Top Tours kui reisikorraldaja

Kuna eelmine kipub liiga pikaks minema, siis sulgen selle http://trip.ee/node/35775#new
Edasi saab kirjutada siin vol.2-s.

Ka teie pole saanud Toptoursiga reisida? :)

Jätkuks eelmisele teemale tahaks Crowne Plazat kaitsta. Mulle see hotell meeldis, koristajad olid küll natuke kummalised ja ei armastanud põrandat pesta, aga muidu ei saa koristamise üle kurta. Söögisaalis mul ka kunagi probleeme polnud, kõik oli korras ja järjekorras ei pidanud kunagi seisma. Järjekorrad seal muidugi mingil ajal tekkisid, aga ma lugesin siin enne minekut selle hotelli kohta kõik teemad läbi ja teasin mis kell oleks mõistlik sööma minna. Umbes 8.30 viisime rätikud randa toolidele ja sel ajal veel oli seal kohti, muidugi mitte üleval basseini lähedal. Aga meie tahtsime merele lähemale:)Rannatoole oli seal küll vähe, aga hilised ärkajad võisid ennast murule mattidega sättida ja polnud ka midagi viga.
Sääski ei kohanud ja mulle sobis, et hotellitöötajad ei teretanud igal sammul. Treppe oli päris palju, esimesel päeval võttis sõnatuks, et lugesin küll siit, et neid on seal hulgim, aga nii palju... Siis saime juba otsemad teed ka selgeks ja polnudki nii hull. Venelasi oli küll palju ja nad ei käitunud alati kõige meeldivamalt, suitsetasid ka ülbelt igal pool. Ma ei saagi sellest aru, enamus suvitajaid ju euroopast ja siin ei lubata restoranides sees suitsetada, aga seal tossavad nagu korstnad ning ei tule mõtessegi, et teisi segab. Toidud ja toad olid normaalsed, rand ilus. Meeldis just see, et polnud selline steriilne ja kõle nagu mõned teised 5* hotellid. Sellesse hotelli läheksin tagasi küll:)

Mis parata kui suitsetajatele on veel mõni paradiis olemas :)
Ka vahemere äärsetes teistes riikides võib igal pool suitsetada.
Mujal on ju suitsetajad ahistatud seisuses seega kui ei ole keeldu siis ongi nii, et suitsetatakse seal kus on lubatud.
Kuigi söögisaalis kus ka lapsed viibivad võiks ennast ikka tagasi hoida,meie sõime ära ja läksime terassile kohviga, aga kõik selle peale ei tule ju :)
Toptursiga ma reisinud ei ole aga mõtlen seda sügisel teha, ka ühe teise reisikorraldajaga oli mul sama seis, et väljaostetud reisi hinda tõsteti pea poole võrra kuu enne väljasõitu. Kuna meie juurde maksta ei soovinud siis saime kõik raha tagasi ja sõitsime teise firmaga.
Ma usun, et äpardusi juhtub igal pool. Need tuleb üle elada, sest kõik ei olene alati teenuse pakkujast. Noh vähemalt mina arvan nii.

Ma olen nii nordinud ja tige. Nyyd kui mul 7. juuniks koik makstud oli, et koju minna, sain Top Toursilt meili, et nad tyhistasid 2 viimast lendu. Hea, et nad veel seda 1 paev enne lendu ei tyhistanud. Nyyd jalle uute piletite otsingule! Paikest teile!

.
.
.
Trip.ee korrigeeris taas postitust!

Möödunud sügisel reisisin Top-iga Egiptusesse ja kuna olin lugenud eelnevalt palju negatiivst tripist, siis ootasin hirmuga, mis saab. Tuusiku ostsin vahendajalt, kui käes, nägin, et Top ja midagi muuta ei saanud. Tagasi tulles hüper- supermuljetega kirjutasin siia kommentaari, nüüd uuesti reisima minnes vaatasin ka pisut minevikku ja ... oh üllatust, minu kommentaari enam pole. Seetõttu jääb mulje, et kellelegi on vajalik, et Toptourist kirjutataks ainult negaviivselt?!

et kontor pole huvitatud kliendiga suhtlemisest

Ma ka mitmeid kordi TOP-iga sel suunal reisinud ja kaks viimast korda pahasti, kas oli hotell viletsam või rööviti terve päev reisist. Olen aru saanud, et see firma keskendub ökonoomsele majandamisele ja ei loobu sendistki, paraku turist on ainult teenimisvahend. Eks nii ole teistelgi, aga see ei paista nõnda koledasti välja. Pretensioonidele-kirjadele see firma ei vasta, aga reisipakkumisi saabub meilile pidevalt.

No olen ma Top'iga reisinud korra ja nüüd kohe kohe ka teist korda nendega reisima. Esimene kord siis nendega Egiptuses ja jäin rahule üldjoontes. Kuigi oleks võinud olla see korraldus tiba parem, aga sai hakkama. Kui ikka puhkusele minnakse, siis tuleks varuda ka kannatustele aega ja ongi ok. Siianu (ptüi-ptüi-ptüi) on kõik suhtlus käinud kiiresti ja väga sujuvalt. Meilidele vastatud kiiresti ja korrektselt. Nii et hetkel ei oska küll midagi negatiivset öelda. Eks palju ole ka inimese enda suhtumises.

Inimesed, mis teil viga on?

Oleme perega mitu korda käinud TOP-iga nii Egiptuses kui ka Kreekas, oleme väga rahule jäänud! Kes ikka tahab viriseda, see saab alati, igal pool, ka 5* hotellis kui vaja viriseda, nuriseda ja vinguda. Inimesed, mis teil viga on? Olge positiivsed või istuge kodus! HEAD REISI!

