Tere Kas kellelgi on kogemusi tühistatud lennupiletite eest raha tagasi saamisega läbi MyTrip.com-i? Meie lend TLN-NY-TLN (lennutajaks SAS) pidi toimuma 18. mail. Nädal enne tuli info, et lend on tühistatud ning umbes samal ajal saatis ka MyTrip ise e-maili, millelele palus vastata, et kas soovime voucherit või refund-i. Vastasime kohe, et soovime full refundi kuid meiepoolsele kirjale enam mingit kinnitust ei tulnud ning nüüd on eetrivaikus kestnud juba üle kahe nädala. Ma mõistan, et ootejärjekorrad on pikad kuid kusagil ei ole indikatsiooni kaua siis ikkagi ootama peab. Näitena võin tuua American Airlines'i, kuhu sai samuti tehtud taotlus piletite tühistamise kohta ning nädalaga kanti raha tagasi. Ehk on kellelgi veel kogemusi? Tänan Maarja
Kogemus samuti MyTripi ja SAS-iga. Saime voucheripakkumise ja kirjale, et soovime refundi piisavalt kiiret vastust ei saanud. Helistasin ühele nende Skandinaavia klienditeeninduse numbritest. Sain u 20 minutiga liinile ja asja korda. Saime kinnituskirja, et full refund miinus 30 eurot teenustasu laekub kolme kuu jooksul, aga arvestada eriolukorraga ja asi võib kauem aega võtta.
Seis endiselt sama, märtsi keskpaigal tühistatud lendude eest raha pole tagastatud. Mindit kirjalikult vastust ei tule. Telefoni teel räägitakse, et tuleb pöörduda lennufirma pole, et too mingit taotluse staatust muudaks. Lennufirma vastas ametlikult, et nemad ei saa raha tagastada, kuna ostetud läbi mytrip...
Lennufirma (United) sõnul pole mytrip nende poole minu juhtumi osas pöördunud.
Kas kellelgi on uuemaid kogemusi?
Mul oli mytripi vahendusel Air Canada pilet mais. Tol ajal helistades nii Air Canada kui mytrip rääkisid, et kuna non-refundable pilet, siis refundi ei saa, vaid ainult voucher. Kuna mul piiratud kehtivusajaga Air Canada voucheriga midagi teha polnud, siis jätsin asja sinnapaika.
Täna helistasin uuesti Air Canadasse ja nii palju on muutunud, et nüüd nad tunnustavad EList algavate reiside puhul õigust refundile ja lisasid sellekohase märke mu broneeringule, mida mytrip peaks nägema. Seejärel sain mytripi liinile ja nad olid nõus Air Canadale refundi taotluse esitama. Kui aktsepteeritakse, siis teevad refundi miinus 30 eurot. Eks siis ole näha, kas tegelt ka läheb nii lihtsalt...
ka kehv kogemus, mai lõpus ära jäänud lennu eest pole raha tagasi saanud aga saatsin kohe mitu kurja kirja neile ja nüüd saadetakse aegajalt, et tegelevad asjaga. Pigem tundub udujutuna, sest Airbaltic tagastas üsna kohe neile kes otse olid pileti ostnud. Õppetund käes ja edaspidi ostan alati otse lennufirmalt, mitte vahendajalt.
Mul tuleb alates aprillikuust Mytrypilt sõnumeid, et ootavad lennufirmalt nõusolekut tühistamiseks, siis saab asi edasi liikuda. Ennem ei juhtu midagi.
Kas peaksin rohkem lennufirmat või Mytrip-i pushima?
Lennufirmale kunagi helistasin, siis nad ütlesid, et nemad ei saa midagi teha, kuna läbi Mytripi piletid ostetud.
Või peaksin lihtsalt ootama?
Mulle vastab mytrip juba mitmendat korda stiilis, et mu lennud ei ole tühistatud enne, kui ma olen saanud neilt kinnituse selle kohta.
Olukord ise selline, et lennuaegu muudeti ja sellest tulenevalt ma tühistasin kõik segmendid. Selle peale tuli kiri, et nad saadavad tühistamise taotluse Lufthansale ja peale seda, kui saavad neilt kinnituse, saadavad ka minule kinnituse. LH ise tühistas otse nende lehelt ostetud piletid kohe.