Kindlustus

Millise kindlustusfirma kaudu on kõige soodsam teha reisikindlustus?

Kuhu lähed? Kauaks lähed? Mida kindlustada soovid? Üksi lähed? Mitmekesi? Mis kindlustuskatet soovid? Kas plaanis on tavapärasest ohtlikumad tegevused (mägironimine jmt)? See on trip.ee, mitte paukson.ee, btw. Viisakas oleks õigesti arvajatele vähemalt mingi auhind välja panna. Ja loomulikult pane teema pealkirjaks "Kindlustus". Küsi mõnest reisibüroost pakkumist, saad võrdluse kätte. Odavaim ei ole alati parim, tingimusi tasub ka uurida. If-i võiks vältida.

0
0

Kellel on kogemused reisikindlustuse hüvitistega ning kahjukäsitlusega? See annab hoopis kindlamad tulemused, sest teed ju reisikindlustuse iseenda jaoks. Isiklikult minul on kogemus Seesamiga, kes eriliselt vaidlemata mulle kahju hüvitas. Saadi isegi aru sellest, et Aafrika pärapõrgust ostetud esemetele tšekke nõuda on liiast.

0
0

Hyvitised on kahe otsaga asi. Yks ots: see on tore, kui kahjud lihtsal moel välja makstakse. Teine ots: kui hyvitisi liiga kontrollimatult lihtsalt välja makstakse, siis võib juhtuda, et ausamad peavad ebaausamate tõttu suuremaid preemiaid kinni maksma. [Eeldusel, et muud tingimused samad.]

0
0

Perega tihedamalt reisides tasub kindlasti kaaluda ka krediitkaartidega kaasaskäivat kindlustust.

0
0

Ei sa küsimata jätta, et miks peaks Ifi vältima? Olen olnud oma vara- ja reisikindlustustega aastaid Ifi klient ning seetõttu saan pakkumisi küsides Ifist pea alati väga hea pakkumise. See tõesti ei ole alati kõige odavam, kuid ma usaldan Ifi teenust. Reisikindlustust pole kunagi reaalset vaja läinud, kuid varakindlustust on tulnud paar korda realiseerida. Kõik toimib kiirelt ja lihtsalt. Nii sõlmimine kui ka väljamaksmine. Kindlustuste võrdlust saab muidu vaadata ka läbi mõne maakleri (nt Iizi), kuid seal pole kõiki seltse. Ning mingi tundmatu nimega seltsist (nagu on miski QBE või BTA) ei soovita kaitset võtta, pisikestega on hiljem raudselt rohkem jändamist kui reaalselt raha nõudmiseks läheb. Salva, Seesam, Ergo ja If võiks olla valim, mille hulgast leida omale parim.

0
0

See on vana lugu. Uurisin kunagi Trip.ee jaoks peale Kagu-Aasia tsunamit, kuidas kindlustusfirmad sinnakanti sõitjatesse suhtuvad, mida pakuvad ja kas pakuvad. Sain kõikidest kindlustusfirmadest enam-vähem arusaadava vastuse. Väljaarvatud Ifist, kus mitte keegi mitte midagi ei teadnud. Lõpuks selgus, et nad Aasiasse reisivaid inimesi üldse ei kindlustagi. Küsisin, et kas ka Nepaali mitte. Siis kokutati midagi ja öeldi, et sinna ka mitte. Igaks juhuks. Mine tea, kunas hiidlaine üle Nepaali paneb. Igal juhul loobusid ka mitmed reisibürood peale seda mõneks ajaks If-i vahendamast (vähemasti Aasiasse sõitjatele). Järgmisena teatas If, et ei hüvita Pärnu üleujutusohvrite kahjusid. Vähemasti minu suhtumist mõjutas selline ülbe käitumine oluliselt. Lõpuks muutus avalik surve muidugi nii suureks, et vist ikkagi hüvitasid. Siis hakkasin võrdlema eri firmade kindlustustingimusi ja voila! - If oli alati mingeid toredadid häguseid konkse tingimustesse peitnud. Kuna see oli umbes 3-4 aastat tagasi, siis ma nüansse ei mäleta. Võimalik, et tänased tingimused on teised. Lõpuks seesama hind. Milleks maksta võrdsetel tingimustel rohkem? Isiklikult positiivsed kogemused Seesamiga. Hoopis teine kultuur.

0
0

Kõige paremad kogemused on Ergoga-ei ole vaja mingeid imetrike, et hüvitist kätte saada. Ifiga olen kuulnud, et on jamasid (ei taha nagu eriti maksta).

0
0

Mul positiivsed kogemused Salvaga-makstud nii arstiabi kui ka reisitõrke eest. IF'i kohta sama inf, mis Veigol. Kes natuke rohkem hullata tahab (mägironimine,sukeldumine,ajakirjanduslikud eksperimendid Iraagis),neile soovitan IHI't (endal olemas aastane). Meil vahendab seda In Bro.

