Tühistatud lennupiletite raha tagastamine läbi MyTrip.com-i

Tere  Kas kellelgi on kogemusi tühistatud lennupiletite eest raha tagasi saamisega läbi MyTrip.com-i?  Meie lend TLN-NY-TLN (lennutajaks SAS) pidi toimuma 18. mail. Nädal enne tuli info, et lend on tühistatud ning umbes samal ajal saatis ka MyTrip ise e-maili, millelele palus vastata, et kas soovime voucherit või refund-i. Vastasime kohe, et soovime full refundi kuid meiepoolsele kirjale enam mingit kinnitust ei tulnud ning nüüd on eetrivaikus kestnud juba üle kahe nädala.  Ma mõistan, et ootejärjekorrad on pikad kuid kusagil ei ole indikatsiooni kaua siis ikkagi ootama peab. Näitena võin tuua American Airlines'i, kuhu sai samuti tehtud taotlus piletite tühistamise kohta ning nädalaga kanti raha tagasi.  Ehk on kellelgi veel kogemusi? Tänan Maarja

Meil läks enne eriolukorda 3 kuud aega,et raha tagasi saada.Kõvasti kirjutamist ja kaotatud närve.

Kolm kuud on, jah, ligikaudne ajaraamistik.

Kogemus samuti MyTripi ja SAS-iga. Saime voucheripakkumise ja kirjale, et soovime refundi piisavalt kiiret vastust ei saanud. Helistasin ühele nende Skandinaavia klienditeeninduse numbritest. Sain u 20 minutiga liinile ja asja korda. Saime kinnituskirja, et full refund miinus 30 eurot teenustasu laekub kolme kuu jooksul, aga arvestada eriolukorraga ja asi võib kauem aega võtta.

MyTrip võtab teenustasu 30.- kui tühistatud lennupiletite raha tagasi tahad saada. Seega pöördusime otse SAS-i, kust saadeti ankeet, mis oli vaja ära täita. Ootame, mis edasi saab.

Kogemus eDreams ja Finnairiga. Helistades Finnairi selgus, et eDreams ei saa ise midagi tagastada ja refund taotlus võeti otse vastu. Ehk tasub kindlasti ka lennufirmasse helistada. Praeguseks ajaks pole enam ootejärjekordi ka kõnekeskustes.

Meie saime mytripilt raha kätte mai lõpus. Avalduse tegime 11.veebruar. Mingit teenustasu meilt ei võetud.

Seis endiselt sama, märtsi keskpaigal tühistatud lendude eest raha pole tagastatud. Mindit kirjalikult vastust ei tule. Telefoni teel räägitakse, et tuleb pöörduda lennufirma pole, et too mingit taotluse staatust muudaks. Lennufirma vastas ametlikult, et nemad ei saa raha tagastada, kuna ostetud läbi mytrip...

Lennufirma (United) sõnul pole mytrip nende poole minu juhtumi osas pöördunud.

Samuti halvad kogemused mytripiga, ca 2 kuud võttis aega kuni sai vastuse neilt, et cancellation confirmed. 
Otse Lufthansasse pöördumine tulemust ei andnud - öeldi, et mytrip kaudu tuleb asju ajada.

Kas kellelgi on uuemaid kogemusi?

Mul oli mytripi vahendusel Air Canada pilet mais. Tol ajal helistades nii Air Canada kui mytrip rääkisid, et kuna non-refundable pilet, siis refundi ei saa, vaid ainult voucher. Kuna mul piiratud kehtivusajaga Air Canada voucheriga midagi teha polnud, siis jätsin asja sinnapaika.

Täna helistasin uuesti Air Canadasse ja nii palju on muutunud, et nüüd nad tunnustavad EList algavate reiside puhul õigust refundile ja lisasid sellekohase märke mu broneeringule, mida mytrip peaks nägema. Seejärel sain mytripi liinile ja nad olid nõus Air Canadale refundi taotluse esitama. Kui aktsepteeritakse, siis teevad refundi miinus 30 eurot. Eks siis ole näha, kas tegelt ka läheb nii lihtsalt...

ka kehv kogemus, mai lõpus ära jäänud lennu eest pole raha  tagasi saanud aga saatsin kohe mitu kurja kirja neile ja nüüd saadetakse aegajalt, et tegelevad asjaga. Pigem tundub udujutuna, sest Airbaltic tagastas üsna kohe neile kes otse olid pileti ostnud. Õppetund käes ja edaspidi ostan alati otse lennufirmalt, mitte vahendajalt.

Mul tuleb alates aprillikuust Mytrypilt sõnumeid, et ootavad lennufirmalt nõusolekut tühistamiseks, siis saab asi edasi liikuda. Ennem ei juhtu midagi. 

Kas peaksin rohkem lennufirmat või Mytrip-i pushima?

Lennufirmale kunagi helistasin, siis nad ütlesid, et nemad ei saa midagi teha, kuna läbi Mytripi piletid ostetud. 

Või peaksin lihtsalt ootama?

Kui lend tühistati siis kõige lihtsam võibolla tehing vaidlustada ja chargeback läbi krediitkaardi.

Mulle vastab mytrip juba mitmendat korda stiilis, et mu lennud ei ole tühistatud enne, kui ma olen saanud neilt kinnituse selle kohta.
Olukord ise selline, et lennuaegu muudeti ja sellest tulenevalt ma tühistasin kõik segmendid. Selle peale tuli kiri, et nad saadavad tühistamise taotluse Lufthansale ja peale seda, kui saavad neilt kinnituse, saadavad ka minule kinnituse. LH ise tühistas otse nende lehelt ostetud piletid kohe.

Põhimõtteliselt kui muutus näiteks lennunumber või muudeti oluliselt lennuaega, siis see on juba võrdne nendepoolse tühistamisega. Flightradar24’st peaks saama tõestuse, et teie ostetud lend ei väljunud sellel kuupäeval kui ta originaalis väljuma oleks pidanud.

Sellega ei olegi probleemi. Häda on mytripi suhtluses. Samale lennule ostetud piletid on vedaja poolt tühistatud probleemideta, mytrip aga räägib, et nad peavad vedajalt nõusoleku saama,  nii nagu ka teised siin kurdavad.

Kompensatsioon hilinenud, tühistatud, üle broneeritud lennu eest - compensair.com Soovitan.

minul lahendus käes, neljapäeval saatis Mytrip teate, et lennufirma on aktsepteerinud tühistuse ja saan tagastuse 3-5 tööpäeva jooksul aga mitte kogu summas, eile tuli kanne ka tagasi aga. Uurin kindlustuselt edasi kas nemad kompenseerivad vahe nüüd, esitasin alguses kohe kui Mytripiga raskused ilmnesid ka neile päringu aga seal vastati, et enne nad edasi midagi ei tee kui müüjalt olen lõplikud vastused saanud. Kaks pool kuud läks kokku aga jah tigedaks teeb ikkagi see nendepoolne suhtlusstiil.

Mis selle vahe põhjustas?

Minul reisid tühistatud, väljalend peaks olema 18.08, kuid olulise muudatuse tõttu (18.->19.) tühistasin lennud. Imelik on see, et saan siiani meile teavitusega, et minu väljalend on peagi, peaksin omale koha valima, pagasit lisama ja transfeeridega tutvuma. Seda just Mytripi poolt.

to jaanusm, me tegime lennumuudatuse kuna algne reis tühistati aga hiljem siis tühistati ka see teine lend ja võibolla tekitas see mingi segaduse rahadega ma pole veel jaksanud asjaga tegeleda. Kusjuures mõned päevad enne lendu hakati saatma sms-e, et vaja oleks check in teha ja isegi lennule mineku teade saadeti nii sinna kui ka tagasilennu aga ma hakkasin neile kohe kirju ka saatma kuna telefonile ei vastatud.

Mul lõpuks mais toimuma pidanud MyTripist ostetud LOT tühistatud lendude eest läbi krediitkaarditehingu vaidlustuse raha käes. Suhtlus MyTripiga ei andnud midagi. Tulevikuks targem, väldin vahendajaid.