Tühistatud lennupiletite raha tagastamine läbi MyTrip.com-i

Tere  Kas kellelgi on kogemusi tühistatud lennupiletite eest raha tagasi saamisega läbi MyTrip.com-i?  Meie lend TLN-NY-TLN (lennutajaks SAS) pidi toimuma 18. mail. Nädal enne tuli info, et lend on tühistatud ning umbes samal ajal saatis ka MyTrip ise e-maili, millelele palus vastata, et kas soovime voucherit või refund-i. Vastasime kohe, et soovime full refundi kuid meiepoolsele kirjale enam mingit kinnitust ei tulnud ning nüüd on eetrivaikus kestnud juba üle kahe nädala.  Ma mõistan, et ootejärjekorrad on pikad kuid kusagil ei ole indikatsiooni kaua siis ikkagi ootama peab. Näitena võin tuua American Airlines'i, kuhu sai samuti tehtud taotlus piletite tühistamise kohta ning nädalaga kanti raha tagasi.  Ehk on kellelgi veel kogemusi? Tänan Maarja

Meil läks enne eriolukorda 3 kuud aega,et raha tagasi saada.Kõvasti kirjutamist ja kaotatud närve.

Kolm kuud on, jah, ligikaudne ajaraamistik.

Kogemus samuti MyTripi ja SAS-iga. Saime voucheripakkumise ja kirjale, et soovime refundi piisavalt kiiret vastust ei saanud. Helistasin ühele nende Skandinaavia klienditeeninduse numbritest. Sain u 20 minutiga liinile ja asja korda. Saime kinnituskirja, et full refund miinus 30 eurot teenustasu laekub kolme kuu jooksul, aga arvestada eriolukorraga ja asi võib kauem aega võtta.

MyTrip võtab teenustasu 30.- kui tühistatud lennupiletite raha tagasi tahad saada. Seega pöördusime otse SAS-i, kust saadeti ankeet, mis oli vaja ära täita. Ootame, mis edasi saab.

Kogemus eDreams ja Finnairiga. Helistades Finnairi selgus, et eDreams ei saa ise midagi tagastada ja refund taotlus võeti otse vastu. Ehk tasub kindlasti ka lennufirmasse helistada. Praeguseks ajaks pole enam ootejärjekordi ka kõnekeskustes.

Meie saime mytripilt raha kätte mai lõpus. Avalduse tegime 11.veebruar. Mingit teenustasu meilt ei võetud.