Lähen oktoobris läbi Top Toursi Egiptusesse ja tuleb tunnistada, et minulgi on jäänud mulje, et nad kohe mitte ei soovi oma klientidega suhelda.
Algatuseks võttis 3 päeva neil aega meilile broneerigu kinnitus/arve saata, samas kui teine firma tegi seda 30 minutiga. Helistasin neile 3 korda ja saatsin ka 2 meili, kuna olin mures, et äkki ei saagi reisile (hotellis oli 3 viimast vaba tuba kui ma broneeringu tegin).
Vastu tuli kümme eri vabandust(seda inimest pole, kes teiega tegeleb, ootame hotelist kinnitust jne.)kui lõpuks kohale läksin-öeldi, et net oli maas hoopis. Hiljem avastasin, et kindlustuspaberitel oli vale sünniaasta märgitud...panin neile kohe meili teele, aga vastust ei tulnud. Lõpuks helistasin neile, et kas Nad ikka said meili kätte jne. Olid meili saanud ja lubasid kohe mulle faksiga parandatud kindlustuse saata. No ja arvake ära, kas ma olen seda faksi saanud?
USKUMATU!!! ja reisini on jäänud 3 päeva:(
Homme hommikul kui pole faksi saanud, siis teen neile ühe kõne...no kaua võib.

Ostsime Top'i kaudu lennupiletid ja reisisime omal käel. Selle grupi seas, kes kindlas hotellis oli, hakkas juba poole reisi ajal info levima mingitest muudatustest. Nemad said vähemalt 1 päev enne tagasisõitu teada, et laupäeva õhtul kell 7 asemel on tagasilend pühapäeva hommikul kell 5.50 (tegelikult 6.15). Meie kuulsime alles hommikul kell 4 chek-in'i minnes kaasreisijate käest (olles öö lennujaamas veetnud), et tagasisõit on - üllatus-üllatus - ka veel läbi Egiptuse! Sellise tasemega teenus siis!
Põhjus: et mitte veel sellel korral pankrotti minna, ühendati sujuvalt 2 lendu. Oleks siis vähemalt keegi teatanud muudatusest ja vabandanud, inimesed oleksid asjast aru saanud.
Aga ükskord tuleb pankrot niikuinii, kui selliselt klientidesse suhtutakse.

"Meie kuulsime alles hommikul kell 4 chek-in'i minnes kaasreisijate käest (olles öö lennujaamas veetnud), et tagasisõit on - üllatus-üllatus - ka veel läbi Egiptuse!"

Sorry, loll küsimus küll, aga kus te puhkamas käisite?

Sorry, reis oli Sitsiiliasse eelmisel nädalal.
Nüüd tagantjärgi leidsin, et Maire Aunastega oli analoogne lugu juhtunud suvel Kreeta reisil (SL Õhtuleht, 9. august). Tema ei pidanud õnneks lennujaamas ööbima ega Egiptusesse lendama.

Ära siis edaspidi palun Egiptuse teemade puhul paanikat tee Top´i puhul!
Ette Tänades!

Järjeks oma eilsele kirjale...
Täna tööle minnes ja avastades, et mingit meili ega faxi mul pole, sai kohe neile meil saadetud meeldetuletusega nende lubadusest mulle parandustega kindustuspaberid saata.
Läks mööda tunde viis ja ei midagi. Otsustasin taas preili Ingritile helistada, et mis toimub. Telefonis oldi üllatunud, et "oi kas teile ei tulnud siis meili kohale ve?" No ok, lbas mulle selle kohe saata...läks mööda tunde kaks, kolm....ei midagi.
Lõpuks sai mul juba tõsisielt kõrini ja läksin TAAS nende kontorisse kohale, et see paber ikka KINDLASTI kätte saada. No ja mis te arvate??? Ta isegi ei küsinud põhjust, mis ma tulin vaid hakkas kohe midagi kiiruga (mulle midagi ütlemata) arvutis toimetama, kellelegi helistama ja midagi printima. Loomulikult olid need minu Kindlustuse paberid:) kui paberid mulle üle sai antud, siis otsustas mind alles kõnetada: "kas te ikka pole meili kätte saanud"
No kui ma ei eksi, siis tuleb ju meil alati vastava teatega tagasi kui see adressaadini ei jõua mingil põhjusel või mis?!
Paraku on Top Tours mulle kogu oma käitumisega äärmiselt ükskõikse ja mitte usaldatava mulje...seega on see esimene ja viimane kord, kui ma nendega koostööd teen.

Soovitan sul shante edaspidiseks osta TopToursi reise läbi Estraveli ja usu mind- kiire teenindus on garanteeritud!

Top Toursi vältida ja mõtlen seda väga tõsiselt tuginedes isiklikele kogemustele, ei nemad muutu.

Arvan, et vähemalt 100 inimest võib sama väita ka Novatoursi ja Teztoursi kohta. Ja enne muutub mõni väiksem tegija (ehk siis Top) kui need number 1 reisikorraldajad Eestis.

Kuulge, kõikide firmadega on jamasid olnud. Just oli üks nõme juhtum Teztouriga. Topist nii palju, et ma olen ise ka klientidelt kuulnud, et otse nendega normaalselt suhelda ei saa. Seetõttu on päris mitu klienti hoopis meie kaudu ostam hakanud. Meie ise saame kõikide korraldajatega normaalselt suhelda. Vahel võtavad hotellide kinnitused aega mõne päeva, aga see ei ole ka korraldaja süü.