Eelmisel aastal jaanuaris ostsime gotogatest pileti minnes Tallinn- Las Vegas Tallinn. Checkmytrip näitas ka, et kõik ok. Märtsi lõpus avastasime, et lennufirma oli tühistanud ühe vahelennu sinna minekuks ja teise vahelennu tagasi tulekuks. Ja siis hakkas kirjavahetus peale. Kirjutasin gotogatele, sest sealt mingit teadet ei tulnud. Vastuseks sain Thank you for writing to us at Gotogate - we have now received your question. Please note that this is an automatically generated e-mail. We aim to give you the best possible service, and we will try to get back to you. Ja alguse sai meie ja gotogate kirjasaaga. Iga kord vastas erineva nimega vastaja: Pranali, Mayur, Noaman , Pinky jne Põhiliseks vastuseks oli : Right now we have longer than usual response time to e-mail. We are sorry for the inconvenience and we will get back to you shortly. Please note that this is an automatically generated e-mail. Lõpuks(maikuus) kirjutasin, et tühistan reisi, kuna reisikuupäev läheneb,aga mingit selgust ikka ei ole, vahelendu ei ole jätkuvalt meile pakutud. Pöördusin ka panka, et makse tühistada. Gotogatelt saime vastuseks: We have checked the rules and conditions of the airline that issued your ticket, and regret to inform you that they don't allow any refund. Siis pakuti vahetult enne reisi meile uut lendu, milles lennukite vahetusaeg oli liiga lühike. Saaga kestis kokkuvõttes mitu kuud ja lõpptulemuseks saime siiski enamuse reisiraha tagasi, aga närvikulu jäi enda kanda.
Meie sõitsime eelmine suvi New Yorgist Niagarani ja peatuse koos ööbimisega tegime Watkins Glen State Pargis. Sõitma hakkasime mitte just varahommikul, aga kohale jõudsime õhtul. Piletiraha enam ei küsitud. Õnneks oli veel valge ja saime jalutada pargis ringi. Ööbimiskoht oli kohe pargi ääres ja samas ka grillimisvõimalus ning suur bassein. Väga meeldis. Ööbisime http://www.senecalodge.com/ Ööbimise eest sai maksta sularahas.