Ma saan täiesti aru, et see ei pruugi kõik kõlada kooskõlas hetke olukorraga, kuid aina rohkem lähevad mõtted peatsele reisimisele ja plaan on seda teha soodsalt.
Enne, kui jätkan, paar väljaütlemist:
* Ma ei soovi ühegi lennufirma kadumist;
* Ma ei plaani hetkel ühtegi reisi ja arvan, et korraliku välismaal viibimise plaani puudumisel võiks selle mõtte praegu maha matta.
Aga siiski, uurisin siin veidi jänese pabulaid ja sealt vaadates tundus tulevik umbes selline.
Millalgi hakkab see jama lahenema ja siis on üheks lühikeseks perioodiks oodata kas päris uskumatuid pakkumisi või vähemalt selliseid, mis kulmu kõvasti kõrgemale veavad.
Lennufirmadel on likviidsuse jaoks raha vaja ja esialgu on neil iga raha teretulnud raha. See stsenaarium hakkab heal juhul teostuma ehk mais - juunis, tegelikult ju keegi ei tea, kunas, aga mõte on see lühike periood ära kasutada.
Opositsiooniline arvamus: lennuvõimsust on kõigil üle ja pakkumisi tuleb pikemalt.
Eelmisele oponeeriv arvamus: esialgu lennatakse varasemast vähem ja lennufirmad ei kiirusta väljapool põhiliine lende taastama.
Igale poole ka nagu lennata ei taha, kui omajagu juba ära käidud. Aga kiire reageerimine jälle eeldab riike, kus viisadega on lihtne. Veidi surnud ring.
Mida arvate?
Udoka, milline flashmüük? Veahind Budapestist? Muidugi võib ka seda "flashmüügiks" nimetada, kuidagi palju oli neid veahindu lühikese aja jooksul. Aga, see et nad pakkusid absurdihindu kuni 2021a algusesse, kus kõik ootavad taastumist, viitas siiski, et see polnud plaanitud.
Praegune LH äriklassi supermüük Pariisist, 1000 EUR Aucklandi, Santiagosse jne, on ainult kuni 30.06 väljumisega.
https://youhavebeenupgraded.boardingarea.com/2020/03/1000-euro-lufthansa-swiss-friends-business-frankreich-australien-return/
Mis pankrottidesse puutub, siis täna just lugesin ühe panga analüüsi:
Qantas could survive a complete flying shutdown for almost a year
We model a scenario where Qantas’ entire flying operations are grounded and generating no revenue for the company. This would increase the reliance on Frequent Flyer to cover ~$465 million of monthly fixed costs for Qantas resulting in cash burn of ~$330 million a month. With available liquidity of ~$2.2bn (or $3.5bn incl. aircraft sale and leaseback) we estimate that Qantas could withstand 6 – 11 months of no flying before having to reduce its cost base further, increase gearing or raise equity (unlikely).