Googeldades leidsin sellise variandi - http://bangkokselfstorage.com/home Hind üks ese 100 THB nädal aega (ca 2,5 euri). " Our basic price is only 100 baht per piece, per week for a standard suitcase size (Not over-size 28 inch). Larger items are costed on the space that they occupy."
See poleks tohtinud ju erilise üllatusena tulla? Kui Sa booking.comist sama hotelli vaatasid, kas arvustusi siis ei lugenud? Sama jutt enamus arvustustes kirjas. http://www.booking.com/hotel/es/udalla-park.et.html?label=gen173nr-1DCAEoggJCAlhYSDNiBW5vcmVmaEKIAQGYAQu. Soovitus edaspidiseks - sorteeri hinnangud madalamast kõrgemani ja loe läbi ainult halvemad. Head arvustused ei mängi nagunii erilist rolli :)
Oskab keegi midagi konkreetsemalt kinnitada/ümber lükata? 2013.a AirAsia ei lasknud Singapuris lennuki peale (soovisime lennata Singapurist Bangkoki), kuigi Singapur-Helsinki tagasilennu pilet koju oli olemas. Jaurasime pikalt aga lõpuks olingi sunnitud ostma Bangkok-Singapur piletid nö Taist lahkumise tõestamiseks. Kas keegi teab, kas lennufirma inimesed kontrollivad tagasisõidu broneeringu tegelikku kehtivust ka elektrooniliselt või piisab neile ka nt mõnest vanast, natukene photoshopitud Taist väljalennu bronnist ;)?