab oluliselt võimalusi. Hindade poolelt, sellel aastal ei täheldanud nagu nende aasta alguse suurmüüki, mis varasemalt toimunud on (VISA-ga sai isegi lapsed lisaks tasuta)...või siis magasin lihtsalt maha.

Oh see on väga hea uudis. Ei tea, millal see ühendus tulla võiks? Plaanin novembrisse Austraalia- Uus- Meremaa reisi, saaks otse minema.

Uudises oli vaid 2018/2019. Kas mõeldi nüüd oktoobri lõpust algavat talvist lennuhooaega või need ühedused tulemas 2018 ja 2019 kalendriaasta jooksul jäi selgusetuks.

Märkasin täna lennujaamas Qatar Airwaysi business jetti. Huvitav, kas tuldi nüüd konkreetseid kokkuleppeid sõlmima. Igatahes on loodetavasti ehk lähiajal rohkem infot oodata :)



Kas on midagi kuulda selle kohta? Aeg on juba nii kaugel..

Aga palun - võibolla, kunagi (allikas):


Ühesõnaga, 2018. a. peale väga ei panustaks. Reaalsem oleks kas 2019. kevadine või pigem juba sügisene lennuplaan. Aga Qatari puhul - you never know.


“Samasse regiooni on lubanud Tallinnast liini avada ka Qatar Airways, kes lendaks Katari pealinna Dohasse, kuid siingi pole teada täpset lendude algusaega ega tihedust. "Qatariga oleme kontaktis, neil on planeeritud Tallinn järgmise aasta talvegraafikusse, mis algab 2019. aasta oktoobri lõpust," selgitas Pärgmäe.

Lennujaama hinnangul peaks liini tiheduseks olema vähemalt 3-4 korda nädalas, sest Doha on suur sõlmjaam ning võimalikult sujuvate ümberistumiste võimaldamiseks peab lennutihedus olema piisav”


uudise allikas: 

http://m.arileht.delfi.ee/article.php?id=84498309

Dubaiga ühenduse jaoks vaja nende riigiga lennunduslepingut. Kuidagi ei selgu artiklist,  kas Qatariga see juba olemas, mis oleks ju üldse eeldus lendamiseks?

Artiklis on niipalju ikkagi selgitatud, et läbirääkimised käivad ja leping Majandus- ja Kommunikatsiooniminiseeriumis on koostamisel. Ilmselt muuhulgas arutatakse, kas Tallinna elanikud ikka tasuta sõita saavad ja kuhu rohelise kaardi validaatorid paigutada - kas lennukisse või väravasse. 

Siiani on tasuta Qatar Airwaysi lennud ikka ainult Katari kodanike lõbu olnud, kas tõesti on lihtsurelikel tallinlastel lootust? ;)

Ise küsin, ise vastan: tasuta avec testpileteid äriklassi saavad ainult 20 ministeeriumi ja lennujaama ametnikku.

QR Helsinki lendude täituvus on alla igasugust arvestust, ei usu küll, et Tallinn neil eriliselt kõrgel kohal ootejärjekorras on. Ka AY töötab sellele vastu kindlasti, pealegi on Tallinnast hulga QR hindu läbi Stockholmi jm. avaldatud, olgu siis koos Nordica vm. Lisaks avaldab blokaad oma mõju.

Ja isegi kui sügis 19 liin tuleb, A320ga mingitel päevadel nädalas, millest 1 aeg hea, teine öine, vähemalt ühel suunal, siis ei tule piletid kuigi odavad enne kui täituvust on testitud, halva täituvuse korral ehk alles 2020-21 (seda vahetult enne liini sulgemist) saab näha midagi soodsat.

Ma juhtusin sõitma kuu tagasi Helsingist  lennukiga ning saabuma lennukiga, mis tundus täitsa täis olevat,  isegi paremates klassides ei olnud vabu kohti. 

Annaks jumal neile pikka kannatust ja iga.