Pead ikka puruloll olema, kui 73H-ga (7M8 pole parem) nii pikka lendu oled nõus lendama, aga eks vaadates Eesti ühiskonda ja inimeste teadmatust lennundusest, siis nendest inimestest kindlasti puudust ei ole.
Selle asemel, et lennata korraliku ja suure Lufthansa 747-ga või BA 77W-ga ja see otselend pole mingi määrav tegur siinkohal, et selle nimel ära kannatada lend lennuks, mis on mõeldud 2-3h lendudeks.
Samasugune idiootsus nagu oleks lennata atr 72-ga Tallinnast Frankfurti.
Pead ikka puruloll olema, et lennata 6 tunnise otselennu asemel Frankfurti 2 tundi, passida seal pool päeva ja siis 6 tundi edasi lennata suurema lennukiga kus istmevahe sama suur.
Ma hakkan vaikselt kahtlema, kas henry086 on üldse kunagi jalga lennukisse tõstnud ja ammutab kõik oma teadmised juutjuuubist.
Aga vähemalt ei tulnud FZ hooldusajalugu ja pilootide treening seekord jutuks.
Eks ta ole tõsi et kitsakerelises lennukis 7h ei ole just parim ajaveetmise koht. Samas, business klassis eespool on olukord kindlasti parem :)
Ja tõsi, eks laiakerelisega on kindlasti mõnus, aga kuidas iganes sa ka ei võta, siis aega kulub ikka rohkem. Minu teada isegi Helsinkist regulaarlennud on üldjuhul kitsakerelisega.
Aga suures plaanis väga tore et selline otseliin nüüd olemas. Loodetavasti jagub ka kasutajaid :)
Dubai lennufirmad peaks lendama oluliselt lühemat teed mööda kui euroopa omad.
@smallisland
Väga naljakas. Olen mitmeid kordi kõikide mainitud lennukitega lennanud ning antud jutt põhineb otseselt enda isiklikul lennukogemusel.
73H/7M8 ei ole ega hakka olema lennuk 4+h lendude jaoks.
Tundub, et siinsete foorumite külastajate jaoks pole ka mingit vahet, kas nad lendavad oletame Embraer 175-ga või Airbus A321-ga, kui istmevahe on sama, kuigi tegemist täiesti erinevas suuruses lennukitega ning isiklikult eelistan alati suurema lennukiga lendamist, seda, milline istmevahe on, ei vaata üldse ja mingiks oluliseks teguriks pole. Oluline on ikkagi lennuk ja seda opereeriv lennufirma. Istmevahe vaadata on umbes sama nagu osta autot selle järgi, kummal mugavad turvavöö kinnitused on ehk võttes arvesse täiesti tähtusetut tegurit.
@muki
BT pole absoluutselt parem, esiteks, sest see on BT, mis peaks olema juba piisav põhjus nendega mitte lennata. Teiseks, sest nad lendavad sinna 223-ga, mis isegi väiksem 73H-st. Sel juhul Finnair juba, 32B iga kell etem 223-st.
@henry086 - LH ei lenda 747-ga Dubaisse. Lendavad A330-ga. LH kasutab oma 747 kindlatel liinidel: https://simpleflying.com/lufthansa-boeing-747-routes-winter-2023-24/
Osa "boonusest" FlyDybai'ga lendamiseks on nende koostöö Emirates´iga (ja teiste lennufirmadega). See annab huvilistele võimaluse vähemate ümberistumistega kaugemale lennata. Muidugi sõltub ka hinnast, eks seda saab näha.
Samuti ei saa alahinnata paljude jaoks (lapsega reisijad, ajalise piiranguga reisijad jne) olulist otselennu võimalust. UAE-sse lendavad minu teada mitmed lennufirmad "narrow body´ga". Nt LOT lendab samamoodi 737-ga, AirBalticust rääkimata.
Ma pole FZ-ga lennanud ega lähiajal plaani. Minu "kodulennujaamad" on FZ (ja ka Emiratesi) sihtkohad, seega oleksin saanud neid juba aastaid kasutada. Aga ei ole. Põhjus - pole minu plaanidega sobinud, samuti eelistan kasutada lennufirmasid, mis kuuluvad minu FF allianssidesse.
Inimeste vajadused ja võimalused on selgelt erinevad. Mõne jaoks on väga oluline kogemus ja mugavus, kellegi jaoks lennuaajad ja lennu kestus, kellegi jaoks ühenduse mugavus, kellegi jaoks hind. Mis ongi täiesti OK - oleks ikka väga kurb, kui me kõik oleksime ühtemoodi. Igaüks peaks lähtuma enda vajadustest ja võimalustest, ja eks me näe, kas FZ lennuühendus osutub jätkusuutlikuks või mitte.
P.S. kui ma midagi valesti ei vaadanud, siis hetkel Finnair Dubaisse ei lenda, ja üldse ei paista Helsinkist otselende.
Henry086 lendab Saksamaale, et saaks B747-ga Dubaisse lennata ja siis selgub, et Lufthansa ei kasutagi Dubai lendudel seda. Prsse küll!
Kaks korda sellisega Helsingist Dubaisse lennanud ja polnud mingit probleemi. Eks mõnel alati maa külmunud või kärss kärnas. Kui mõni Saksast lennukile istub olen mina juba kohal. Sel ajal kui tema kusagil lennujaamatoolil aega parajaks tegi.
No siis me olemegi erinevad inimesed. Minu jaoks pole lendamine lihtsalt punktist a punkti b saamine, minu jaoks on see reisi kõige olulisem tegevus ja korralikud lennukid korralike lennufirmadega on reisil prioriteet nr 1, ma pigem lendan kauem ja vajadusel ka kallimalt, aga lendan nende lennukitüüpidega ja nende lennufirmadega, millega soovin, mitte ei lenda lihtsalt kõige kiiremat ja/või odavamat teed pidi punktist a punkti b.
henry, saan ary, et lendad ainult 1. klassis? RaulR puhul ma saan aru, HON ei saa otse lannata, aga sinu puhul?
Henry sa oled ilmselgelt vähemuses (reisi olulisim osa on lendamine mitte sihtkoht) ja ometi nimetad enamust purulollideks.