0
0

Ma nyyd oponeerin veigo'le. Isik A on teinud kindlustuse, mis ei kata yleujutusriski ja on maksnud selle eest x EEK. Isik B on teinud kindlustuse, mis katab yleujutusriski ja on maksnud selle eest x+y EEK. Nyyd toimub yleujutus. Isik B saab hyvitise vastavalt sõlmitud lepingule. Seejärel toimub meediakampaania, mille järel ka isik A saab samasuguse hyvitise. Ja pärast seda tekib isikul B õigustatud kysimus, mille eest ta maksis y EEK rohkem? Isik B on solvunud ja pahane ja mõtleb edaspidi, kas on mõtet yldse lepinguid usaldada, kui lõpuks otsustavaks hoopis see, kes kui suurt kära teeb ja võitjaks ei jää mitte need, kes lepinguid loevad, vaid hoopis need, kes lepinguid ei loe ja otsivad vaid kõige odavamat hinda.

Diskleimer. Korsten ei ole omandi- ega töösuhetes kindlustusfirmadega ja möönab, et esineb ka tema poolt kirjuatatust erinevaid arvamusi.

0
0

Mind võib torkida suvalisel moel. Ma eriti ei ärritu, sest mul on juba ammu üsna üksõik, kuidas keegi reisib, mis firmas ennast kindlustab ja kas üldse kindlustab. Tõesti kama. Ma olen reisikindlustust kasutanud vähemalt kümme aastat ja mul on olnud üksjagu kindlustusjuhtumeid. Ja teatav kogemus, mis juhtumi põhjal toimub. Ja see on nimelt see, et peale kindlustusjuhtumi toimimist hakkab sinuga toimima firmakultuur, mitte kindlustustingimused. Ühel juhul oled sa kahjukannataja, mõnel teisel juhul tüütu rahanõudja. Kuna organisatsiooni kultuur on see, mis on lõppkokkuvõttes oluline, julgen ka öelda, et If ei ole minu jaoks aktsepteeritav kindlustusfirma. Üleujutus lihtsalt võimendas selle firma rahaahnust, muud ei midagi.

0
0

Küsimus kukkus jah natuke pahasti välja, sorry. Tegelikult tahtsingi rohkem kommentaare ja kogemusi erinevate kindlustusfirmade kohta. Siinsete kommentaaride üle on mul hea meel, sest algselt plaanisin kindlustuse teha If:s, aga nüüd unustan selle variandi ära. Järgmised variandid on Seesam ja Salva. Salva kaudu olen varem teinud reisikindlustuse, aga kuna midagi siiamaani pole juhtunud, siis ei tea kuidas asi kahju puhul toimib. Hea on just kuulda kogemusi inimestelt, kellel on reisi ajal midagi juhtunud ja kuidas erinevad kindlustusfirmad on kahju hüvitanud.

0
0

Seesami reisikindlustuse kohta võin öelda kiidusõnu. Tegemist oli küll väga lihtsa kindlustusjuhtumiga(jäin juba enne lendu kodus haigeks ega saanud sõita)aga asjaajamisega jäin väga rahule.

0
0

Olen alati ostnud kindlustuse Seesamist, mitte küll teadlikult, seda on lihtsalt pakutud. Ainus kord, kus seda ka tegelikult vaja läks mõned aastad tagasi, see ka töötas. Ilma probleemideta maksid nad kinni haigla ja ravimite arved ning pärast kerget puiklemist ka uuesti ostetud lennupiletid. Viimastega tekkis väike vaidlus teemal, et kuna olemasolev pilet oleks tegelikult võimaldanud vahetamist, siis kas oleks ikka olnud vaja uus pilet osta. Kuid et pileti vahetamine praktikas osutus võimatuks - tänu vahepeal möllanud lumetormidele lennuliiklus oli seisnud paar päeva ja et seetõttu ei olnud lihtsalt kohti, kuhu pilet ümber broneerida, siis tuli osta uus, sel hetkel vaid saadaval olev äriklassi pilet. Seesam maksis sellest 20000.-, nii oli ka kindlustuslepingus, et uute piletite ostmise puhul makstakse kinni kuni 20000.-. Nii et töötas küll.

0
0

Sai hangitud SEBi kuldkaardi omanikele pakutav kindlustus ja ka seda proovitud. Egiptuse jaoks on nende pakutav variant liiga hea... Nimelt sai 7 aastase poisiga käidud hotelli arstil abi otsimas öise oksenduse vastu, asi lõppes 8 tunnise haiglas olekuga... Ja arvatavasti oleksime veelgi seal, kui me poleks kõva häälega protsteerima hakanud. Selgus, et Seesam läbi SOSi omab liiga head mainet maksjana ja haigla alustas laiahaardelist uurimist/ravi kõigi haiguste vastu:)

Samas on kindlustus abivalmis ja suhtlemine nendega vägagi meeldiv. Julgen soovitada!

0
0

Kas mõnes Eesti kindlustusfirmas saab sõlmida kindlustust ka siis, kui isik viibib hetkel välismaal ja reisialgus on samuti välismaa. Soov teha kindlustus netist.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased